Trasferisce e immagini da Android è iPhone in u vostru computer in ApowerMirror

ApowerMirror hè un prugramma libaru chì ti permette di trasferisce facilmente una immagine da un telefonu o un tablet di Android à un computer Windows o Mac cù a capacità di cuntrullà da un computer via Wi-Fi o USB, è ancu per trasmette immagini da un iPhone (senza cuntrollu). Circa l'usu di stu prugramma è sarà discusso in sta recensione.

Mi annunziu chì in Windows 10 ci sò strumenti cuccessi chì ti permettenu di trasferisce una immagine da dispositivi Android (senza cuntrollu), più nantu à stu in l'istruzioni Cumu trasferisce una immagine da Android, un computer o un laptop à Windows 10 via Wi-FI. Inoltre, se avete un smartphone di Samsung Galaxy, pudete aduprà l'applicazione ufficiali di Samsung Flow per controllà u vostru smartphone da un computer.

Installate ApowerMirror

U prugramma hè dispunibule per Windows è MacOS, ma dopu solu l'usu hè consideratu per Windows (ancu in un Mac ùn serà micca troppu diversu).

L'installazione di ApowerMirror nantu à un computer hè faciule, ma ci sò un pocu di sfumature chì devi pagà attenzione:

  1. Per difettu, u prugrammu hè automaticamente avviatu quandu Windows si mette in opera. Forse hà sensu rimuovere a marca.
  2. ApowerMirror funziona senza alcuna registrazione, ma e funzioni sò severamente limitate (ùn ci hè nisuna trasmissione da l'iPhone, registrazione di video da u schermu, notifiche su chjamate à l'infurmatore, cumenti di tastiera). Perchè vi cunsigliu per cumincià un contu gratuitu - vi verrà dumandatu à fà quellu dopu u primu lanciu di u prugramma.

Pudete scaricà ApowerMirror da u situ ufficiale //www.apowersoft.com/phone-mirror, anu tenendu à mente chì per aduprà cù Android, bisognu ancu installà l'applicazione ufficiali dispunibile in u Play Store - //play.google.com in u vostru telefonu o tablet /store/apps/details?id=com.apowersoft.mirror

Aduprendu ApowerMirror per trasmetteva à un computer è controllà Android da un PC

Dopu à a lancia è l'installazione di u prugramma, vedite parechje schermate cù una descrizione di e funzioni ApowerMirror, è dinò a finestra principale di u prugramma in cui pudete selezzià u tipu di cunnessione (Wi-Fi o USB), è u dispositiu da cui duverà a cunnessione (Android, iOS). Prima, cunsiderate a cunnessione di Android.

Se avete intenzione di cuntrullà u telefunu o di u vostru tablet cù un mouse è una tastiera, ùn affruntami micca a cunnessione cun Wi-FI: per attivà queste funzioni, avete bisognu di seguità sti passi:

  1. Abilita a debug USB in u telefonu o in a tavoletta.
  2. In u prugramma, selezziunate a cunnessione cun cavu USB.
  3. Cunnessu un dispositiu Android chì esegue l'applicazione ApowerMirror cun un cavu à u computer chì esegue u prugramma in questione.
  4. Confirmate permessi di debug USB in telefonu.
  5. Aspetta finu u cuntrollu hè attivatu cù u mouse è a tastiera (a barra di prugramma sarà visualizata in u computer). A stu passu, pò esistere un fallimentu, in stu casu, scurdate u cavu è riprovà per USB.
  6. Dopu à quellu, una maghjina di a vostra schermata Android cù a capacità di cuntrullà apparirà nantu à u schermu di u computer in a finestra ApowerMirror.

In futuro, ùn avete micca bisognu di fà i passi per a cunnessione via cavu: u cuntrollu di Android da un computer sarà dispunibile ancu quandu usando una connessione Wi-Fi.

Per a trasmissione via Wi-Fi, hè abbastanza à aduprà i seguenti passi (sia Android è un computer chì scava ApowerMirror deve esse collegatu à a stessa rete wireless):

  1. À u vostru telefonu, cumincià l'applicazione ApowerMirror è cliccate nantu à u pulsante di trasmissione.
  2. Dopu una breve ricerca di dispositivi, selezziunate u vostru computer in a lista.
  3. Cliccate nantu à u "Puru di Mirroring di Schermu Telefono".
  4. A trasmissione inizierà automaticamente (vedi una maghjina di u schermu di u vostru telefonu in a finestra di prugramma in u computer). Inoltre, durante a prima cunnessione, vi sarà dumandatu di abilità notifiche da u telefuninu nantu à u computer (per questo avete bisognu di dà i permessi adatti).

I pulsanti d'azione in u menu à a destra è e l'impostazioni credu sò chjaru per a maggior parte di l'utenti. L'unicu mumentu ch'ellu hè imperceptibile à prima vista sò i pulsanti per girà u schermu è spente u dispositiu, chì si presentanu solu quandu u puntatore di a mouse hè cunducendu à u titulu di a finestra di prugramma.

Fighi ricordà chì prima di entrà in u cummerciu gratuitu ApowerMirror, certe azzioni, cum'è a registrazione di un video da u schermu o cunsulatori di tastiera, ùn saranu più dispunibili.

Emissioni di e immagini da iPhone è iPad

Oltre à trasferisce e immagini da dispositivi Android, ApowerMirror ti permette di eseguirà e trasmette da iOS. Per fà quessa, hè abbastanza à aduprà l'elemento "Ripite u schermu" in u puntu di cuntrollu quandu u prugramma chì esiste nant'à u computer hè logatu in u account.

Purtroppu, quandu utilizanu l'iPhone è l'iPad, u cuntrollu da u computer ùn hè micca dispunibile.

Funzioni supplementari ApowerMirror

In più di i casi d'usu descritti, u prugramma ti permette:

  • Trasferisce l'image da u computer à un dispositivo Android (l'elemento "Computer Screen Mirroring" quandu hè cunnessu) cù a capacità di cuntrullà.
  • Trasferisce una immagine da un dispositivo Android à un altru (ApowerMirror deve esse installatu in dui).

In generali, consideru ApowerMirror un strumentu assai pratiziu è utile per i dispositivi Android, ma per a trasmissione da iPhone à Windows utilizu u prugramma LonelyScreen, chì ùn richiede micca a registrazione, è tuttu funziona in modu perfettu è senza fallimenti.