Bandicam 4.1.3.1400

In qualche situu, tuttu u testu in i documenti di Excel hè necessariu per esse scrittu in lettere maiusculi, vale à dire, cù una lettere maiuscole. Spessu, per esempiu, questu hè necessariu quandu sottumette e dumande è dichjarazioni à vari organi di u statu. Per scrive u testu in lettere maiuscole nantu à a tastiera ci hè un bottinu Caps Lock. Quandu hè premutu, a metà hè principiata, in cui tutte e lettere inserite saranu maestru o, cume si dicenu in un modu differente, maestru.

Ma ciò chì si deve fà se l'utente hà dimenticatu di cambià in casu maiò o scopre chì e lettere necessitavanu di diventanu larghe in u testu solu dopu à esse scritte? Duvete riscriverà tuttu? Ùn hè micca necessariu. In Excel, hè pussibule di risolve u prublema più veloce è più faciule. Facemu capisce cumu fate.

Vede ancu: Cumu fà testu in Parola in lettere maiuscole

Trasformazione di caratteri minuscoli à maestru

Se u prugramma di Word per cunverti e lettere in maiuscule (maestru) hè basta per selezziunate u testu desideratu, tenite u pulsu SHIFT è dopu cliccate nantu à a chjave di funzione F3Dopu ùn hè micca così faciule per risolve u prublema in Excel. Per convertì lettere minuscole in maiuscule, duverete aduprà una funzione speciale chjamata UPPERo aduprà a macro.

Metudu 1: a funzione UPPER

Prima, guardiamu u travagliu di l'operatore UPPER. Da u titulu hè subitu chiaru chì u so scopu principale hè di trasformà e lettere in u testu in maiuscule. Funzione UPPER appartene à a categoria di utturatori di testu Excel. A so sintassi hè abbastanza simpatica è simu:

= UPPER (testo)

Comu pudete vede, l'operatore hà solu un argumentu - "Text". Questu argumentu pò esse un'espressione di testu o, più spessu, una riferenza à a cella chì cuntene u testu. Questu testu sta formula è si converte in una entrata in maiuscritta.

Hà dighjà un esempiu concrete per capisce cumu l'operatore travaglia. UPPER. Avemu una tavula cù u nomu di i salariati di a cumpagnia. U cognome hè scrittu in u stile abituale, chì e, a prima lettera hè capitale è u restu sò minusculi. U scopu hè di fà tutte e lettere maestru (capitale).

  1. Selezziunu una cella piena nantu à u schede. Ma hè più cunsideratu cumu si trova in una colonna paralelica à quella in cui i nomi sò registrati. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione"chì hè situatu à a sinistra di a barra di formula.
  2. A finestra s'avvia. Maestri di funzioni. Move a categoria "Text". Trova e selezziunu u nome UPPERè poi cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. Attivazione di a finestra d'argumentu di l'operatore UPPER. Come si vede, in sta finestra ci hè solu un campu chì risponde à u argumentu solu di a funzione - "Text". Avemu bisognu di inserisce l'indirizzu di a prima cella in stu campu in a colonna cù i nomi di i lavoratori. Questu pò esse fattu manualmente. Beatu da a tastiera ci hè coordinate. Ci hè ancu una seconda opzione, chì hè più pratice. Piazzà u cursore in u campu "Text", è dopu cliccemu nantu à quella cella di a tavula in cui hè messu u primu cognome di l'impiegu. Cum'è si pò vede, l'indirizzu hè allora espositu in u campu. Avà avemu da fà u tocchiu finale in sta finestra - cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  4. Dopu à questu accadimentu, u cuntenutu di a prima cella di a colonna cun nuvuli sò visualizzati in l'elemento precedentemente selezionatu, chì cuntene a formula UPPER. Ma, cum'è si pò vede, tutte e parolle mostrate in sta cellu anu cunsultate solu in majusculi.
  5. Ora ci vole à trasformà tutte e altre cellule in a colonna cù i nomi di i travagliadori. Naturalmente, ùn applicaremu micca una formula separata per ogni impiegato, ma semplicemente copia una di quelle già esistenti cù u marker di riempimentu. Per fà quessa, mette u cursore in u angulu in dirittu inferiore di l'elemento di fogliu, chì cuntene a formula. Dopu à quellu, u cursore dev'essere cunvertitu in un marcatore di rimpiazzamentu, chì simule una crocusta Facemu un clip di u bottinu sinu di u mouse è tracemu un marker di riempimentu per u numaru di cellule uguale à u so numero in a colonna cù i nomi di i servitori di a cumpagnia.
  6. Comu pudete vede, dopu à sta azzione, tutti i cognomi sò stati trasmessi à u intervallo di copie è, in listessu tempu, anu cunsultati solu in majusculi.
  7. Ma ora tutti i valori in u registru chì avemu bisognu sò situati fora di a tavula. Avemu bisognu di inserirli in a tavula. Per fà quessa, selezziunate tutte e celle chì sò piene di formule UPPER. Dopu à quessa, cliccate nantu à a selezzione cù u cliccatu dirittu di u mouse. In u menu di cuntestu aperto, selezziunate l'elemento "Copia".
  8. Dopu, selezziunate a colonna cù u nome di i salariati di a cumpagnia in u tavulu. Cliccate nantu à a colonna selezionata cù u cliccu guru di u mouse. Lancia u menù contestuale. In blocu "Opzioni d'inserzione" sceglite una icona "Valuri"chì hè cumparatu cum'è un quadru chì cuntene numeri.
  9. Dopu à quest'azione, cum'è si pò vede, a versione trasformata di l'ortografia di cognomi in lettere maiusculi sarà inserita in a tavula originale. Ora pudete sguassà a gamma chjamata cù formule, postu chì ùn ne avemu micca bisognu. Selezziunu e cliccate cù u bottinu direttu di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Cancella cuntenutu".

Dopu à questu, u travagliu nantu à a tavula nantu à a cunvertenza di e lettere in i nomi di l'urdinatori in lettere maiuscole pò esse considerata cumpleta.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Metudu 2: Usa Macro

Pudete ancu risolve u compitu di trasformà e lettere minusculi in maiuscule in Excel cù una macro. Ma prima, se a vostra versione di u prugramma ùn include micca u travagliu cù macros, avete bisognu di attivà sta funzione.

  1. Una volta aghjurnatu a macro, selezziu u intervallo in cui vulete trasformà e lettere in maiuscole. Dopu digià a scelta rapida Alt + F11.
  2. A finestra accumuda Microsoft Visual Basic. Questu hè, infatti, un editore di macro. Recrutate una cumbinazione Ctrl + G. Comu pudete vede, dopu à ciò, u cursore si sposta in u campu di u fondu.
  3. Inserite u codice chì seguita in stu campu:

    per ogni c in selezzione: c.value = ucase (c): dopu

    Dopu cliccate nantu à a chiavi ENTER e chjappate a finestra Visual basic in modu standard, cioè, cliccendu nantu à u bottinu di chjusu in forma di croce in u so angulu superiore à dirittu.

  4. Comu pudete vede, dopu fà e manipule sopra, i dati in u spaziu sceltu sò convertiti. Hè cusì tuttu in lettere maiuscole.

Lezione: Cumu creà una macro in Excel

Per fà cunverte rapidamente tutte e lettere di u testu da minuscoli à maestru, è di ùn perdite u tempu di rientru dinò da a tastiera, esiste duie vie in Excel. U primu implica l'usu di a funzione UPPER. A seconda opzione hè ancu più faciule è più veloce. Ma hè basatu nantu à u travagliu di macros, perchè questu strumentu deve esse attivatu in a vostra istanza di u prugramma. Ma l'inclusione di macros - hè a creazione di un puntu di più di vulnerabilità di u sistema operativu per l'attaccanti. Cusì ogni utilizatore decide per se chì i metudi indicati hè megliu per ellu à dumandà.