Acronis Disk Director - unu di i sistemi di software più putenti per travaglià cù i drive.
Oghje ci capiterà cumu uttene Acronis Disk Director 12, è specificamente quali passi sò da fà quandu si installa un novu discu rigiu in u sistema.
Scaricate l'ultima versione di Acronis Disk Director
Prima di tutti, avete bisognu di cunnessu u discu duru à a scheda madre, ma ùn dicemu micca stu passu, postu chì ùn s'adatta micca cun u tippu di l'articolo è chì, per regula, ùn cause micca difficoltà per l'utenti. A cosa principale, ùn vi scurdate di spegnere u computer prima di cunnessione.
Inizializzazione di u discu
Dunque, u discu duru hè connessu. Avviciniamo a vittura è, in a cartula "Computer", ùn esiste micca (disc) novu.
Hè ora di dumandà l'aiutu di Acronis. Avemu principiatu è truvemu micca discu inizializatu in a lista di dispositivi. Per un travagliu ulteriore, u drive deve esse inizializzato, cusì cliccate nantu à u menù pertinente di menù.
Appare a finestra di inizializzazione. A scelta di una struttura di partizione MBR è tippu di discu "Basic". Queste opzioni sò adatte per i dischi usati per installà u sistema operativu o per archiviare i file. Spingi "OK".
A creazione di una sezione
Crea dunque una partizione. Cliccate nantu à u discu ("Spaziu non allargatu") è premete u pulsante "Crea un volume". In a finestra chì si apre, selezziunate u tippu di partizioni "Basic" è cliccate "Prossimu".
Selezziunu u nostru spaziu non attribuitu da a lista è torna "Prossimu".
In a prossima finestra ci hè pussibule d'ubicà una lettera è un'etichetta nantu à u discu, specificà a dimensione di a partizione, u sistema di file è altre proprietà.
A taglia hè lasciata cum'è (in u discu sanu), u sistema di file ùn cambia micca, com'è a dimensione di u cluster. Assignemu a lettera è l'etichetta a discrezione.
Se avete intenzione di aduprà u discu per stallà u sistema operativu, allora avete bisognu di fà u Basic, hè impurtante.
A preparazione hè finita, cliccate "Complete".
Operazioni di l'applicazione
In u angulu in alto à sinistra ci sò i bottoni per annullà e azzioni è applicà operazioni pendenti. In stu stadiu, pudete sempre andà torna è corregge alcuni parametri.
Tuttu si aghjusta, cliccate nantu à u grande bottinu giallu.
Veremu attentamente i parametri è, se tuttu hè currettu, allora pressemu "Continue".
Fatto, u novu discu duru apparse in a cartella "Computer" è prontu à andà.
Dunque, cun l'aiutu Acronis Disk Director 12, avemu installatu è preparatu per travaglià un novu discu duru. Benintesa, ci sò ancu strumenti di sistema per svolge queste azioni, ma hè più faciule è più piacevuli di travaglià cù Acronis (l'opinione di l'autore).