In questo manuale esiste una mettazione di una password nantu à e note di l'iPhone (è iPad), di cambià o d'eliminazione, di e funzioni di l'implementazione di a prutezzione in iOS, è di ciò chì si deve fà se si scorda a parola d'ordine nantu à e note.
Sò subitu, annunceraghju chì a stessa password hè aduprata per tutte e note (eccettu per un casu possibili, chì sarà discusu in a sezione "ciò da fà se si dimentica a password da e note"), chì pò esse stabilitu in l'impostazioni o quandu u primu bloccu a nota cù una password.
Cumu mettere una password in e note di iPhone
Per prutezzià a vostra nota cù una password, seguite questi passi simpli:
- Aprite a nota nantu à a quale vulete mette a password.
- À u fondu, cliccate nantu à u pulsante "Blocca".
- Se mettete una password in a nota iPhone per a prima volta, inserisci a password, cunverisci a password, un suggerimento se quessa, è ancu abilita o disabilita u sbloccu di e note cù Touch ID o Face ID. Cliccate "Finish".
- Se avete bloccatu in precedenza una nota cù una password, inserisci a stessa password chì era usata per e note in precedenza (s'è vo sì dimenticatu, andate in a sezione pertinente di l'istruzione).
- A nota sarà bloccata.
Altrimenti, u bloccaggio hè effettuatu per e note successive. In stu casu, tene in considerazione dui punti impurtanti:
- Quandu sbloccate una nota per a visione (inserita una password), finchè ùn chjodiate l'applicazione Notes, tutte le altre note protette saranu dinò visibili. Ancu una volta, pudete fermà li di vista, cliccendu nantu à l'elemento "Blocca" in fondo à a schermata principale di note.
- Ancu per e note protette da password, a so prima linea sarà visibile in a lista (usata cum'è titulu). Ùn tene micca i dati confidenziali.
Per aprite una nota riservata à una password, aprite l'omu (vedi u missaghju "Questa nota hè chjave", cliccate nantu à u "fermo" in cima à destra o in "Nota di vista", inserisci a password, o utilizza u ID di Tuciu / Face per aprà.
Cosa fate se si sì dimenticatu a password da e note in u iPhone
Se scordate a password da e note, questu porta à duie conseguenze: ùn pudete micca blocà e note cù una parola d'accessu (perchè avete bisognu di aduprà a stessa password) è ùn pudete micca vede e note sicure. U secondu, purtroppu, ùn pò esse cissatu, ma u primu hè risoltu:
- Andate à Impostazioni - Notes è aprite l'elemento "Password".
- Cliccate "Reset Password".
Dopu resettà a password, pudete piazzà una nova password per e nuove note, ma i vecchi saranu protetti cù l'antica password è li aprenu se a password hè stata dimenticata è chì l'apertura per Touch ID hè disattivata, ùn puderete micca. È, anticipendu a questione: no, ùn ci sò modi per sbloccare tali note, aghjuntu, ancu à sceglie una password, ancu Apple ùn vi pò aiutà, chì scrive direttamente in u so situ ufficiale.
À propiu sì, sta caratteristica di u travagliu di parole d'accessu pò esse aduprata se avete bisognu di definisce diverse password per varie note (inserite una parola, resetela, cifra a nota in avanti cù un altru password).
Cumu rimuovere o cambià a vostra password
Per rimuovere a password da una nota protetta:
- Aprite questu nota, cliccate "Share".
- Fate un clic nantu à u bottu "Sblocca" sottu.
A nota sarà completamente sbloccata è dispunibule per apri senza entrà una password.
Per cambià a password (cambierà subitu per tutte e note), seguite sti passi:
- Andate à Impostazioni - Notes è aprite l'elemento "Password".
- Cliccate "Modifica password".
- Specifichi a vechja password, allora una nova, conferma e, se ci vole, aghjuntu una punta.
- Cliccate "Finish".
A password per tutte e note protette da a "vecchia" password sarà cambiata in una nova.
Speru chì l'istruzione sia stata utile. Se avete tutte e dumande in più nantu à a prutezzione per password per e vostre note, chjamate in i commenti - pruvaraghju di risponde.