Rinuzzu a faccia in Photoshop

A prima azzione chì a maggior parte di l'utenti smartphone usanu dopu avè determinatu i parametri iniziali di Android hè l'installazione di tutte e applicazioni necessarie in futuro. Hè più pratice è più sicuru installà un software da Google Play Market, ma per certi dispositivi Android, in particulare à quelli pruduttu da MEIZU, u serviziu ùn hè prima dispunibile in mancanza di integrazione di Google App Store è servizii in u firmware di FlymeOS. U materiale sottu suggerisce duie maniere per risolve u prublema, aduprendu chì ogni proprietariu di MEIZU pò ottene tutte e funzioni di solitu in u so dispositivo.

Opzioni di installazione per Google Play Market in MEIZU

Malgradu u fattu chì a politica di Meizu ùn implichi micca a prumuzione di servizii di Google cù u sistema operativu FlymeOS, hè pussibule dì l'installazione, ancu u Market di Play, in i telefoni smart di u fabbricante senza virtualmente prublemi. I dui metodi di funziunamentu descritti sottu sò indirizzati à l'usu di diverse categorie di utenti. U primu metru s'alline à tutti i prupietarii di dispositivi Meizu, è u secondu pò interessà quiddi chì sperimentanu cun firmamentu di Firmay Flaym modificatu non ufficiali.

Metudu 1: Installator di Google Apps

L'applicu hè u strumentu più semplice è più diffu sente chì furnisce a capacità di uttene u Market Play in un smartphone chì esegue FlymeOS Google Apps Installer di u sviluppatore SilverLingziCK. Inoltre, questu strumentu integra i servizii Google Play in u firmware, chì sò necessarii per u funziunamentu normale di u Store, è dinù moduli chì permettenu di furnisce l'autenticazione in u vostru contu di Google è di sincronizà dati (per esempio, contatti) cù u vostru contu.

Passu 1: Ricuperate e Installate GMS Installer

Prima di procedere cù u dispiegamentu di i servizii di Google è l'installazione di u Play Market cù u strumentu in questu, Flyme Google Installer deve esse scaricatu è installatu nantu à u smartphone. Per risolve u prublema, bisogna agisce nantu à unu di i dui algoritmi:

  1. Per l'utenti "globale" (G, Global) FlymeOS firmware:
    • Apri Meizu App Store, un app store di marca, toccà l'icona di l'utili nant'à u desktop di Flam OS. In u campu di ricerca, inserite a query "Google Installer" e tocca "Cerca".

    • Apparirà una notificazione per un risultatu. "L'applicazione ùn hè micca trovata". Cliccate "Cerca di altri negozi di software"è dopu a listessa di applicazioni dispunibule per l'installazione sò visualizzate, sicondu u sistema, chì risponde à a richiesta. Scorri nantu à u listinu, truvà "Google Apps Installer" è tocca u logo di l'attrezzi.

    • In a pagina applicazione aperta in "App Store" toghjera "Install". Dopu, aspettate chì u download sia finitu,

      è dopu installazioni "Installatore di GMS".

  2. Per l'utenti di l'assiuli "Cinesi" (Y, A, etc.) di FlaymOS.
    In generale, a procedura per ottene l'installatore di u Play Market è i servizii necessarii Google ripete l'istruzzioni sopra cunsiglii per u Firmware Globale, ma pò esse difficiule da a mancanza di localizazione russa di l'interfaccia china Meiz App Store è di un altru algoritmu di ricerca di l'applicazione in sta versione di u magazinu.

    • Lanciate l'App Store di Meizu toccà l'icona di app in u desktop FlymeOS. In u campu di ricerca in cima à u schermu, inserite a query "Google"dopu tata "Cerca".

    • A lista di applicazioni dispunibule da scaricà cuntene l'utensu chì avemu bisognu, solu u so nome hè caratteri cinesi, cusì navigate da l'icona di l'applicazione. Fighjate una schermata sottu, truvate l'icona simile à a marcata trà i risultati di a ricerca (di solitu situata in cima à a lista) è cliccate nantu à sta.

    • Nant'à a pagina di i dettagli di l'utile chì si apre, tocca "Install" è aspettate chì u download sia finitu,

è dopu installà u pacchettu.

Passu 2: Installazione di u Market Play è di i Servizii Google

Cum'è, avè ottenendu l'installatore di GMS da diversi (globali o cinesi) Maze App Store, installemu versioni diverse di l'utellu, u prucessu di integrazione di i servizii Google è Play Market in u Flyme OS da parte di l'utenti di i telefunini Meizu Glubuli è Cina Considerà entrambe le opzioni.

  1. Installer installatu.
    • Aprite "Google Apps Installer"cliccendu nantu à l'icona di l'attrezzatura nantu à u desktop. Next, cliccate "Install" è aspettate finu chì tutti i moduli sò aggiunti à u sistema operativu unu in unu.

    • Dopu à a fine di u so travagliu, u installatore di i servizii di Google offrirà di riavvià u smartphone, bisogna cunfirmà sta azzione.

    • Di conseguenza, Meizu avarà tutti i componenti per accede à u Market Play è altri servizii utili di a "corporazione di u bè".

  2. Installer "Cinese".
    • Fighjate l'applicazione "Installatore di GMS" - a so icona apparirà nantu à u Desktop di Flyme dopu a stallazione à e fatti di u passu precedente di queste raccomandazioni. Prima installazione "Google Service" - tocca u pulsante "Install" è aspettate finu chì tutte e manipolazioni necessarie venenu svolte da u prugramma. Cusì, u smartphone riesce automaticamente.

    • Aprite di novu GMS Installer è tocca u ligame "Install Play Play"Hè lanciatu u prucessu di stallazione di Google App Store.

    • Una volta finita a procedura di installazione, u ligame diventa attivu. "Open Play Store", tata per lanciari Play Market. Ora pudete procedere à l'autorizzazione in u vostru contu di Google. Hè megliu ad aduprà u login è a password ricevuta anticipatamente, ma a registrazione di un novu account hè dispunibule dinò in u modu usuale.

Vede ancu:
Cume si registra in u Play Store
Crea un contu cù Google
Cume aghjunghje un contu à u Mercatu di u Play

Metudu 2: OpenGapps

L'utenti cuncepiti di i telefuni intelligenti di Meyz ponu aduprà u Playmarket è altri servizii di Google per applicà u pacchettu di cumpi creati è distribuitu da i participanti di u prughjettu. Opengapps. Chì tippu di pruduttu hè è cumu hè usato da l'amanti di u firmware personalizatu nantu à diversi dispositivi Android, si pò truvà in u materiale chì si trova in u nostru situ web, dispunibule in u link:

Leggi più: Cumu installà i servizii di Google dopu u firmware

Certe funzioni di i dispositivi Meizu (bootloader bloccatu) è FlymeOS impenetiscenu di stallà u pacchettu OpenGapps in a maiò parte di i dispositivi di u fabbricante chì utilizanu i metudi descritti in l'articolo cù u link sopra, ma seguendu e istruzzioni chì seguite cù strumenti di software di terze parti, pudete avere sempre u Play Store desideratu è i servizii di Google .

Per uttene un risultatu positiu di l'istruzione, hè necessariu chì i diritti di root sia attivati ​​nantu à u smartphone Meizu è SuperSU hè installatu!

  1. Scaricate è installate l'applicazione da a AppStora di FlymeOS preinstituita Flashfire. Per fà quessa, inserite in u campu di ricerca di u magazinu u nome di richiesta di u strumentu, truvà a so pagina.

    Toccate dopu "Install", aspettate ch'ellu sia finitu u prucedimentu di l'installazione.

  2. Scaricate u pacchettu OpenGapps da u situ ufficiale di u prughjettu, chì risponde à e caratteristiche hardware di u dispositivo è a versione Android chì serve per basà FlySOS. A risorsa hè dispunibule à u seguente link.

    Scaricate OpenGapps per integra i servizii Google in FlymeOS Meizu smartphones

    Mette u pacchettu scaricatu in a memoria interna di u telefonu o in un drive amovibile.

  3. Lanciate FlashFire è dà privilegi di Superuser à l'utile.
  4. Toccare u pulsante rotundu "+" in a pagina principale di l'applicazione FlashFair. Dopu, selezziunu da a lista chì si apre "Flash ZIP o OTA" e specificà u caminu à u file zip OpenGapps.
  5. Assicuratevi chì ci sia marcate di cuntrollu in a scatula. "Mount / system read / write" le finestre "Opzioni"s'ellu ùn hè nunda, installatevi. Tocca la cudda in a parte superiore di u schermu à a destra. Dopu, verificate a conformità di a schermata principale cù u screenshot (3) sottu è per avviare l'integrazione di i servizii Google in u sistema operativu di u smartphone, cliccate "FLASH".

  6. Assicuratevi a vostra dumanda per a pronta pronta ad inizià manipolazioni da toccà "OK" in a finestra mostra. Ulteriori prucessi sò eseguiti automaticamente da Flash Power è ùn necessitanu micca d'interventu. U dispositiu ripartirà è smette di risponde à l'azione di l'utente, è a so schermata visualizzerà l'infurmazioni nantu à l'operazioni correnti.

  7. Attende finché FlashFire - Android finisce nantu à u smartphone sarà lanciatu automaticamente, dopu chì pudete verificà a presenza di u Market Play in u sistema, è dopu cambiate à utilizà u Store e altri servizii / applicazioni Google.

Comu pudete vede, uttene u Google Play Market nantu à i telefunini Meizu, ancu s'ellu hè assuciatu à attrazioni di fondi da sviluppatori di terze e richiede alcune azzioni chì ùn sò micca standard di a maggior parte di l'altri dispositivi Android, hè generalmente effettuatu da eseguendu un pocu passi. L'installazione di u magazinu d'applicazioni Android più preziosu pò ogni utente di dispositivi cun FlymeOS à bordu, hè solu impurtante di seguità attentamente l'istruzzioni verificate.