Pè per una scheda di video di aduprà tutte e so capacità, avete bisognu di sceglie i piloti adatti per elli. A lezzione d'ogni hè circa cume selezziunà è installà un software nantu à una scheda grafica AMD Radeon HD 6450.
A scelta di software per AMD Radeon HD 6450
In questu articulu parleremu di i vari modi in cui pudete truvà facilmente tuttu u software necessariu per a vostra adattatore video. Analisi ogni metudu in dettu.
Metudu 1: Ricercate i driver in u situ ufficiale
Per qualchì elementu, hè megliu à sceglie un software nantu à a risorsa ufficiale di u fabbricante. È a carta di grafica AMD Radeon HD 6450 ùn face micca eccezione. Benchì ci duverà un pocu di più tempu, ma i driver sò selezionati esattamente per u vostru dispositivo è u sistema operativu.
- Prima di tutto, andate in u situ di l'AMD di u fabbricante è in cima di a pagina truvate è cliccate nantu à u bottinu "Driver è Supportu".
- Dopu aghjustà un pocu più bassu, truverete dui sezioni: "A rilevazione automatica è l'installazione di i driver" è "Selezzione di cuntrollu manuale". Sì decide di aduprà una ricerca automatica di software - cliccate nantu à u bottinu. "Download" in a sezione adatta, è dopu basta gestisce u prugramma scaricatu. Sì ancu decide di truvà è installà manualmente u prugramma, dopu a destra, nant'à e liste di sblocche, bisogna specificà u mudellu adattatore video. Dai un ochju à ogni articulu in più dettu.
- Passu 1: Indicu u tippu di pruduttu - Grafica desktop;
- Passu 2: Avà a serie - Radeon hd series;
- Passu 3: U vostru pruduttu - Radeon HD 6xxx Series PCIe;
- Passu 4: Quì sceglite u vostru sistema operativu;
- Passu 5: E cliccate infine nantu à u pulsante "Mostra i risultati"per vede i risultati.
- A pagina apru cumparisce tutti i piloti dispunibuli per u vostru adattatore video. Quì pudete scaricà sia u centru di cuntrollu di AMD Catalyst o di l'MD Radeon Software Crimson. Chì à sceglie - decide per se. Crimson hè un analogu più mudernu di u Catalyst Center, chì hà per scopu di megliu u rendimentu di e schede video è chì esistenu parechji bugs. Ma nant'à u tempu, per e schede video usciti prima di u 2015, hè megliu di sceglie u Catalist Center, postu chì u lugiziale attualizatu ùn funziona micca sempre cù vecchie schede video. AMD Radeon HD 6450 hè statu publicatu in u 2011, allora fate attenzione à a vechja adattatore video di u centru di cuntrollu. Poi cliccate nantu à u bottinu. Scaricate oppositu l'oggetto impiegatu.
Allora avete ghjustu à installà u prugramma scaricatu. U prucessu hè descrittu in dettaglio in l'articuli seguenti chì abbiamo publicatu annantu à u nostru situ:
Ulteriori dettagli:
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD
Installà i driver in AMD Radeon Software Crimson
Metudu 2: software per a selezzione automatica di piloti
Più probabilmente, sapete già chì ci hè una quantità enorme di software specializatu chì aiuta l'utente à a selezzione di i piloti per qualunque componente di u sistema. Benintesa, ùn ci hè nunda di garanzia chì a sicurezza hè stata scelta bè, ma in a maiò parte di l'utenti hè soddisfacente. Sì ancu ùn cunniscite micca à u prugramma da aduprà, pudete familiarizzarti cù a nostra selezione di u prugrammu più diffuso:
Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver
A volta, vi propemu di fighà attenzione à DriverMax. Ciò hè un prugramma chì hà dispunibule una quantità enorme di diversi software per ogni dispositiu. Malgradu l'interfaccia micca assai semplice, questa hè una bona scelta per quiddi chì decidenu di affidà l'installazione di software in un prugramma di terze parti. In ogni casu, se qualcosa ùn vi piace, pudete sempre rimborsà, perchè DriverMax criarà un puntu di cuntrollu prima di installà i driver. Solu ancu nantu à u nostru situ vi truverete una lezzione dettagliata nantu à cumu si lavà cun questu utilità.
Lezione: L'aggiornu di i driver per a scheda video cù DriverMax
Metudu 3: Ricercà i prugrammi da ID di dispositivi
Ogni dispositiu hà u so codu d'identificazione unicu. Puderete aduprà per trovà software di hardware. Pudete amparà ID usando "Manager di dispositivi" o pudete aduprà i valori presentati quì sottu:
PCI VEN_1002 & DEV_6779
PCI VEN_1002 & DEV_999D
Questi valori devenu esse usati in siti speciali chì permettenu à i driver di esse truvati cù l'ID di a periferica. Avete ghjustu à piglià u software per u vostru sistema operativu è installatu. Più in u primu avemu publicatu un materiale nantu à a forma di truvà un identificatore è cume si usa:
Lezione: Truvà i piloti da ID hardware
Metudu 4: Mediu regule di u sistema
Pudete ancu aduprà strumenti standard di Windows è installà i driver in una scheda grafica AMD Radeon HD 6450 cù "Manager di dispositivi". U vantaghju di stu metudu hè chì ùn ci hè micca bisognu di voltà à alcun prugramma di terze parti. Nantu à u nostru situ, pudete truvà un materiale spaziale in quantu à l'installazione di i piloti da un attrezziu standard di Windows:
Lezione: Installazione di i driver in u Strumentu standard di Windows
Comu pudete vede, sceglie è installà i driver in una adattatore video hè un primu passatu. Ci vulemu solu tempu è un pocu di pazienza. Speremu chì ùn avete nisunu prublemi. Altrimenti - scrivi a vostra domanda in i commenti à l'articolo è noi ti risponsu pussibilmente.