Screenshot Store in Windows 7

A maiò parte di l'utenti di i Pc almenu una volta in a so vita hà fattu un screenshot - una screenshot. Alcuni di elli sò interessati à a dumanda: dove sò i screenshot in u computer? Amparemu a risposta à u so rispetto à u sistema operativu Windows 7.

Vede ancu:
Quale hè l'immagini di Steam
Cumu fà un screenshot di u schermu

Determinate u locu di conservazione per e screenshot

A situazione di l'archiviazione di a schermata in Windows 7 determina u fattore cù a quale hè stata fatta: aduprendu u cusgallu annantuu di u sistema operativu o cù l'usu di prugrammi specializati di terze. Dopu, tratteremo cun questu questu in dettu.

Software di screenshot di terze parti

Prima, vedemu scansu duve sò salvate e screenshot se avete installatu un prugramma di terze parti in u vostru PC, chì u travagliu di cui hè di creà screenshot. Una tale applicazione esegue a procedura cusì dopu manipolazioni à travers a so interfaccia, o interettendu a missione di u sistema di generà un screenshot dopu u tempu chì l'utente esegue l'azione standard per creà una fotografia. PrtScr o combinazioni Alt + PrtScr). Lista di i prugrammi più diffusi di stu tipu:

  • Lightshot;
  • Joxi;
  • Screenshot;
  • WinSnap;
  • Ashampoo Snap;
  • FastStone Capture;
  • QIP Shot;
  • Clip2net.

Screenshots di queste applicazioni vengono salvate in u cartulare chì l'utente specifica. S'ellu ùn hè micca fattu fattu, u salvamentu hè fattu in a cartella predefinita. Sicondu u prugna specifica, pudete esse:

  • Cartella standard "Images" ("Pictures") in u directory di profilu di l'utente;
  • Una cartella di programma separata in a cartella "Images";
  • Separate catalogu nantu à "Desktop".

Vede ancu: Programmi per a creazione di screenshot

Utility "Scissors"

In Windows 7 ci hè una utilità incorporata per a creazione di screenshot - Forbici. In u menù "Start" si trova in a cartella "Standard".

A schermata di u schermu, fatta cù l'aiutu di questu strumentu, hè visualizzata subitu dopu a creazione in l'interfaccia grafica.

Dopu l'utente pò salvà lu in un locu da u discu duru, ma per difettu questu cartulare hè a cartella "Images" profilo d'utenu attuale.

Strumenti standard di Windows

Ma a maiò parte di l'utente aduprà u schema standard per a creazione di screenshot senza utilizà prugrammi di terze parti: PrtScr per catturà tutta a schermata è Alt + PrtScr per catturà a finestra attiva. A differenza di e versioni successive di Windows, chì aprenu una finestra di edizione di immagini, in Windows 7 ùn ci sò cambiamenti visibili quando si utilizanu queste combinazioni. Allora, l'utenti anu dumande legittime: sì una screenshot hè stata presa da tutti, è sì, in u veru, duve era conservatu.

In realtà, a schermata fatta in stu modu hè salvata nant'à u clipboard, chì hè una parte di a RAM di u PC. In listessu tempu, ùn ci hè nunda di salvamentu nantu à u discu duru. Ma in RAM, u screenshot sarà solu finu chì unu di i dui eventi accada:

  • Prima di sparicà o di riavvià u PC;
  • Prima di entrà in a clipboard, nova informazione (in stu casu, a vecchia informazione sarà cancellata automaticamente).

Hè cusì, dopu se fate una screenshot, applicà PrtScr o Alt + PrtScr, per esempiu, copiare u testu da un documentu hè statu fattu, allora a schermata sarà cancellata in u clipboard è rimpiazzata per altre informazioni. Per ùn perdite micca l'imagine, deve esse inserita u più velocemente pussibule in ogni editore di grafica, per esempio, in u prugramma standard di Windows - Paint. L'algoritimu per a pratica d'inserzione dipende da u prugrammu specificu chì tratterà l'immagine. Ma in a maggior parte di i casi a scelta di a cursa di tastiera standard. Ctrl + V.

Quandu a foto hè stata inserita in l'editor graficu, pudete salvarli in ogni estensione disponibile in u cartulare persunale di u discu rigiu di u PC.

Comu pudete vede, i screenshots di salvà u cartulare dipende di ciò chì esattamente fate cun elli. Se e manipolazioni sò state realizate cù prugrammi di terze parti, l'istantanea pò esse salvata immediatamente in a posizione selezionata nantu à u discu duru. Se aduprate u metudiu standard di Windows, allora a schermata sarà prima salvata in a sezione RAM (clipboard) e solu dopu à l'inserzione manuale in u editor graficu, puderete salvà u discu duru.