Aperazione di u Base di dati MDB


L'attrezzatura di rete di D-Link hà sicondu occupatu a nicchia di dispositivi affidabili è economici per l'usu domesticu. U router DIR-100 hè una di tali soluzione. A so funzionalità ùn hè micca riccu - nè Wi-Fi - ma tuttu dipende da u firmware: u dispositiu in questione pò funziunà cum'è un router di casa, un router di Triple Play o cume un switch VLAN cù u firmware appropriatu chì pò esse rimpiazzatu in casu necessariu. Tuttu u naturale, tuttu questu impone l'adeguamentu, chì sarà discusitu in più.

Preparà u router per a configurazione

Tutti i router, indifferenti à u fabbricante è u mudellu, necessitanu misure preparatorie prima di installà. Fate u seguitu:

  1. Sceglite una situazione adatta. Chì u router in questione ùn ha micca e capacità di e reti senza fili, u so postu ùn hà micca un rol particulare - solu l'assenza di ostaculi per i cavi di cunnessione è a fornitura di accesso liberu à u dispositivo per a manutenzione sò impurtanti.
  2. Cunnesse u router per l'alimentu, u cavu di u fornitore è u computer di destinazione. Per fà quessa, aduprate i connettori cumpresi in u fondu di u dispositiu - i porti di cunnessione è i controlli sò marcati cù diversi culori è firmati, è cusì difficiule da confunda.
  3. Verificate e impostazioni di u protocollo "TCP / IPv4". L'accessu à sta opzione pò esse ottenutu da e pruprietà di a cunnessione di rete di u sistema operativu di u computer. Assicuratevi chì l'impostazioni per ottenere indirizzi sò impostate à automatica. Deve esse in sta posizione per difettu, ma s'ellu ùn hè micca u casu, cambia i parametri necessarii manualmente.

    Per di più: cunnessione è configurazione di una rete locale in Windows 7

In stu tappa preparatoria hè finita, è pudemu cuntinuà a configurazione attuale di u dispositiu.

Mettendu i parametri di u router

Senza eccezione, tutti i dispositivi di rete sò configurati in una applicazione web speciale. Si pò accede à un navigatore in cui hè necessariu inserisce un indirizzu specificu. Per u D-Link DIR-100, pare//192.168.0.1. Oltre à l'indirizzu, bisognu ancu trovà dati per autorizazione. Per difettu, inserite solu a parolaadminin u campu di login è cliccate EnterTuttavia, si cunsultava di fighjà a vignetta nantu à u fondu di u router e di cunnuscite cù i dati esatti per u vostru casu particulare.

Dopu avè accesso à u configuratore web, pudete procedere à configurà una cunnessione Internet. In u firmware di u gadget dà una configurazione rapida, ma ùn hè micca funzionale in a versione di router di u firmware, perchè tutti i parametri per Internet anu impostatu manualmente.

Configurazione di l'Internet

Tab "Setup" Ci sò opzioni per configurà una cunnessione Internet. Dopu cliccate nantu à l'elemento "Installazione di l'Internet"situatu in u menu à manca, cliccate nantu à u bottinu "Impostazione di a cunnessione cunterna Internet".

U dispositiu vi permette di configurà e cunnessioni secondu e standard PPPoE (indirizzi IP statichi è dinamichi), L2TP, è tippu PPTP PPN. Considerà ciascuna.

Configurazione PPPoE

A cunnessione PPPoE in u router in questione hè configurata cumprima:

  1. In un menù dropdown "A me cunnessione Internet hè" selezziunate "PPPoE".

    Utenti da Russia necessitanu di sceglie un articulu. "Russian PPPoE (Dual Access)".
  2. Opzione "Modu Adress" lasciate in posizione "Dynamic PPPoE" - a seconda opzione hè selezionata solu sì avete un serviziu staticu (altrimenti "biancu" IP) cunnessu.

    Se avete un IP staticu, devi scrivelu in a linea "Indirizzo IP".
  3. In righe "Nome di l'utente" è "Password" inserite i dati richiesti per a cunnessione - pudete truvallu in u testu di u cuntrattu cù u fornitore. Ùn vi scurdate di rinuvallà a password in a linea "Conferma cun password".
  4. Sensu "MTU" dipende da u prestatore - a maiò parte di elli in u spaziu post-sovietu 1472 è 1492. Parechji fornitori richiedenu dinò a clonazione di l'indirizzi MAC - pudemu fà cliccendu una tasca. "Duplicate MAC".
  5. Appughjà "Salvà l'impostazione" e riavvià u router cù u bottinu "Reboot" a sinistra.

L2TP

Per cunnessu L2TP fate u seguitu:

  1. Item "A me cunnessione Internet hè" setatu cum'è "L2TP".
  2. In linea "Nome server / IP" registrate u server VPN furnitu da u fornitore.
  3. Dopu, inserisci u username è a password in i rigali adatti - l'ultima ripetizione in u campu "L2TP Confirm Password".
  4. Sensu "MTU" setatu cum'è 1460, allora salvate e impostazioni è ripartite u router.

PPTP

Una cunnessione PPTP hè configurata cù u algoritmu seguente:

  1. Sceglite una cunnessione "PPTP" in u menù "A me cunnessione Internet hè: ".
  2. E cunnessioni PPTP in i paesi CIS sò solu cù un indirizzu staticu, cusì selezziunate "IP statica". Vicinu à i campi "Indirizzu IP", "Subnet Mask", "Gateway"è "DNS" Inserite l'indirizzu, maschera di subnet, gateway è servore DNS, rispettivamente - sti informazioni vene presenti in u testu di u cuntrattu o emesse da u fornitore nantu à a richiesta.
  3. In linea "Server IP / Name" inserite u servitore VPN di u vostru fornitore.
  4. Com'è u casu cù altri tipi di cunnessioni, inserite i dati per l'autorizazione nantu à u servitore fornitore in a linee corrispondenti. A password deve esse ripetuta.


    Opzioni "Criptografia" è "Tempu massimu inattività" megliu à lassà u default.

  5. I dati di MTU dipende da u fornitore, è da l'opzione "Modu di cunnessione" setatu à "Sempre-on". Salvà i parametri entrati è ripartite u router.

Hè quì chì a configurazione di D-Link DIR-100 di basi hè stata cumpleta - ora u router deve esse capace di cunnesse à Internet senza prublemu.

Impostazione LAN

A causa di a natura di u router in questione, una configurazione supplementare hè necessariu per u correttu di u funziunamentu di a rete locale. Proceda cumpru:

  1. Cliccate nantu à la scheda "Setup" è cliccate nantu à l'opzione "Impostazione LAN".
  2. In blocu "Impostazioni di router" marcà a scatula "Abilita Relay DNS".
  3. Dopu, truvate è attivate u parametru in listessu modu. "Abilita DHCP Server".
  4. Cliccate "Salvà e scelte"per salvà i parametri.

Dopu sti azzioni, a rete LAN hà un funziunamentu normalmente.

Configurazione IPTV

Tutte e versioni di u firmware di u dispositiu in questione "fora di a scatula" supportanu l'opzione Internet TV - basta à attivà cù stu metudu:

  1. Aprite a tab "Avanzate" è cliccate nantu à l'opzione "Rete avanzata".
  2. Spuntà a casella "Abilita i flussi multicast" e salvà i parametri entrati.

Dopu à sta manipolazione, IPTV deve funzionà senza prublemi.

Configurazione di Triple Play

Triple Play hè una funzione chì permette di trasferisce dati da Internet, Internet TV è IP-telefonia cù un unicu cavu. In stu modalità, u dispositivu travaglia simultaneamente cume un router e un switch: e stazioni IP TV è VoIP duveranu esse cunnesse à porti LAN 1 è 2, è l'inrutamentu deve esse configuratu da e porta 3 è 4.

Per aduprà a Tripla Play in a DIR-100, u firmware corrispondente deve esse installatu (vi veremu cusì cumu l'installazione hè un altru tempu). Questa funzione hè configurata cumprata:

  1. Aprite l'interfaccia web di configuratore è configurate a cunnessione Internet cum'è PPPoE - cumu si faci hè descrittu sopra.
  2. Cliccate nantu à la scheda "Setup" è cliccate nantu à l'elemento di menu "VLAN / Bridge Setup".
  3. Sbastate prima l'opzione "Abilita" in blocu "Impostazioni VLAN".
  4. Scorri per bloccà "Lista VLAN". In u menù "Profilu" selezziunati sì "default".

    Ritornu à l'impostazioni VLAN. In u menù "Ruolo" lascite u valore "WAN". Simili, u nomu di a configurazione. Dopu, verificate a lista di più à destra - assicuratevi chì sia in posizioni "untag"dopu in u menu accantu scegliete "Portu INTERNET" è premete u bottinu cù l'imagine di dui frecce à a sinistra di u.

    Cliccate u pulsante "Add" in fondo à u blocu, un novu entratu deve esse appiutu in a sezione di l'infurmazioni di cunnessione.
  5. Ora "Ruolo" setatu à "LAN" è dà stellu nomu di u record. Di novu, assicuratevi chì a scelta hè impostata "untag" è aghjuntu i porti 4 à 2, cum'è in passu precedente.

    Premete torna u pulsante. "Add" è guardà u prossimu entrata.
  6. Ora a parte più impurtante. In a lista "Ruolo" spuntà "BRIDGE"è nominali u record "IPTV" o "VoIP" a seconda di quale dispositivu volete cuntenere.
  7. L'azione ulteriore dipende se cunnessi solu telefuneria Internet o TV cable, o dui. Per una opzione, ci vole à aghjunghje "Port_INTERNET" cù attributu "tag"dopu installate "VID" da «397» è "802.1p" da "4". Dopu à chì aghjunghje "port_1" o "port_2" cù attributu "untag" è includite una voce in u schede profilata.

    Per cunnesse duie funzioni supplementari in una volta, ripetite l'operazione di sopra per ognuna di esse, ma usate porte diverse - per esempio, u portu 1 per a TV via cavu è u portu 2 per a stazione di VoIP.
  8. Cliccate "Salvà l'impostazione" è aspettate chì u router rinavuli.

Se aghju seguitu e istruzioni esattamente, u dispositiu deve funzià normalmente.

Conclusione

Riassunti a descrizione di l'impostazioni DIR-100 di D-Link, notemu chì stu dispositiu pò esse trasformatu in una rete wireless cunnessu à un puntu di accesso adeguatu per esse, ma questu hè un argomentu per un manuale separatu.