Configurazione di u router ASUS RT-N11P


L'attrezzamentu di a sucietà taiwaniana ASUS goda meritamente di a reputazione di dispositivi fiduciali à prezzi dava accessibili. Sta dichjarazione hè ancu vera per i router di rete di l'azienda, in particulare, u mudellu RT-N11P. L'inserimentu di u router può sembra esse un travagliu intimidatorio cù i principianti è ancu i utilizatori sperimentati, postu chì u router sia dotatu di l'ultimu firmware, chì hè nettamente diversu da l'anziani opzioni. In realtà, a configurazione di ASUS RT-N11P ùn hè micca un travagliu difficile.

Fasi preparatoria

U router consideratu appartene à a categoria di dispositivi di classe media, chì sò cunnessi à u fornitore per mezu di una cunnettazione di cavi Ethernet. E funzioni addizionali includenu a presenza di dui antenne amplificatrici è funzioni di ripetitori, per chì a zona di copertura hè significatu aumentata, è supportu per e cunnessioni WPS è VPN. Queste caratteristiche fanno u router consideratu una grande soluzione per l'usu di casa o cunnessione internet in un picculu ufficiu. Amparate per sapè cume cunfigurà tutte e funzioni citate. A prima cosa da fà prima di l'impostazione hè di sceglie a posizione di u router è cunnessa à u computer. L'algoritimu hè u listessu per tutte e pezzi simili di apparecchiatura è simu tale:

  1. Pone u dispositiu approssimativamente in u mezu di a zona di copertura prevista - quessa permette à u segnu Wi-Fi di ghjunghje ancu i punti più lontani di a stanza. Prestu attenzione à a presenza di barriere metalliche - prutegheghjanu u signale, chì hè per quessa a ricezione pò peghju. Una soluzione ragionevulente hè di tende u router lontu da fonti di interferenze elettromagnetiche o dispositivi Bluetooth.
  2. Dopu avè piazzatu u dispositiu, cunnessa a una fonte di energia. Dopu, cunnessa u computer è u router cun un cavu LAN - metti una estremità in una di e porte corrispondenti nantu à u cascu di u dispositivo, è connettite l'altra estremità à u connettore Ethernet di una scheda di rete o un laptop. I nidi sò stati marcati cù icone diverse, ma u fabbricante ùn hà moltu per marcà cù diversi culori. In casu di difficoltà, avete bisognu di l'immagine quì sottu.
  3. Dopu à a procedura di cunnessione, andate in u computer. Chiama u centru di cunnessione è aprite e pruprietà di a cunnessione à a zona locale - dinò, aprite e pruprietà di u parametru "TCP / IPv4" è mette cum'è indirizzi "Automatic".

    Per di più: cunnessione è configurazione di una rete locale in Windows 7

Dopu, andate a configurazione di u router.

Configurazione di ASUS RT-N11P

A maiò parte di i router moderni di rete sò configurati cun una applicazione web speciale chì pò esse accessu da qualunque browser. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Apertu un navigatore web, inserisci a linea d'indirizzu192.168.1.1e premete Enter per a transizione. Apparirà una finestra chì vi dumanda di entrà u vostru login è password. Per difettu, u login è a password per accede à l'interfaccia web hèadmin. Tuttavia, in alcune varianti di consegna, questi dati pò differisce, perciò si consiglia di trasformà u vostru router nantu à e studiate attentamente l'infurmazioni nantu à u sticker.
  2. Inserite u login cunquistatu è a password, dopu chì l'infusione web di u router deve esse caricata.

Dopu à quessa, pudete avà cuminciatu a fà parametri.

In tutti i dispositivi ASUS di sta classe ci sò dui opzioni chì si trovanu: rapidu o manuale. Nantu à a maggior parte di i casi, basta aduprà l'opzione di setup rapida, ma certi fornitori richiedenu una configurazione manuali, cusì vi introduceremu à l'u dui metudi.

Configurazione rapida

Quandu u primu router hè cunnessu, l'utilità di configuratore semplificata cumincerà automaticamente. In un dispositivu preconfiguratu, pudete accede à questu cliccendu nantu à l'elemento "Configurazione di Internet Rapidu" menu principale.

  1. In a schermata iniziale di l'utilità, cliccate "Prossimu" o "Vai".
  2. Avete bisognu di definisce una nova password per l'administratore di u router. Hè cunsigliatu à vene cù una cumminazione cumplessa, ma facili da ricordà. Sì quandu ùn ci hè nunda di vene più bè in mente, allora un generatore di password hè à u vostru serviziu. Dopu avè stabilitu è ​​ripetutu u codice impostu, pressa torna. "Prossimu".
  3. Hè propiu quì u rilevamentu automaticu di u protocollo di cunnessione Internet. Se l'algitimu hà fattu a so operazione in modu erratu, pudete selezzià u tippu desideratu dopu appughjatu u pulsu "Tipu di l'Internet". Cliccate "Prossimu" cuntinuà.
  4. In a finestra, inserite i dati di autorizazione nantu à u servitore di u fornitore. Quest'informazione deve necessariamente esse emessa da l'operatore sia nantu à a richiesta, sia in u testu di l'accordu di servizii. Inserite i parametri è cuntene a travagliu cù l'utilità.
  5. È infine, l'ultimu passu hè di inserì u nome è a password di a rete wireless. Pensate à i valori adatti, inserite e scopri "Applicà".

Dopu sta manipolazione, u router sarà pienu configuratu.

Metudu di a regolazione manuale

Per accede à i parametri di cunnessione selezziunate manualmente l'opzione in u menù principale "Internet"poi andate à tab "Cunnessione".

ASUS RT-N11P supporta parechje opzioni per a cunnessione à Internet. Considerà u principale.

PPPoE

  1. Trova in u blocu "Impostazioni di base" menu in discesa "Tipu di cunnessione WAN"in chì a scelta "PPPoE". Attiva à u stissu tempu "WAN", "NAT" è "UPnP"tick opzioni "Sì" in opposizione ciascuna di e opzioni.
  2. Dopu, stabilisci a riceve di l'indirizzi IP è DNS automaticamente, tormentatu di novu l'elemento "Sì".
  3. Nome di blocu "Configurazione di u Cuntu" parla di per sè - quì bisogna inserire i dati di autorizazione ricevuti da u fornitore, è u valore MTU, chì per questu tipu di cunnessione hè1472.
  4. Opzione "Abilita VPN + Connessione DHCP" a maiò parte di i prestatori ùn sò micca aduprati, chì selezziunate a scelta "No". Verificate i parametri entrati è premete "Applicà".

PPTP

  1. Installate "Tipu di cunnessione WAN" da "PPTP"selezziunà l'opzione adatta in u menù di sìgliu. In listessu tempu, cum'è in u casu di PPPoE, abilite tutte le opzioni in u blocu di l'impostazioni di base.
  2. In questu l'indirizzi IP-WAN è DNS in stu casu venenu automaticamente, cusì spuntate a casella "Sì".
  3. In "Impostazioni di account" inserite solu login è password per accede à Internet.
  4. Cum'è PPTP hè una cunnessione cù un server VPN, in "Requirenti Speciali di un Fornitore di Servizi Internet" avete bisognu di inserisce l'indirizzu di stu servitore - si pò truvà in u testu di u cuntrattu cù l'operatore. U firmware di u router impone ancu di specificà u nomu di l'ospite - inserite in u campu cumpresu pochi caratteri arbitrari in l'alfabetu latinu. Verificate a giustizia di i dati entrati è premete "Applicà" per finisce di persunalizà.

L2TP

  1. Parameter "Tipu di cunnessione WAN" mette in posizione "L2TP". Confirmu l'inclusione "WAN", "NAT" è "UPnP".
  2. Includemu a ricezione automatica di tutti gli indirizzi necessarii per a cunnessione.
  3. Inserite u username è a password ricevuta da u prestatore di serviziu in i campi adatti di u blocu "Impostazioni di account".
  4. Una cunnessione L2TP si faci ancu da a cumunicazione cù un servore esterno - scrivite l'indirizzu o u nomu in a linea "Server VPN" sezione "Requirenti Speciali di un Fornitore di Servizi Internet". In listessu tempu, à causa di e funzioni di u router, setate u nome di l'ospite da ogni sequenza di lettere inglese. Dopu avè fattu sta, cunsultate e impostazioni entrate è premete "Applicà".

Configurazione di Wi-Fi

Configurazione di una rete senza filu in u router in questione hè assai semplice. A configurazione di a distribuzione di a Wi-Fi hè in a sezione "Rete senza filu"tab "Generale".

  1. U primu parametru chì avemu bisognu hè chjamatu "SSID". Hè necessariu inserisce u nome di a rete senza filu di u router. U nome hè necessariu per esse inseritu in lettere latinu, numeri è ancu qualchi caratteri supplementari sò permessi. Verificate subitu u parametru "Nascite SSID" - Deve esse in posizione "No".
  2. L'upzione successiva da configurà hè - "Metudu d'autenticazione". Avemu da uernu di sceglie una option "WPA2-Personal"dendu un livello ottimale di prutezzione. Metodo di crittografia "AES".
  3. Inserite a parola d'accessu per a cunnessione à a rete wireless. WPA Pre-Shared Key. U restu di e opzioni in sta sezione ùn necessite micca di esse configuratu - assicuratevi di cunfirmà tuttu e uttene u pulsante "Applicà" per salvà i parametri.

In sta configurazione di e funzioni di basa di u router pò esse considerate complete.

Rete d'ospiti

Hè una opzione addizionale interessante chì permette di creà 3 reti in a rete LAN principale cun restrizioni per u tempu di cunnessione è l'accessu à a rete locale. E impostazioni di sta funzione pò esse veduta premendu l'elemento. "Rete di l'ospiti" in u menu principale di l'interfaccia web.

Per aghjunghje una nova rete di invitati, procedi dunanule:

  1. In a scheda principale di u modalità, cliccate nantu à unu di i pulsanti dispunibili. "Abilita".
  2. U statutu di a cunfunzione di cunnessione hè un link attivu - cliccate nantu à sta per accede à e impostazioni.
  3. Tuttu hè bellu sèmplice quì. Opzioni Opzioni "Nome di Rete" evidenti - inserisci u nomu chì più ti serve in a linea.
  4. Item "Metudu d'autenticazione" responsabile di abilità a prutezzione da password. Chì questu ùn hè micca a rete principale, pudete lasciare una cunnessione aperta, chì si chjama "Sistema aperto", o sceglite chjamatu sopra "WPA2-Personal". Se a sicurezza hè attivata, bisognu ancu inserisce una password in a linea WPA Pre-Shared Key.
  5. Opzione "Tempo di Accessu" hè ancu abbastanza evidenti - l'urdinatore chì si cunnige à a rete configurata sarà disconnessu da ellu dopu u periodu specificatu. In u campu "Hr" l'ore sò indicate, è in u campu "Min", rispettivamente, minuti. Opzione "Limitless" elimina sta restrizione.
  6. L'ultima impostazione hè "Accessu intranet"in altre parole, à a rete locale. Per e opzioni di i clienti, l'opzione deve esse piazzata à "Disable". Dopu à quella stampa "Applicà".

Conclusione

Cumu si pudete vede, l'impostazione di u router ASUS RT-N11P hè in realtà micca più difficiule di dispositivi simili da l'altri produttori.