U router D-Link DIR-615 hè destinatu à custruà una rete di zona cù accesso à Internet in un picculu ufficiu, appartamento, o casa privata. Grazie à quattru porti LAN è un puntu di accessu Wi-Fi, pò esse adupratu per cunnesse cunnesse cunnesse è cablata. È a combinazione di sti funzioni cù un prezzu scarsezzu face u DIR-615 in particulare attraente per l'utenti. Per assicurà u funziunamentu sicuru è ininterrottu di a rete, u router deve esse capace di cunfigurà in modo. Questu sarà discusitu in più.
Preparà u router per u travagliu
A preparazione di u funziunamentu di u router D-Link DIR-615 avvene in parechji passi chì sò cumuni per tutti i dispositivi di stu tipu. Include:
- Sceglie un locu in a stanza induve sarà installatu u router. Deve esse installatu per assicurà a più uniforme distribuzione di u segnale Wi-Fi in a zona di copertura di rete prevista. Hè necessariu tene in considerazione a presenza di ostaculi in forma d'elementi metallosi cuntenuti in pareti, finestre è porte. Duvete dinò prestu attenzione à a presenza accantu à u router di altri apparecchi elettrichi chì l'operazione pò interferisce cun a propagazione di u signale.
- Connettu u router à l'alimentu, è cunnessu cun un cavu à u fornitore è u computer. Tutti i connettori è i cuntrolli fisici sò situati à u duminiu di u dispositivo.
L'elementi di u pannellu sò firmati, i porti LAN è WAN sò marcati cù culori diversi. Allora, per cunfunderli hè assai difficilu. - Verificà e impostazioni di u protocollo TCP / IPv4 in e proprietà di cunnessione di rete in u computer. Deve esse piazzatu per ottene automaticamente l'indirizzu IP è l'indirizzu di u server DNS.
Tipicamente, sti parametri sò impostati per difettu, ma per verificà chì ancu ùn ferisce micca.Per di più: cunnessione è configurazione di una rete locale in Windows 7
Avendu fattu tutte e azzioni descritte, pudete procedere à a configurazione diretta di u router.
Setup di router
Tutte e impostazioni di u router sò fatte via l'interfaccia web. U D-Link DIR-615 pò differisci un pocu in apparenza secondu a versione di u firmware, ma i punti principali sò comunque cumuni.
Per entrà in l'interfaccia web, hè necessariu inserisce l'indirizzu IP di u router in a barra di indirizzu di ogni browser. A maggior parte di i casi hè192.168.0.1
. Pudete truvà e impostazioni predefinite esatte cambiando u router è lettura l'infurmazioni nantu à la scheda in mezu à a parte inferiore di u apparecchiatura.
Pudete ancu scopre u username è a password per cunnessu à u dispositivo, è altre informazioni utili nantu à sti. A tali parametri a cunfigurazione di u router sarà restituita in casu di riarma.
Cunnessione in l'interfaccia web di u router, pudete procedere à configurà una cunnessione internet. In u firmware di u dispositiu ci sò dui modi per implementarlo. Nisumemu nantu à quì più in dettu quì sottu.
Configurazione rapida
Per aiutà l'utilizatori à travagliare cun una decisione di stallazione è fà u più sèmplice è rapida, D-Link hà sviluppatu una utilità specifica in u firmware di i so dispositivi. Hè chjamatu Click'n'Connect. Per lanciatu, andate solu à a sezione pertinente nantu à a pagina di l'impostazioni di u router.
Dopu, a configurazione hè cum'è seguita:
- L'utile mette in vendita à verificà se u cavu da u fornitore hè conectatu à a porta di u router WAN. Assicuratevi chì tuttu sia in ordine, pudete cliccà nantu à u bottinu "Prossimu".
- In a nova pagina aperta avete bisognu di selezziunate u tippu di cunnessione chì hè utilizatu da u fornitore. Tutti i parametri di cunnessione devenu esse contenuti in u cuntrattu per a fornitura di l'accessu à Internet o in altramentu.
- In a prossima pagina inserite i dati per l'autorizazione furnita da u fornitore.
Sicondu u tippu di cunnessione selezionata in precedenza, campi supplementari pò apparìri in sta pagina, induve vole ancu inserì dati da u fornitore. Per esempiu, cù u tippu di cunnessione L2TP, devi ancu specificà l'indirizzu di u servitore VPN. - Ancu una volta, verificate i parametri principali di a configurazione creata è appiendela cliccando nantu à u bottinu pertinente.
Dopu à a fine di i passi sopra ripresentatu, apparirà una cunnessione à Internet. L'uternità verificherà u ping à l'indirizzu di google.com, è sì tuttu hè in ordine, si andrà à u prossimu stadiu - installazione di una rete senza fili. Nantu à u so corso, avete bisognu di fà e azzioni seguenti:
- Selezziunu a modalità di u router. In sta finestra, basta à assicurà chì ci hè un tick in u modu "Access Point". Se ùn pensate micca di aduprà a Wi-Fi, pudete puru spegliego u selezzione da l'opzione sottu.
- Amministra un nome per a rete senza fili è entratu in a prossima finestra, invece di u default.
- Inserite a password per accede à a Wi-Fi. Pudete fà una rete completamente aperta per quellu chì vole cambendu u parametru in a linea di cima, ma questu hè altamente indesiderabile per ragioni di sicurezza.
- Verificate nuvamente i parametri entrati è appiendali cliccendu nantu à u bottinu sottu.
U passu finale in a cunfigurazione rapida di u router D-Link DIR-615 hè a creazione di IPTV. Ci si trova in u fattu chì ghjustu bisognu di specificà u portu LAN trà i quali trasmette a televisione digitale.
Se IPTV ùn hè micca necessaria, pudete saltà stu passu. U utilità mostrerà a finestra finale in cui vulete applicà tutte e impostazioni chì avete fattu.
Dopu à quellu, u router hè prontu per ulteriori travagli.
Impostazione manuale
Se l'utente ùn vuole micca utilizà l'utilità Click'n'Connect, u firmware di u router fornisce a capacità di fà quellu manualmente. A configurazione manuali hè destinata à i utilizatori più avanzati, ma per un utilizatore principiante ùn hè micca difficiule, se ùn cambiate micca e impostazioni chì u scopu di cui hè scunnisciutu.
Per installà una cunnessione internet, devi:
- Nant'à a pagina di regolazione di u router andate a sezione "Rete" sottomenu "WAN".
- S'ellu ci hè qualche cunnessione in a parte diritta di a finestra - selezziunali da e elimine li cliccendu nantu à u bottinu correspondente sottu.
- Crea una nova cunnessione cliccendu nantu à u bottinu. "Add".
- In a finestra chì si apre, specificate i parametri di cunnessione è cliccate nantu à u bottinu. "Applicà".
A seconda, in quantu hè u tippu di cunnessione selezionatu, a lista di campi nantu à sta pagina pò differisce. Ma ciò chì ùn deve micca cunfundà l'usu, ancu chì tutte e informazioni necessarie per entrà quì anu da furnisce da u fornitore.
Da rimarcà chì l'accessu à l'impostazioni dettagliate di a cunnessione Internet pò esse ancu ottenutu da l'utilità Click'n'Connect truvendu l'interruttore virtuale in u fondu di a pagina à a posizione "Dettagli". Dunque, a differenza trà l'impostazioni rapide è manuali hè riduta solu à u fattu chì in l'impostazioni rapide i parametri supplementari sò nascosti da l'utente.
U stissu si pò dì nantu à a messa in opera di una rete wireless. Per accede à elli, andate in a sezione "Wi-Fi" interfaccia web di u router. A prutecta procedura hè u seguitu:
- Immettite u sottomenu "Impostazioni di base" e stabilisci u nome di a rete, selezziunu u paese è (chì hè necessariu) specificu u numeru di canale.
In u campu "U numero massimu di clienti" se vulete, pudete limità u numeru di cunnessioni permesse à a rete cambendu u valore predefinitu. - Vai à u submenu "Impostazioni di sicurezza", selezziunate u tipu di crittografia quì è setate a password per a rete wireless.
In sta configurazione di a rete senza filu pò esse considerata cumpleta. U restu menù cuntenenu parametri supplementari chì sò opzionali.
Impostazioni di sicurezza
L'adecità di certi reguli di sicurezza hè una circostanza essenziale per u successu di una rete di casa. Dighè notà chì l'impostazioni chì sò presenti in a D-Link DIR-615 per default sò abbastanza per assicurà u so livellu di base. Ma per quiddi utenti chì piglianu attenzione particulare à questu questu, hè pussibule di adattà e regule di sicurezza più flexibilmente.
I principali parametri di sicurezza in u mudellu DIR-615 sò impostati "Firewall", ma durante a messa in configurazione ci vole à fà cambiamenti in altre sezioni. U principiu di u firewall hè basatu nantu à u filtru di u trafficu. U filtru pò esse fattu sia per IP o per l'indirizzu MAC In u primu casu hè necessariu:
- Immettite u sottomenu "Filtri IP" è spingà u pulsante "Add".
- In a finestra chì si apre, setà i parametri di filtrazione:
- Selezziunu u protocollo;
- Piazzate azzione (permetta o rifiuta);
- Selezziunu un indirizzu IP o un intervallo di indirizzi à chì a regula si applica;
- Specifichi porti.
A filtrazione per l'indirizzi MAC hè assai più faciule da installà. Per fà quessa, entri in u submenu. "MAS-filter" è fate u seguitu:
- Appughjà nantu à u pulsante "Add" per listà i dispositivi à chì i filtri saranu applicati.
- Inserite l'indirizzu MAC di a periferica è setate u tippu di azzione di filtru per questu (abilite o disabilite).
In qualunque tempu, u filtru creatu pò esse disattivatu o riattivatu, marcatu a casella appropriata.
S'ellu hè necessariu, u router D-link DIR-615 pò ancu limità l'accessu à certe risorse Internet. Questu hè fattu in a sezione "Cuntrollu" dispositivo di interfaccia web. Per ciò chì avete bisognu:
- Immettite u sottomenu "Filtru URL", attivate u filtrazione è selezziunate u so tippu. Hè pussibile sia di bloccà a lista di URL specificate, sia di permessu l'accessu solu à elli, impedendu u restu di l'Internet.
- Vai à u submenu "URL" è generà una lista di indirizzi cliccendu nantu à u pulsante "Add" è inserendu u novu indirizzu in u campu chì si vene.
In più di quelli enumerati sopra, ci sò ancu altre impostazioni in u router D-Link DIR-615, chì cambiano influenzanu u livello di sicurezza. Per esempiu, in a sezione "Rete" in sottomenu "LAN" Pudete cambià u so indirizzu IP, o disattivà u serviziu DHCP.
L'utilizazione di indirizzi statichi in a rete locale cù un indirizzu IP micca di u standard di u router dà difficiule per e persone ùn autorizzate micca cunnesse.
Si sintive, pudemu cuncipitu chì u router D-Link DIR-615 hè una bona scelta per u consumatore di u budget. E possibilità chì dà, si adatta à a maggior parte di l'utenti.