Ùn esse micca sorpresi (soprattuttu se sì un utilizatore di PC per un bellu pezzu) sì avete un paiu di dischi rigidi cù interfacce diverse (SATA è IDE) da i vecchi computer, chì ponu benintesi di dati utili. À propiu sì, micca necessariamente utile - improvvisamente hè bellu interessante vede ciò chì ci hè, in un discu duru 10 anni.
Se tuttu hè relativamente sèmplice cù SATA - in a maggior parte di i casi, un tali discu duru pò esse facilmente cunnessu à un computer stazionario, è in qualunque negoziu di ordinamentu custi esterni per HDD sò venduti, dopu à IDE pò esse difficoltà da u fattu chì sta interfaccia hà lasciatu i computer moderni . Pudete vede e differenze trà IDE è SATA in l'articolo Cumu connectà un discu duru à un computer o un laptop.
Cume di cunnesse un discu duru per u trasferimentu di dati
Ci hè trè modi principali per cunnessu un discu duru (per utenti in casa, in ogni casu):
- Cunnettazione simplici di computer
- Unità di discu duru esterna
- Adattatore USB à SATA / IDE
Cunnessu à u computer
A prima opzione hè bona per tutti, eccettu chì nantu à un PC moderna ùn accumuli micca un drive IDE, è dinò ancu per i moderni SATA HDD, a pratica diventa più complicata se avete una candel bar (o laptop).
Casse esterne per dischi rigidi
Una cosa assai pratica, cunnorma cunnessione via USB 2.0 è 3.0, in casi di 3.5 "pudete cunnesse 2,5" di HDD. Inoltre, certi ùn anu micca più una fonti di energia elettrica esterna (ancu s'ellu li dumandaraghju, hè più sicura per un discu dur). Ma: essi, in regula, supportanu solu una interfaccia è ùn sò micca a soluzione più mobile.
Adattatori (adattatori) USB-SATA / IDE
A mio parè, unu di l'Ugliu chì hè assai praticilu di avè dispunibule. U prezzu di tali adattatori ùn hè micca altu (intornu à 500-700 rubli), sò relativamente compatti è facili di trasportu (pò esse pratticu per u funziunamentu), permettenu di cunnesse sia i dischi rigidi SATA che IDE à qualunque computer o laptop, è cù u USB 3.0 diffusatu furnite dinò velocità di trasferimentu accettabile.
Chì sceglia hè megliu?
Personalmente, utilizu per e mo scopi una chjuvia esterna per un discu duru SATA à 3,5 ”cù una interfaccia USB 3.0. Ma questu hè perchè ùn devu trattà cun un soffre di diversi HDD (ho un discu duru affidabile quì, nantu à quale scrive i dati veramente impurtanti ogni tri mesi, u restu di u tempu hè disconnessu), altrimenti preferiu USB-IDE / SATA adattatore per questo scopu.
L'inconveniente di sti adattatori, a mio parè, hè unu - u discu duru ùn hè micca fissu, è cusì ci vole à fighjì: s'è tirate u filu durante u trasferimentu di dati, pò danneghja u discu dur. Altrimenti, questu hè una grande soluzione.
Dove cumprà?
I cartuni di u discu duru sò venduti in quasi tutti i magazzini d'ordinatore; Adattatori USB-IDE / SATA sò un pocu menu largamente rappresentati, ma si pò truvà faciule in negozii online è sò abbastanza à basatu.