Ardor 5.12

U statu di u discu duru di un computer hè un fattore assai impurtante in a prestazione di u sistema. Tra i numerosi utilità chì furniscenu informazioni nantu à u travagliu di u discu duru, u prugrammu CrystalDiskInfo hè carattatu da un grande volumu di dati di uscita. Questa applicazione esegue una profonda analisi di u discu S.M.A.R.T., ma nta u tempu, parechji utilizatori si lamentanu di e cumplicità di gestisce questu utilità. Facemu capisce cumu si usa CrystalDiskInfo.

Scaricate l'ultima versione di CrystalDiskInfo

Ricerca di dischi

Dopu avè esitatu l'utile, in certi computer, hè pussibule chì u seguitu messaghju vi sia in a finestra CrystalDiskInfo: "U discu ùn hè micca rilevatu". In stu casu, tutti i dati nantu à u discu saranu completamente spariti. Naturalmente, questu furmagliu di l'utenti, perchè u computer ùn pò travaglia cun un discu duru cumpletamente difettu. Anu cumandavanu lagnati nantu à u prugramma.

È, infatti, per sgugliu u discu hè abbastanza sèmule. Per fà quessa, andate in a sezione di menù - "Strumenti", in a lista chì vene, selezziunate "Avanzate" è poi "Ricerca Dischi Avanzata".

Dopu avè fattu sta procedura, u discu, è l'infurmazioni nantu à questu, vene à vene in a finestra principale di u prugramma.

Vede l'infurmazione di u discu

A realtà, tutte e informazioni nantu à u discu duru nantu à u quali u sistema operativu hè installatu, si apre subitu dopu avè cuminciatu u prugramma. E solu solu eccezioni sò i casi sopra citati. Ma ancu cù sta opzione, hè basta per effettuà a procedura di lanciatu a ricerca avanzata di dischi una volta, in modo chì cun tutti i seguenti avvizi di prugramma, l'infurmazioni nantu à u discu duru sia visualizzata immediatamente.

U prugramma mostra sia l'infurmazioni tecniche (nome di discu, volume, temperatura, ecc.) Sia i dati di analisi S.M.A.R.T.-analisi. Ci sò quattru opzioni per visualizzare i parametri di u discu duru in u prugramma Crystal Info Info: "bonu", "attenzione", "cattivu" è "sconosciutu". Ciascuna di sti caratteristiche hè visualizzata in u culore currente di l'indicatore:

      "Bè" - culore blu o verde (dipindendu da u schema di culori sceltu);
      "Attention" - giallu;
      "Bad" - rossu;
      "Sconosciutu" - grigiu.

Queste stime sò esposte sia in eghjite à e caratteristiche individuali di u discu duru, è in tuttu u discorsu cum'è u tuttu.

In e parolle semplici, s'è u prugrammu CrystalDiskInfo marcate tutti l'elementi in blu o verde, u discu hè OK. Sì ci sò elementi chì sò marcati cù gialli è, in particulare, rossu, allora ghjudicavanu seriamente di riparà u discu.

Se vulete vede l'infurmazione micca nantu à u discu sistema, ma circa qualchì altra unità cumannata à u computer (inclusi i dischi esterni), cliccate nantu à l'elemento di menu "Disk" è selezziunate i media richiesti in a lista chì compare.

Per vede l'infurmazioni di u discu in forma grafica, andate in u menù principale "Strumenti", è poi selezziunate a "Grafica" da a lista chì compare.

In a finestra chì si apre, hè pussibule di sceglie una categoria specifica di dati, u graficu di chì l'utente intende vede.

Agente in esecuzione

U prugramma furnisce ancu a capacità di gestisce u so propiu agente in u sistema, chì esisterà nantu à u piazzamentu in u background, cunsulta continuamente l'andate di u discu duru è mostra i messaggi solu s'ellu si capisce un prublema. Pè iniziendu l'agente, basta à andà à a sezione "Strumenti" di u menù, è selezziunate "Avvia un agente (in a zona di notificazioni)".

In a stessa sezione di u menu "Strumenti", selezzione di l'elemento "Autostart", pudete configurà l'applicazione CrystalDiskInfo in modo chì vene sempre in carica quandu u sistema operativu face.

Regulamentu di u discu duru

In più, l'applicazione CrystalDiskInfo hà alcune caratteristiche per regulà u funziunamentu di u discu dur. Per uttene sta funzione, andate dinò à a sezione "Serviziu", selezziunu "Avanzata", è "Gestione AAM / APM".

In a finestra chì si apre, l'utente puderà cuntrullà duie caratteristiche di u discu duru - rumu è l'alimentu, puru trascinendu u cursore da un latu à l'altru. A regulazione di l'alimentu di a winchester hè particolarmente utile à i detentori di urdinatori.

Inoltre, in a stessa sezione "Avanzata", pudete sceglie l'opzione "Configurazione automatica d'AAM / APM". In questu casu, u prugrammu stessu determina i valori ottimali di u rumu è l'alimentu di l'alimentu.

Cambia u progettu di u prugramma

U prugramma CrystalDiskInfo, pudete cambià u culore di l'interfaccia. Per fà quessa, andate à a scheda di menu "Vede" è selezziunate una di e trè opzioni di design.

Inoltre, pudete abilità immediatamente a cosidetta maniera "Verde" cliccendu nantu à u listessu articulu in u menù. In questo casu, i indicatori, chì sò normalmente i parametri di u discu, ùn saranu micca visualizzati in blu, cum'è per difettu, ma verdu.

Comu pudete vede, malgradu tutte e apparenti cunfusioni in l'interfaccia di l'applicazione CrystalDiskInfo, capisce u so travagliu ùn hè micca tantu difficiule. In ogni casu, dopu avè passatu u tempu studendu e possibilità di u prugramma una volta, in a cunfusione ulteriore cun di essu ùn avete più difficoltà.