6 migliori applicazioni Android per u design di l'interiore

Parechji prugrammi sò dotati di funzionalità addizionali in forma di plug-in, chì certi utenti ùn utilizanu micca solu, o usanu raramente. Naturalmente, a presenza di queste funzioni affetta u pesu di l'applicazione è aumenta a carica di u sistema operativu. Ùn é chjaramente chì certi utenti anu cunsideratu di sguassà o di disattivà questi elementi supplementari. Amparemu cume per sguassà u plugin in u navigatore Opera.

Disattivà u plugin

Va rimarcatu chì in e nuove versioni di Opera in u motoru Blink, a rimozione di plug-in ùn hè micca daveru fornita. Sò riuniti in u prugramma in sè. Ma, ùn ci hè veramente nisuna manera per neutralizà a carica nantu à u sistema da sti elementi? Dopu tuttu, ancu se l'utente ùn hà bisognu di nè, u listessu, plug-ins sò lanciati per difettu. Si scopre chì hè pussibule di disattivà i plugins. Completendu sta procedura, pudete rimuovere completamente a carica nantu à u sistema, è u plugin hè statu rimucinatu.

Per disattivà i plugins, andate in a sezione di gestione. A transizione pò esse fatta da u menù, ma questu ùn hè micca faciule cume mi pari di prima vista. Dunque, andate in menù, andate in l'elemento "Altri Strumenti", è cliccate nantu à l'elemento "Mostra u Menu Disegnatore".

Dopu à quì, un elementu addizionale "Sviluppu" compare in u menu principale di l'Opera. Vai à essa, è selezziunà l'elemento "Plugins" in a lista chì compare.

Ci hè un modu più veloce per andà à a sezione plugins. Per fà quessa, basta digià in a barra di indirizzu di u navigatore l'espressione "opera: plugins", è fate a transizione. Dopu, avemu a la sezione di gestione di i plugins. Comu pudete vede, sottu à u nome di ogni plug-in ci hè un bottinu etichettatu "Disable". Per disattivà u plugin, cliccate nantu à ellu.

Dopu à quellu, u plugin hè redirettu à a sezione "Disconnected", è ùn carica micca u sistema in alcun modu. In listessu tempu, hè sempre pussibule di abilità u plugin cumunu in u stessu modu sèmplice.

Hè impurtante!
In e ultime versioni di Opera, iniziendu cù Opera 44, i sviluppatori di u motore Blink, chì u navigatore specificatu stà in scala, abbandunà l'usu di una sezione separata per i plug-in. Ora ùn pudete micca scurdà nisuna i plugins. Pudete puru scurdà e so funzioni.

Oghji, Opera hà solu trè plug-in integrati, è a capacità di aghjunghje altri tu ùn hè micca prevista in u prugramma:

  • Widevine CDM;
  • Chrome PDF;
  • Flash Player.

L'utente ùn pò influenzà micca u funziunamentu di u primu di questi plug-in in alcun modu, postu chì alcuna di e so impostazioni ùn sò micca dispunibili. Ma e funzioni di l'altri dui ponu esse disabilitate. Vedemu cumu fà.

  1. Cliccate nantu à a tastiera Alt + p o cliccate "Menu"è dopu "Impostazioni".
  2. In a sezione di configurazione chì principia, andate in a sottusezzione "Siti".
  3. Prima di tuttu, lasciamo capitu cume di disattivà e funzioni di u plugin. "Flash Player". Allora, andendu à a sottusezzione "Siti"circà un blocco "Flash". Piazzà u switch in stu blocu à a posizione "Avvi di u blocu Flash in siti". Dunque, a funzione di u plugin specificatu hè in realtà disattivata.
  4. Ora lasciamo capè cumu per disattivà a funzione di plugin. "Chrome PDF". Andate à a sottusezzione di a configurazione "Siti". Cumu fà sta era descrittu sopra. Ci hè un blocu in u fondu di sta pagina. "Documenti PDF". In essa avete bisognu di spuntà a casella accantu à u valore "Aprite i lima PDF in l'applicazione predefinita per visualizà PDF". Dopu à questu, a funzione plugin "Chrome PDF" Sarà disattivatu, è quandu andate à una pagina web chì cuntene un PDF, u documentu verrà eseguitu in un prugramma separatu micca relativo à Opera.

A disattivazione è a rimozione di plugins in versioni anziane di Opera

In i navigatori Opera finu à a versione 12.18 inclusiva, chì cuntene utilizendu un numeru abbastanza grande di utenti, hè pussibule non solu di disattivà, ma ancu quì si suppone cumplettamente u plug-in. Per fà quessa, entreremu torna in a barra di indirizzu di u navigatore l'espressione "opera: plugins", è vene sopra. In presenza di noi, cum'è a volta precedente, apre a sezione per gestisce i plugins. In un modu simile, cliccendu nantu à l'etichetta "Disable", accantu à u nome di u plug-in, pudete annullà ogni elementu.

Inoltre, in cima di a finestra, cacciò a cuducà da u valore "Enable plug-ins", pudete fà un spegni generale.

Sotto u nome di ogni plug-in hè l'indirizzu di u so postu nantu à u discu duru. È nota chì si pò truvà micca in u cartulare di l'Opera, ma in i cartelli di i prugrammi parenti.

Per rimuovere completamente u plugin da Opera, hè abbastanza à andà à u cartulare specificatu chì utilizza un gestore di file è sguassate u schedariu plugin.

Comu pudete vede, in l'ultime versioni di u navigatore Opera annantu à u motoru Blink ùn ci hè micca a pussibule di eliminà completamente i plug-in. Pò esse solu parzialmente invalidi. In e versioni precedenti, era pussibule di fà una eliminazione completa, ma in questo casu, micca trà l'interfaccia di u navigatore, ma da eliminà fisicamente i file.