Perchè Google Play Market ùn funziona micca

Per uttene un sonu di alta qualità in a cuffie, avete bisognu di stallà un software particulare. In questu articulu vedemu cume si raccoglie i driver per cuffie da un fabbricante cunosciutu - Razer Kraken Pro.

Opzioni di installazione di u driver per Razer Kraken Pro

Ùn ci hè nò una manera di stallà un software per queste cuffie. Avemu a cura di ognunu di elli è, speremu, ti aiutemu à decidere chì opzione hè megliu da aduprà.

Metudu 1: Scaricate u software da a risorsa ufficiale

Comu cù tutti l'altri dispositivi, pudete sempre scaricà i driver per cuffie da u situ ufficiale.

  1. Prima ci vole à andà à a risorsa di u fabbricante - Razer cliccendu nantu à stu ligame.
  2. A pagina chì si apre, in l'intestazione, truvà u pulsante "Software" è muvete u cursore nantu à u sopra. Un menu drop-down apparirà in cui avete bisognu di selezziunà l'elemento "Driver di Synapse IOT", perchè hè à traversu questu utilità chì i driver sò caricate per guasi ogni hardware Razer.

  3. Dopu sarete portatu à una pagina induve pudete scaricà u prugramma. Scorri sottu e selezziunate a versione per u vostru sistema operativu è cliccate nantu à u bottinu pertinente. Scaricate.

  4. A scarica di u schedariu di stallazione principia. Una volta tuttu u prughjettu, dopu cliccate nantu à u installatore scaricatu. A prima cosa chì vede hè a finestra InstallShield Wizard. Avete basta à cliccà "Prossimu".

  5. Dopu avete bisognu d'accettà l'accordu di licenza cun muvimentu solu l'elemento pertinente è cliccendu "Prossimu".

  6. Ora cliccate solu "Install" è aspettate chì u prucessu di stallazione sia finitu.

  7. U passu successivu hè di aprire u prugramma appena installatu. Qui ci vole à inserì u vostru username è a vostra password, è cliccate nant'à "Login". Se ùn avete micca un account, cliccate nantu à u bottinu. "Crea un account" e ci si registra.

  8. Quandu accedi à u vostru contu, u sistema principia a scansione. A stu puntu, l'auricule deve esse cunnessu à u computer per chì u prugramma li puderà rileva. À a fine di stu prucessu, tutti i driver necessari saranu installati nantu à u vostru PC è e cuore saranu pronti per l'usu.

Metudu 2: Software generale di ricerca software

Pudete aduprà stu metudu per a ricerca di driver per qualunque dispositiu - pudete usà software specializatu per ricercà un software. Tuttu u vostru bisognu à fà è cunnessu l'apparecchimentu à u computer per chì u prugramma pò scopre e cuffie. Una visione generale di i migliori soluzioni di software di stu tipu si pò truvà in unu di i nostri articuli, ponu esse accessu da u link sottu:

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Avemu raccomandatu chì paghjate a attenzione à DriverPack Solution. Questu hè u prugramma più impurtante di stu tipu, hà una larga funzionalità è un'interfaccia user-friendly. Per mette in contu di questu prugrammu più attentu, avemu preparatu una lezzione speciale nantu à u travagliu cun. Pudete vede u ligame sottu:

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 3: Ricercà un software da ID

L'auricule Razer Kraken Pro ha un numeru di identificazione unicu, cum'è l'altri dispositivi. Pudete ancu aduprà u ID per ricercà i driver. Pudete truvà u valore desideratu aduprendu Gestore di dispositivi in Proprietà attrezzature cunnesse. Pudete ancu aduprà u seguente ID:

USB VID_1532 & PID_0502 & MI_03

Ùn ùn agitanu micca nantu à sta tappa in dettaglio, postu chì in una di e nostre lezioni precedenti avemu già fattu questu questu. Puderete truvà u ligame per a lezione qui sotto:

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 4: Installazione di software cù u "Gestore di Disposizioni"

Pudete ancu scaricà tutti i piloti Razer Kraken Pro necessarii senza aduprà software. Pudete scaricà u prugramma cuffie cù solu solu attrezzi Windows. Stu metudu hè menu efficace, ma hà ancu un locu à esse. In questu situ, pudete truvà ancu una lezione nantu à u nostru situ web, chì hà publicatu in precedenza:

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Cusì, avemu cunsideratu 4 modi per chì pudete installà facilmente i piloti nantu à e cuartite specificate. Benintesa, hè megliu per ricercà manualmente è installà un software nantu à u situ web ufficiali di u fabbricante, ma ancu altri metodi pò esse aduprati. Speremu chì vi riescenu! È sì avete qualchi prublemi - scrivi nantu à elli in i commenti.