Avemu riscaldà a scheda video a casa

A volte, durante e temperature elevate, e carte di video passanu a saldatura di u chip video o chips di memoria. Per questo, ci sò diversi prublemi, chì vanu da l'aspettu di artefatti è di barre di culore nantu à u schermu, finendu cù a completa mancanza di a maghjina. Per risolve u prublema, hè megliu à cuntattà u centru di serviziu, ma qualcosa pò esse fattu cù e vostre mani. In questu articulu vedemu u prucessu di scaldà l'adattatore di grafica.

Scaldà a scheda video in casa

U scaldamentu di a scheda video ti permette di saldare l'elementi "caduti" ind'i tempi, cagionendu di sicuru u dispositivo in vita. Questu prucessu hè effettuatu da una stazione di saldatura specifica, cù a sostituzione di alcuni cumpunenti, ma in casa hè quasi impossibile fà quellu. Allora analizzu in dettaglio u riscaldamentu cù un asciugacapellu di costruzione o di ferro.

Vede ancu: Cumu capiscia chì a scheda video hè stata brusata

Passu 1: I lavori di preparazione

Prima ci vole à smuntà u dispositivo, smassà è preparà per u "arrosto". Per fà quessa, basta seguitu sti passi:

  1. Rimuete u pannellu laterale è tirate fora a scheda video da u slot. Ùn vi scurdate di sicuramente scunce l'unità di sistema da a rete è spente l'alimentu di a tensione.
  2. Leggi più: Scumattete a scheda video da u computer

  3. Staccate u radiatore è u cooler. I viti sò nantu à a parte posteriore di l'adattatore di grafica.
  4. Scurdate u rigalu di u cavu di alimentazione.
  5. Ora vi truvate in u chip graficu. A Thermopaste hè di solitu applicatu ad ellu, dunque i so resti sò rimossi cù un tovagliu o un cotone.

Passu 2: Scaldà a scheda video

U chip graficu hè in pussibilità, ora avete bisognu di scaldà. Ci vole à avvisà chì tutte l'azzioni sò cundutate da clare è attentamente. Troppu o sbagliu di u riscaldamentu pò cunduce à una rotazione cumpleta di a scheda video. Seguite attentamente e istruzioni:

  1. Se aduprate un essiccatore di custru, allora cumprate u flussu liquido in anticipu. Hè u liquidu più adatto perchè hè più faciule per lui di penetà in u chip è ghjunghja à basse temperature.
  2. Tirate lu in una siringa è appicchja deliziosamente intornu à u lìgugu di u chip, senza urtà u restu di a tavula. Se, dopu à tutti, una goccia in più caduta in qualchì parte, hè necessariu pulì un toccu.
  3. Hè megliu à mette una tavula di legno sottu à a scheda di video. Dopu à ciò, dirigiti l'asciugatore à u chip è u scaldate per quaranta secondi. Dopu avè una decina di seconde, si deve sentite u furzatu di u flux, chì significa chì u riscaldamentu hè normale. A cosa maiò hè di micca portà l'asciugatrice troppu vicina è tocca stancu u tempu di riscaldamentu per ùn fundà tutte l'altre parti.
  4. U riscaldamentu cù un ferru hè un pocu diversu in tempu è principiu. Pone un altru ghjuvanu ghjustu nant'à u chip, accende a potenza minima è scaldate per 10 minuti. Poi stabilisci a media è registà altri 5 minuti. Ùn resti più per tene à l'alta potenza per 5-10 minuti, chì hà fattu finisce u prucessu di calore. Per scaldà u flussu di ferro ùn hè micca necessaria di applicà.
  5. Aspetta finu à u micca si raffredda è procedi à riunendu a carta di ritornu.

Passu 3: Custruete una Scheda Video

Fate tuttu esattamente u cuntrariu - prima lagnate u cavu di a tensione di u ventilatore, applica un novu grassa termica, attisa u radiatore è inserisci a scheda video in u slot perchè si trova in a scheda madre. S'ellu ci hè potenza supplementare, ùn vi scurdate di cunnessu. Leggi più nantu à u montage di un chip graficu in u nostru articulu.

Ulteriori dettagli:
Cambia a pasta termica nantu à a scheda video
A scelta di pasta termica per sistema di raffreddamentu di schede video
Cunnessu a scheda video à a scheda madre di u PC
Cunnessu a scheda video à l'alimentu.

Oghje avemu riesaminatu in dettaglio u prucedimentu di scaldà una scheda video in a casa. Ùn ci hè nunda di difficiule in stu, hè assai impurtante di fà tutte e azzioni in l'ordine currettu, ùn disturbà u tempu di riscaldamentu è ùn tocchi micca u restu di i dettagli. Questu hè spieghendu per u fattu chì micca u calatu micca solu, ma ancu u restu di a tavula, da chì i condensatori scompariscenu è duverete contattà u centru di serviziu per u so rimpiazzà.

Vede ancu: Risoluzione di problemi di scheda video