Ricercà i file per u so cuntenutu in Windows 10

E tabelle cu linie vuote ùn sò micca bè esteticamente piacevuli. In più, per via di e righe in più, a navigazione trà elli pò diventà più difficiule, cume avete bisognu scorrere una larga gamma di cellule per andà da u principiu di a tavula finu à a fine. Scopemu quali sò i modi per rimuovere e righe in bianco in Microsoft Excel, è cume si cundisce più veloce è più faciule.

Eliminazione standard

U modu più famosu è populare per rimuovere e linee vuote è aduprà u menu di cuntestu di u prugramma Excel. Per rimuovere le righe in stu modu, selezziunate una gamma di cellule chì ùn cuntenenu micca i dati, è cliccate à dirizzione diritta. In u menu di cuntestu aperto, andemu in l'elemento "Elimà ...". Ùn pudete micca chjamà u menù contestuale, ma digià a scelta rapida da tastiera "Ctrl + -".

Una finestra piccanu si vene in cui avete bisognu di specificà ciò chì volemu esattamente eliminà. Avemu stabilitu u switch à a posizione "stringa". Fate un clic nantu à u "OK".

Dopu à quessa, tutte e righe di u spaziu selettu sò esse cancellate.

In alternativa, pudete selezziunate e celle in le righe cumulative, è mentre in a tabulazione Home, cliccate nantu à u bottinu Elimina, situatu in i box di Cell in u nasu. Dopu à quessa, sarà immediatamente eliminatu senza finestra di dialogo.

Benintesa, u metudu hè assai simplici è benistatu. Ma, hè u più praticu, rapidu è sicuru?

Sceglite

Se e linee in direzzione sò in u listessu locu, allora cancellà li saranu abbastanza facili. Ma, s'ellu si sparghje per tutta a tavula, a so ricerca è a so eliminazione piglia durà assai tempu. In questu casu, l'ordinazione deve aiutà.

Selezziunu tuttu u spaziu di tavulu. Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse, è in u menù contestuale selezziunate l'elemento "Ordite". Dopu à ciò, un altru menu apparisce. In stu, avete bisognu di sceglie unu di l'altri elementi: "Scelta da A a Z", "Da minimu à massimu", o "Da novu à vechju." Quale elementu listatu seranu in u menù dipende da u tipu di dati chì ponu in e cellule di a tavula.

Dopu l'operazione di sopra cagione, tutte e cullule vuote andanu da u fondu di a tavula. Avà, pudemu cancellà queste cellule in chjaunu di i modi discusse in a prima parte di a lezzione.

Se l'ordine di mette e cellule in una tavula hè cruciale, allora davanti à l'inserimentu di l'ordinamentu, inseremu un'altra colonna à u mezu à a tavula.

Tutte e cellule in sta colonna sò numerate in ordine.

Poi, tipemu per ogni altra colonna, è eliminà e cellule mosse, cum'è già discu sopra.

Dopu à quellu, per rende l'ordine di e linee à quellu chì era già prima di l'ordinazione, digià in a colonna cù i numeri di riga "Da u minimu à u massimu".

Comu pudete vede, e linee sò allinevate in u listessu ordini, fora di i vuoti, chì sò stati eliminati. Ora, avemu bisognu di sguassà a colonna aghjunta cù i numeri di sequenza. Selezziunà sta colonna. Dopu cliccate nantu à u bottinu nantu à u "Tagliu". In u menu chì si apre, selezziunate l'elementu "Sceglite e colonne di u fogliu". Dopu à quessa, a colonna desiderata sarà cancellata.

Lezione: Scelu in Microsoft Excel

Applicà u filtru

Un'altra opzione per mascherà e cellule vuote hè aduprà un filtru.

Selezziunate l'intera area di a tavula, è situata in a tabulazione "Casa", cliccate nantu à u bottu "Ordite è filtru" chì si trova in a casella di menda "Editing". In u menu chì vene, fate a transizione à l'elemento "Filtrà".

Una icona distintiva compare in e cellule di e intestazioni di tabella. Cliccate nantu à questu icona in ogni colonna di a vostra scelta.

In u menu chì vene, deselezziunate a casella "Vuot". Fate un clic nantu à u "OK".

Comu pudete vede, dopu à ciò, tutte e linee vuote sparìvanu, cume sò state filtrate.

Tutorial: Cumu aduprà un filtru auto in Microsoft Excel

Selezzione di a cellula

Un altru metodo di eliminazione utilizza a selezzione di un gruppu di cellule vuote. Per aduprà stu metudu, selezziunate prima a tuttu a tavula. Poi, essendu in a "casa" tab, cliccate nantu à u "Find and highlight" pulsante, chì si trova nantu à u nastro in u "Edit" gruppo strumentale. In u menu chì si vede, cliccate nantu à l'elemento "Selezziunu un gruppu di cellule ...".

A finestra s'hè aperta in cui spostemu u passatu à a posizione di "cellule vuote". Fate un clic nantu à u "OK".

Comu pudete vede, dopu à questu, tutte e righe in cui sò contenute e cellule vuote sò evidenziate. Ora fate un clic nantu à u bottinu "Elimina" chì ci hè famosa, situata nantu à u nastro in u gruppu di strumenti "Celle".

Dopu à quessa, tutte e righe vuote saranu cacciò da a tavula.

Nota importante! L'ultimu metudu ùn pò esse adupratu in tabelle cù intervalli sovrapposti, è cù celle celle chì si trovanu in righe induve i dati sò dispunibuli. In stu casu, e cellule ponu cambiamentu, è a tavula si spade.

Comu pudete vede, ci sò diversi modi per rimuovere e cellule vuote da una tavula. Quale manera hè megliu di usà dipende da a complessità di a tavula, è da cume spessu linee vuote si sparguvanu attornu (disposti in un blocu, o mischjatu cù linee piene di dati).