A ricerca ùn funziona micca in Windows 7


A maiò parte di l'utenti sò usate per spegne u computer cù u menu Start. Se avianu sentitu parlà di l'occasione di fà quessa per mezu di a riga di cume, ùn anu mai provatu à adupralla. Tuttu quellu per u preghjudiziu chì hè qualcosa di assai complexu, pensatu solu per prufessiunali in u campu di l'informatica. Intantu, usando a linea di cumunicazione hè molto pratticu è fornisce l'utente cun tante funzioni addizionali.

Spegni u computer da a linea di cumannu

Per spegne u computer cù a riga di cume, l'utente deve sapè duie cose fondamentali:

  • Cumu chjamà a linea di cumannu;
  • Cosa cume per spente u computer

Fighjà nantu à sti punti in più dettu.

Chjamà a linea di cumannu

Chiama a linea di cumannu o cume si chjama, a console, in Windows hè assai semplice. Questu hè fattu in duie passi:

  1. Usate una scorciaria di tastiera Win + R.
  2. In a finestra chì si vede, tippi cmd e premete "OK".

U risultatu di queste azzioni aprirà a finestra di a console. Sò quì nantu à u listessu per tutte e versioni di Windows.

Pudete chjamà a console di Windows in altri modi, ma sò tutti più cumpleati è pò differisce per e differenti versioni di u sistema operativu. U metudu descrittu sopra hè u più faciule è universale.

Opzione 1: Per spegne l'urdinatore locale

Per spegneru u computer da a linea di comando, aduprà u comandospegnu. Ma s'ellu si digita solu in a console, u computer ùn si spegga. Invece, l'aiutu per l'usu di stu comando sarà visualizatu.

Avendu studiatu attentamente l'aiutu, l'utente capisce chì per spegne u computer, bisogna aduprà u comando spegnu cun parametru [s]. A linia digerita in a console hà a forma di questu:

a fermata / s

Dopu a so introduzione, cliccate nantu à a tonalità Enter e inizià u prucessu di spegneru di u sistema.

Opzione 2: Aduprà Timer

Immettendu u cumandatu di a console a fermata / s, l'utente vederà chì u spegnimentu di u computer ùn hè ancu partitu, ma un avvisu apparisce nant'à u schermu chì u computer hè spente dopu un minutu. Allora pari à Windows 10:

Ciò hè da u fattu chì un tale ritardu di tempu hè prumettu per duminiu in u duminiu.

Per i casi in cui u computer hà da spegne immediatamente, o à un intervallu di tempu diversu, in u cumandamentu spegnu U parametru hè fornitu [t]. Dopu à l'introduzione di stu parametru, avete ancu specificà l'intervallo di tempu in secondi. Se avete bisognu di spente u computer immediatamente, u so valore hè impostatu à zero.

spegnu / s / t 0

In questu esempio, u computer hè spente dopu 5 minuti.


Un messagiu di terminazione di sistema hè apparutu nantu à u schermu, cum'è in u casu d'usu un cumandatu senza timer.

Questu messaghju sarà ripetutu periodicamente, indicendu u tempu restante prima di spegnere u computer.

Opzione 3: Fermendu u computer à distanza

Un di i vantaggi di spegne un computer chì utilizza a linea di cume hè chì in questu pudete spegneru micca solu u computer locale ma dinò u remote. Per questu squadra spegnu U parametru hè fornitu [m].

Quandu aduprate stu parametru, hè obbligatorio specificà u nomu di rete di u computer à distanza, o u so indirizzu IP. U formatu di cumunamentu hà cum'è questo:

shutdown / s / m. 192.168.1.5

Com'è u casu di un computer locale, pudete aduprà un timer per scurdà a macchina remota. Per fà quessa, aghjunghje u parametru rispettu à u cumandamentu. In l'esempiu sottu, u computer remotamentu hè spente dopu 5 minuti.

Per spegneru un computer in rete, deve esse permessu à u telegramma, è l'utente chì rende questu azione deve avè diritti di amministratore.

Vede ancu: Cumu cunnessu à un computer à distanza

Avendu cunsideratu l'ordine di spegneru u computer da a linea di cumannu, hè faciule chì questu ùn sia micca una pratica complicata. Inoltre, questu metudu dà l'utente à e funzioni addiziunali chì manchanu pè aduprà u metodo standard.