Cumu configurà MSI Afterburner correttamente

MSI Afterburner hè un prugramma multifunzionale per l'overclock di una scheda video. Tuttavia, cù l'impostazioni sbagliate, pò esse micca travagliata à piena capacità è dighjà u dispositivo. Cumu configurà MSI Afterburner correttamente?

Scaricate l'ultima versione di MSI Afterburner

Personalisate MSI Afterburner

Verificà u mudellu di a scheda di video

MSI Afterburner funziona solu cun bigliettu video AMD è Nvidia. Prima di tuttu, avete bisognu di decede sì a vostra scheda video hè supportata da u prugramma. Per fà quessa, andate "Manager di dispositivi" è in tab "Adattatori video" fighjate u nome di u mudellu.

Impostazioni basiche

Aprite "Impostazioni"cliccendu in l'icona curretta in a finestra principale di u prugramma.

Per difettu, a tabulazione si aprite. "Basic". Se, in u vostru computer, ci sò dui schede video, allora ponu un tick "Sincronizza e impostazioni di u listessu GP".

Assicuratevi di spuntà "Unlock Voltage Monitoring". Questu permetterà di aduprà u slider di Core Voltage, chì adatta a tensione.

Inoltre, hè necessariu à marcà u campu "Run with Windows". Questa opzione hè necessa per avè una nova impostazione cun OS. U prugramu stessu scappa in background.

Configurazione di Cooler

E impostazioni di u cooler sò dispunibili solu in computer stazionari, permettenu di cambià a velocità di u ventilatore dipende da u funziunamentu di a scheda video. In a finestra di tabulazione principale "Cooler" putemu vede un graficu in cui tuttu hè dimustratu chiaramente. Pudete cambià l'impostazioni di fan in trascinendu i quadrati.

Impostazione di u monitoru

Dopu avete cuminciatu à cambià i parametri di a scheda video, i cambiamenti devenu esse testati per evitare un malfunzionamentu. Questu hè fattu cù l'aiutu di qualunque ghjocu putente cun requisiti elevati di scheda di video. A u schermu, u testu sarà visualizatu, chì mostra ciò chì accade cù a mappa in quellu ghjornu.

Per configurà u mode di monitoru, avete bisognu di aghjunghje i parametri necessarii è li ticca "Mostra in Display di Overlay Screen". Ogni parametru hè aghjuntu alternativamente.

ATS setup

In a tabulazione EED, pudete definisce tasti d'accessu per travaglià cù u monitor è setà l'impostazioni avanzate di visualizazioni di testu, à piacere.

Se una tabulazione manca, allora u prugramma hè installatu in modo erratu. Inclusa cù MSI Afterburner hè u prugramma RivaTuner. Sò strettamente interconnessi, dunque avete bisognu di reinstallà MSI Afterburner senza unchmark di u prugramma in più.

Screenshot capture capture

Per uttene sta funzione addizionale, devi assignà una chjave per creà una fotografia. Poi sceglite un formatu è una cartella per salvà e immagini.

Catturà video

Oltre à e immagini, u prugramma ti permette di scrive video. L'esempiu di u casu precedente, avete da assignà una chjave di menu per cuminciare u prucessu.

Per difettu, i parametri ottimali sò impostati. Se vulete, pudete sperimentà.

Profili

In MSI Afterburner, ci hè una possibilità di salvà parechji profili di configurazione. In a finestra principale, salvà, per esempiu, à u prufessu 1. Per quessa, cliccate nantu à l'icona "Sblocca"dopu "Salvà" e sceglite «1».

Vai à l'impostazioni in u tab "Profili". Quì pudemu persunalizà a chiave di scelta rapida per chjamà quelle o altre impostazioni. È in u campu "3D" sceglite u nostru profilo «1».

Setup Setup

Per a praticità di l'utente, u prugramma hà parechje opzioni per pelli. Per configurà li, andate in tab "Interfaccia". Selezziunate a scelta adatta, chì hè immediatamente visualizzata in u fondu di a finestra.

In sta sezione pudemu cambià a lingua di l'interfaccia, u furmatu horariu è a misurazione di a temperatura.

Comu pudete vede, ùn hè micca difficiule di configurà MSI Afterburner, è pò esse fattu da tutti. Ma pruvà à fà un overclock di una scheda video senza cunnoscenza particulare hè altamente indesiderabile. Si pò cunduce à a so panica.