Hal.dll - Come riparare l'errore

Diversi errori relativi à a biblioteca hal.dll si trovanu in quasi tutte le versioni di Windows: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 e Windows 8. U testu di l'errore pò esse differente: "mancante hal.dll", "Windows ùn pò esse avviatu, file hal. dll manca o hè dannata "," u schedariu Windows System32 hal.dll ùn hè statu micca trovu - l'opzioni più cumuni, ma altre anu accadute. L'errori cù u schedariu hal.dll apparìanu sempre subitu subitu u pieno di Windows.

Errore hal.dll in Windows 7 è Windows 8

Prima, parlemu nantu à cume si ripara l'errore hal.dll in l'ultime versioni di u sistema operativu: u fattu hè chì in Windows XP e cause di l'errore pò differisce un pocu è sò discuvate dopu in stu articulu.

A causa di l'errore hè unu o un altru prublemu in u lottu hal.dll, ma ùn si impeghja a ricerca di "scarica hal.dll" in Internet è pruvate à stallà stu schedariu in u sistema. Tuttu u stissu ùn purtà micca u risultatu desideratu. Ié, una di e opzioni di u prublema hè di sguassà o danneghju stu schedariu, è dinò u dannu à u discu duru di u computer. Tuttavia, in a vasta maggioranza di i casi, l'errori hal.dll in Windows 8 è Windows 7 si sò presentati da prublemi cù u record di inizio master (MBR) di u discu rigiu di u sistema.

Allora, cume si ripara l'errore (ogni articulu hè una soluzione separata):

  1. Se u prublema apparessi una volta, ghjustu provà à riavviare u computer - u più sicuru ùn vi aiuterà, ma vale a pena di pruvà.
  2. Verificate l'ordine di boot in u BIOS. Assicuratevi chì u discu duru cù u sistema operativu installatu sia installatu cum'è u primu dispositivu di boot. Se subitu subitu l'errore hal.dll apparutu, unità flash drive, dischi duri, cambiamenti di configurazione di u BIOS o lampi di BIOS, assicuratevi di seguità stu passu.
  3. Eseguite una riparazione di avvallazione di Windows cù u discu di installazione o un discu di avviarsi di Windows 7 o Windows 8. Se u prublemu hè causatu da a corruzione o l'eliminazione di u schedariu hal.dll, stu metudiu vi aiuta.
  4. Correggere a zona di boot di u discu duru. Per fà questo, avete bisognu di fà tutti stessi passaggi chì per correggere l'errore BOOTMGR hè mancante, chì hè descrittu in dettu quì. Questu hè l'alternativa più cumuna in Windows 7 è Windows 8.
  5. Nulla hà aiutatu - prova di stallà Windows (cù a "installazione pulita".

Da dì chì l'ultima opzione, cioè a reinstallazione di Windows (da una unità flash USB o un discu), risolerà tutti l'errori di software, ma micca l'errori di l'hardware. Quandu, ancu s'è avete reinstallatu l'errore hal.dll di Windows, devi cercà a causa in l'hardware di u computer - prima di tuttu, in u hard disk.

Come risolvere l'errore hal.dll mancante o corrotto in Windows xp

Ora parlemu nantu à cume si ripara l'errore, se avete Windows XP installatu in u vostru computer. In questu casu, questi metodi differiranu in quantu (sottu à ogni numeru individuale hè un metodo separatu. S'ellu ùn hà micca aiutatu, pudete procedere à u seguitu):

  1. Verificate a successione di avvicinamentu in u BIOS, assicuratevi chì u discu duru di Windows hè u primu dispositivu di boot.
  2. Avviate in modalità sicura cù a linea di cumunicu di supportu, inserisci u comando C: Windows e32 Ristui.exe, premete Invite è seguite e istruzioni di u schermu.
  3. Correggere o rimpiazzà u schedariu boot.ini - à spessu funziona quandu l'errore hal.dll si faci in Windows XP. (S'ellu ci aiuta, è dopu à riavvià u prublema hè riapparatu è se dopu avete installatu una nova versione di Internet Explorer, allora avete da rimuve per chì u prublema ùn sia micca nant'à u futuro).
  4. Pruvate à ripristinà u schedariu hal.dll da u discu d'installazione o di u lecteur di Windows XP.
  5. Pruvate à riparà u record di boot di u discu rigiu di u sistema.
  6. Reinstallà Windows XP.

Hè tutti i cunsigli per riparà questu errore. Dunque, in u quadru di sta istruzione, ùn possu micca spiegà dettagliati di e punti, per esempiu di u numeru 5 in a parte riguardu à Windows XP. Tuttavia, aghju spieghju in dettaglio un passaghju per cercà una soluzione. Speru chì a guida vi sia utili.