Truvà u numaru di cartelli WebMoney

Un diagramma di rete hè una tavula destinata à l'elaborazione di un pianu di prugettu è di monitorà a so implementazione. Per a so costruzioni prufessiunale ci sò applicazioni specializzate, cume MS Project. Ma per e piccole imprese è in particulare u bisognu di u persunale personale, ùn hà micca sensu cumprà un software specializatu è passà assai tempu à imparà i complessi di travaglià in ellu. Cù a custruzzioni di grafica di rete, u foglio di calculatore Excel processor, chì hè installatu per a maiò parte di l'utenti, hè assai successu. Amparemu cumu per fà u compitu sopra descrittu in stu prugramma.

Vede ancu: Cumu fà un diagramma di Gantt in Excel

A procedura per a costruzione di grafica di rete

Per fà una rete in Excel, pudete aduprà u diagramma di Gantt. Avendu a cunniscenza necessaria, pudete creà una tavula di ogni cumplessità, da u calendario di l'orologio di u guardianu à prughjetti cumplessi multi-livelli. Fighjate l'algoritimu per svolge questu task, fà un pianu di rete solu.

Stage 1: custruisce a struttura di a tavula

Prima di tuttu, avete bisognu di creà una struttura di tavulu. Serà una cornice di rete. L'elementi tipichi di un pianu di rete sò colonne, chì cunsultanu u numeri di sequenza di un compitu specificu, u so nome, chì hè responsabile per a so implementazione è e scadenze. Ma oltre à sti elementi di basa, ci ponu esse ancu più in forma di note, etc.

  1. Dunque, inseremu i nomi di e colonne in l'innombru futuru di a tavula. In u nostru esempiu, i nomi di colonne sò i seguenti:
    • P / p;
    • U nomu di l'eventi;
    • Persona responsabile;
    • Data di inizio;
    • Durata in ghjorni;
    • Nota

    Se i nomi ùn basteranu micca in a cella, dopu spingitu à i so limiti.

  2. Marcate l'elementi di l'intestazione è cliccate nantu à a zona di selezzione. In a lista notate u valore "Formatà e cellule ...".
  3. In a nova finestra ci portemu à a sezione. "Alignment". In a zona "Horizontally" mette u switch in situ "Centru". In gruppo "Mostra" marcà a casella "Carry by words". Ci sarà utili più tardi quandu ottimizeremu a tavula per salvà spaziu nantu à u strettu, cambendu i limiti di i so elementi.
  4. Move a tabulazione di finestra di formattazione. "Font". In a scatula di l'impostazioni "Iscrizzione" spuntà a casella accantu à u parametru "Bold". Questu deve esse fattu per chì i nomi di colonne si distinguenu trà altre infurmazioni. Ora fate un clic nantu à u pulsante "OK"per salvà e modifiche formattanti inviate.
  5. U passu chì dopu sarà a designazione di i limiti di a tavula. Selezziunu e cellule cù u nomu di e colonne, è u numaru di righe sottu à elli, chì serà uguale à u numeru approssimativu di attività pianificate in i limiti di stu prughjettu.
  6. Situatu in la tabulazione "Casa", cliccate nantu à u triangulu à a destra di l'icona "Borders" in blocu "Font" nant'à u tape. A lista di selezzione di tippu di cunfinale si apre. Avemu fermu a scelta nantu à una posizione "Tutti i Borderi".

A quessa, a creazione di una tavola in bianco pò esse considerata finita.

Lezione: Formatting Excel Tables

Stage 2: Creating a Timeline

Ora ci vole à creà a parti principale di a nostra pianificazione di a rete - a scala di tempu. Serà un set di colonne, ciascuna chì risponde à un periodu di u prughjettu. U più spessu, un periodu hè uguale à un ghjornu, ma ci sò casi in cui u valore di un periodu hè calculatu in settimane, mesi, trimestri è ancu anni.

In u nostru esempiu, aduprà l'opzione quandu un periodu hè uguale à un ghjornu. Facemu a scala di tempu per 30 ghjorni.

  1. Andà à u cunversu destra di a preparazione di a nostra tavula. A cumincià da questu lìgugu, selezziunu un intervallo di 30 colonne, è u numaru di righe sarà uguale à u numeru di linee in u spaziu chì noi creu in precedenza.
  2. Dopu à stu cliccemu nantu à l'icona "Border" in mode "Tutti i Borderi".
  3. Dopu cumprendi i limiti à truvà, aghjunghemu e date à a scala tempora. Supponi chì monitoreremo u prughjettu cù un periodu di validità da u 1 di ghjugnu à u 30 di ghjugnu di u 2017. In stu casu, u nomu di e colonne di a scala di tempu deve esse messu in cunfurmazione cù u periodu specificatu di tempu. Benintesa, entrà manualmente tutte e date hè abbastanza fastidiosu, cusì utilizerà l'utrizzazione autocompleta chjamata "Progressione".

    Inserite a data in u primu oggiu di i sciacali di tempu "01.06.2017". Move a tabulazione "Casa" è cliccate nantu à l'icona "Fà". Un menu supplementare aprite quì avete bisognu di selezziunà l'elementu "Progressione ...".

  4. L'attivazione di a finestra accade "Progressione". In gruppo "Locu" valore deve esse annunciatu "In righe", postu chì ripigliamemu l'iniziu, presentatu cum'è una stringa. In gruppo "Tipu" esse verificate Date. In blocu "Unità" avete da mettere l'interruttore vicinu à a posizione "Giornu". In a zona "Step" deve esse una espressione numerica "1". In a zona "Valore limitu" indicate a data 30.06.2017. Cliccate nantu à "OK".
  5. L'arraia di cuntestazione sarà pienu di date successive in u range di u 1 di ghjugnu à u 30 di ghjugnu di u 2017. Ma per a grafica di rete, avemu celle troppu larghe, chì influenu negativamente in a compatibilità di a tavula, è, perciò, a so visibilità. Cume, aghjenu una serie di manipolazioni per optimizà a tavula.
    Selezziunu u tappu di a timeline. Facemu clic nantu à u fragmentu selezionatu. In a lista ci fermemu à u puntu "Formatu celle".
  6. In a finestra di formattazione chì si apre, andate in a sezione "Alignment". In a zona "Orientazione" setatu u valore "90 gradi"o muvete u cursore "Iscrizzione" up Facemu clic nantu à u pulsante "OK".
  7. Dopu, i nomi di e colonne in forma di date anu cambiatu l'orientamentu da orizzontale à verticale. Ma per via di u fattu chì e cellule ùn anu micca cambiatu a so dimensione, i nomi diventavanu illeggibili, postu chì ùn si basanu micca in verticali in l'elementi designati di u zuccaru. Per cambià stu statu di cose, torna à seleziona u cuntenutu di l'iniziu. Facemu clic nantu à l'icona "Format"situatu in u blocu "Cells". In a lista ci fermemu à l'opzione "Selezzione automatica di l'altezza di a linea".
  8. Dopu à l'azione descritta, i nomi di colonne in alti toghjanu nant'à i cunfini di a cella, ma e cellule ùn diventanu micca più cumpatte in larghezza. Ancu una volta, selezziunate l'intervallo di i tappi di a scala di tempu è cliccate nantu à u pulsante. "Format". Questa volta in a lista, selezziunate a scelta "Selezzione automatica di larghezza di colonna".
  9. Ora a tavula hè diventata cumpatta, è l'elementi di a rete sò diventati quadrati.

Stage 3: riempisce i dati

Dopu avete bisognu à sfruttà i dati di a tavula.

  1. Ritornu à l'iniziu di a tavula è compie a colonna. "Nome di l'eventi" nomi di attività chì sò prughjettate da esse svolte durante a implementazione di u prugettu. In a prossima colonna inseremu i nomi di i pussibuli chì saranu responsabili di l'implementazione di u travagliu nantu à un evento specificu.
  2. Dopu à ciò, avete aduprà a colonna. "P / p number". S'ellu ci hè pochi di eventi, allora questu pò esse fattu cù l'entrata manualmente di numeri. Ma s'è vo pensate di fà molte attività, allora hè più raziunale à ricorrerà à a autocomplimentazione. Per fà quessa, metti in u primu numeru di elementu di colonna "1". Avemu dirittu u cursore à u lìattu inferu dirittu di l'elemento, aspittendu u mumentu in cui hè convertitu in una croce. Nantu à a so tempu tenemu a chjave Ctrl E u pulsante di zuccheru sinu, trascina a croce finu à u bordu inferiore di a tavula.
  3. L'intera colonna sarà piena di valori in ordine.
  4. Dopu, andate in a colonna "Data di inizio". Eccu dunque specificà a data di l'iniziu di ogni evento specificu. U fattu. In a colonna "Durata in ghjorni" indettu u numeru di ghjorni chì duveranu esse spese per risolve questu task.
  5. In a colonna "Note" Pudete inserà i dati cumu necessariu, specificendu e caratteristiche di un compitu particulare. L'inserimentu di l'infurmazioni in sta colonna hè opzionale per tutti l'eventi.
  6. Allora selezziunate tutte le cellule in a nostra tavula, fatta eccezione per l'iniziale è a griglia cù e date. Facemu clic nantu à l'icona "Format" nant'à u nastro, chì avemu già indirizzatu, cliccate nantu à a posizione in a lista chì si apre "Selezzione automatica di larghezza di colonna".
  7. Dopu à quessa, a larghezza di e colonne di l'elementi selezziunati hè più stretta à a dimensione di a cella, in cui a lunghezza di i dati hè più paragunà cù l'altri elementi di a colonna. Cusì, risparmendu spaziu nantu à u stratu. In listessu tempu, in l'intestu di a tavula i nomi sò trasmessi secondu à l'elementi di u fogliu in cui ùn si tenenu micca in larghezza. Questu hè andatu parchì avendu aghjustatu nanzu u parametru in u furmatu di e celle di l'intestazione. "Carry by words".

Stage 4: Conditional Formatting

In a prossima tappa di u travagliu cù a rete, avemu da baschje u culore di quelle celle di griglia chì risponde à u periodu di l'eventi specificu. Si pò fà per mezu di una furmazione cumpressa.

  1. Marcemu l'intera gamma di cellule vuote nantu à a scala di tempu, chì hè rapprisintata cum'è una griglia di elementi in forma quadrata.
  2. Cliccate nantu à l'icona "Formattazione condizionata". Si trova in un blocu. "Stili" Dopu à quessa, a lista si aprirà. Ha sceltu l'opzione "Crea una regula".
  3. U lancimentu di a finestra in cui vulete formà una regula si verifica. In u spaziu di scelta di u tipu di regula, selezziunate a casella chì implichi l'usu di una formula per designà elementi formattati In u campu "Formatu valori" avemu bisognu di definisce a regula di selezzione, rappresentata cum'è una formula. Per u nostru casu particulare, sarà simule sta:

    = E (G $ 1> = $ D2; G $ 1 <= ($ D2 + $ E2-1))

    Ma per voi di cunverte sta formula è per a vostra pianificazione di rete, chì pò ben fate altre coordinate, avemu bisognu di decifrare a formula scritta.

    "E" hè una funzione built-in di Excel chì verifica se tutti i valori entrati cume i so argumenti sò veri. A sintassi hè:

    = E (logical_value1; logical_value2; ...)

    In tuttu, 255 valori logichi sò aduprati com'è argumenti, ma ci vole solu duie.

    U primu argumentu hè scrittu cum'è espressione. "G $ 1> = $ D2". Verifica chì u valore in scala di tempu hè più grande o uguale a u valore corrispondente di a data di inizio di un avvenimentu particulare. Di conseguenza, u primu link in sta espressione si riferisce à a prima cella di a riga nantu à a scala di tempu, è u secondu à u primu elementu di a colonna in a data di inizio di l'eventi. Signu di u dollaru ($) hè stabilitu specificamente per assicurà chì e coordinate di a formula, chì anu quessu simbulu, ùn anu micca cambiate, ma restanu assolute. È per u vostru casu duvete mette e icone di u dollaru in i lochi adatti.

    A seconda argumentu hè rappresentata da l'espressione "G $ 1˂ = ($ D2 + $ E2-1)". Pughja à vede l'indicatore nantu à a scala di tempu (G $ 1) era menu di o uguale a a data di a fine di u prugettu ($ D2 + $ E2-1). L'indicatore nantu à a scala di tempu hè calculatu cum'è in espressione precedente, è a data di a fine di u prughjettu hè calculata aghjunghendu a data di inizio di u prughjettu ($ D2) è a so durata in ghjorni ($ E2). Per uttene u primu ghjornu di u prughjettu in quantu di ghjorni, una unità hè detta da quessa quantità. U signu di u dollaru svolge u listessu rolu chì in l'espressione precedente.

    Se i dui argumenti di a formula presentata sò veri, allora a formattazione condizionata in forma di riempimentu di culore sarà applicata à e cellule.

    Per sceglie un culore di furmazione specifica, cliccate nantu à u bottinu. "Formatu ...".

  4. In a nova finestra ci portemu à a sezione. "Fà". In gruppo "Colori di fondo" Diverse opzioni di sfumatu sò presentate. Marcemu u culore chì vulemu, tantu chì e celle di i ghjorni chì corrispondenu à u periodu di u compitu specificu sò messa in evidenza. Per esempiu, sceglite verde. Dopu l'ombra mi riflessa in u campu "Campione"aggrappatu "OK".
  5. Dopu à ritornu à a finestra di creazione di regula, clicchiamo dinò u pulsante. "OK".
  6. Dopu à l'ultimu passu, i matrici di a rete di rete chì corrispondenu à u periodu di l'eventi specificu sò stati dipinti di verde.

A quessa, a creazione di un pianu di rete pò esse considerata cumpleta.

Lezione: formattazione condizionata in Microsoft Excel

In u prucessu, avemu creatu un pianu di rete. Ùn hè micca l'unica varianta di una tale tavula chì pò esse creata in Excel, ma i principii di basi di stu travagliu restanu invariati. Allora, se vulete, ogni utente pò migliorà a tavula presentata in l'esempiu per e so necessità specifica.