Cume si registra in ICQ

In i sistemi operativi Windows, a visualizzazione di i directory è i file chì sò nascosti o quelli di sistema hè disattivatu per difettu. Ma in certi volte succede chì cum'è una azzione di certi azzioni tali elementi cumincianu à esse visualizzati, per chì un uteru ordinariu vedi assai oggetti incomprensibili chì ùn hà bisognu. In stu casu, ci hè una necessità di nascite.

Nascondente oggetti nascosti in Windows 10 OS

L'opzione più faciule per nascosce e cartelle nascoste in Windows 10 - cambià i parametri generali "Esploratore" strumenti di sistema operativu standard. Per fà quessa, ghjustu bisognu di gestisce a catena di cumandamenti chì seguita:

  1. Andà à "Esploratore".
  2. Cliccate nantu à la scheda "Vede"dopu cliccate nantu à l'elemento Mostra o Nascite.
  3. Deselezionate a casella "Elementi Nuttati"in u casu quandu hè presente quì.

Se dopu à queste manipolazioni, una parte di l'oggetti nascosti sò sempre visibili, esegui i seguenti cumandi.

  1. Riaprimi Explorer e cambia à a tab "Vede".
  2. Vai à la sezione "Opzioni".
  3. Cliccate nantu à l'elemento "Modificare e cartulare è e opzioni di ricerca".
  4. Dopu à quì, andate in tab "Vede" è etichettà l'elemento "Ùn mostri micca i cunfusioni, i cartelli è le unità" in a sezione "Opzioni avanzate". Assicuratevi chì vicinu à a colonna "Nascite i file di sistema protetti" merita a marcata.

Hà da ricunnosce chì pudete annullà l'uccidenza di i cartelli è di i cartulari in qualunque tempu. How do do it dice the articulu Visualizzazione di cartelle nascoste in Windows 10

Ovviamente, nascite i file nascosti in Windows hè abbastanza faciule. Stu prucessu ùn hà micca impurtanza assai sforzu, nè più tempu è potenza ancu per l'utranti inesperti.