Cume cambiate l'estensione di file in Windows

In questo manuale vi mostreraghju parechje maniere per cambià a estensione di u lìbbru o u gruppu di lima in e versioni attuali di Windows, è ancu parlà di e qualchì sfumatura chì l'utente principiante ùn sia ancu cunnosce.

Tra l'altro, in l'artìculu truverete infurmazioni nantu à cume cambià l'estensione di i file audio è video (è perchè u tuttu ùn hè tantu sèmplice cun)), è cumu si cumincia a trasformà i file .txt testu in .bat oi lughi senza estensione (per l'ospite) - ancu Una domanda famosa in stu topic.

Cambia a estensione di un unicu file

Per principiu, per difettu in Windows 7, 8.1 è Windows 10 le estensioni di file ùn sò micca visualizzate (in ogni casu, per i formati chì sò cunnisciuti da u sistema). Per cambià e so extensioni, primu devi attivà a so visione.

Per fà quessa, in Windows 8, 8.1 e Windows 10, pudete andà da l'esploratore in a cartella in cui ci vole i nomi chì voglii rinominà, selezziunate a voce di menu "Vede" in l'esploratore, è dopu in l'opzione "Mostra o nasconda" abilite "Estensione di nomi" .

U metudu seguente hè adupratu sia per Windows 7 sia per e versioni di u sumentu già menzionate, cù l'aiutu di questu a visualizzazione di e estensioni hè inclusa non solu in una cartella specifica, ma dinò in tuttu u sistema.

Andate in u Pannello di cuntrollu, cambiate a vista in l'elemento "Vede" (in alto a destra) in "Icone" se u "Categorie" hè impostatu è selezziunate l'elemento "Opzioni cartella". A tabulazione "Vede", à a fine di a lista di opzioni avanzate, deseleziona "Nascì l'estensioni per i tipi di file registrati" è cliccate "Ok".

Dopu à quì, dirittu in l'esploratore, puderete cliccà à dirizziu nantu à u lìbbulu di a cui extensione volete cambià, selezziunate "Rinomina" è specificate una nova estensione dopu u puntu.

In questo casu, vedite una notificazione chì dichiara chì "Dopo a cambia a estensione, questu schedariu potrebbe ùn esse micca dispunibile. Avete veramente voglia di cambialu?". Assicuratevi, se sapete ciò chì fate (in ogni casu, se qualcosa và male, pudete sempre rinominà lu).

Cume cambia a estensione di gruppu di file

Se avete bisognu di cambià a so estensione per parechji file nant'à u tempu, pudete fà ciò per mezu di a riga di cume o di prugrammi di terze parti.

Per cambià l'estensione di file di gruppu in una cartella cù a linea di comando, andate in a cartella chì contene i schedari necessarii in l'esploratore, e, in ordine, seguite sti passi:

  1. Fighjate Shift, fate un clic destro nant'à a finestra di esploratore (micca nantu à u lìculu, ma in un spaziu vacante) è selezziunate l'elemento "Apri finestra di comando".
  2. In a riga di cume chì si apre, inserisci u comando ren * .mp4 * .avi (In stu esempiu, tutte le extensioni di mp4 saranu cambiate in avi, pudete aduprà altre extensioni).
  3. Premete Invite è aspettate chì a cambiazione sia cumpleta.

Comu pudete vede, nunda di complicatu. Ci hè dinò una massa di prugrammi liberi prubiziunati specifichi per rinominà un file di massa, per esempio, Bulk Rename Utility, Advanced Renamer è altri. Da u listessu modu, cù u comando ren (rename), pudete cambià a prumuzione per un unicu file solu sì specificà u nome attuale è chjamatu.

Modificheghjate l'estensione di audio, video è altri file media

In generale, per cambià le estensioni di i file audio è video, è dinò i documenti, tuttu ciò chì hè scrittu in precedenza hè vera. Ma: l'utenti principianti cridi spessu chì, per esempio, u docx docx cambia l'estensione in doc, mkv in avi, allora cumincianu à aprire (ancu se ùn l'apertura micca) - questu ùn hè micca u casu (ci sò eccezioni: per esempio, u mio TV pò ghjucà MKV, ma ùn vedenu micca questi file in DLNA, rinominà AVI risolve u prublema).

U schedariu ùn hè micca determinatu da a so estensione, ma per i so cuntenuti - in realtà, l'estensione ùn hè micca impurtante è aiuta solu à confrontà u prugramma chì cuminciò per difettu. Se i cuntenuti di u schedariu ùn sò micca supportati da prugrammi in u vostru computer o da un altru dispositivo, cambià a so estensione ùn aiutarà micca l'apertura.

In questo casu, vi sarà aiutatu da cunvertitori di tippu di lìbule. Aghju parechji artìculi nantu à sta questione, unu di i più famosi - Convertitori video gratuiti in russe, spessu interessatu à convertisce i file PDF è DJVU è attività simili.

Ognunu pò truvà u cunvertitore chì avete bisognu, basta ricercà in Internet per a query "Extension Converter 1 to Extension 2", indicendu a direzzione chì avete bisognu di cambià u tipu di file. Sò ancu chì, se ùn state aduprendu un cunvertitore in linea, ma scaricate un prugramma, sia attenti, spessu cuntenenu un prugrammu indesideratu (è uttene siti ufficiali).

Notepad, .bat è i file di l'ospite

Un'altra domanda cumuna chì hà da fare cun estensioni di file hè di creà è salvà i lotti di .bat in Blocco note, salvendu u file hosts senza l'estensione .txt è altri.

Tuttu hè sèmplice - quandu salvate un file in Blocco note, in a finestra di dialogo in u campu "Tipu di File", specifichi "Tutti i file" invece di "Documenti di Testo" è quandu u salvu, u lima .txt che hai inseritu ùn si aghjettu à u file (per salvà u file vò dinò un lanciu di un notebook per nome di l'amministratore).

Se succede quessa chì ùn rispunghjenu micca tutte e vostre dumande, sò pronta à risponderle in i commenti à stu manuale.