Google Protector Password di estensione ufficiale

L'estensione di navigatore ufficiali (cioè, sviluppata è publicata da Google) Password Alert hè apparuta in u App Store di Chrome, cunsultatu per fornisce un livello addiziunale di prutezzione per u vostru contu di Google.

U phishing è un fenomenu chì hè diffusu in Internet è minaccia a sicurezza di e vostre password. Per quelli chì ùn anu micca sentutu parlà di phishing, in termini generali si vede simu: un modu o un altru (per esempiu, ricevi una lettera cù un ligame è un testu chì avete bisognu di urghjarà in u vostru contu, in un cumunamentu chì ùn tenite micca nimu) in una pagina chì hè assai simile à a pagina in realtà di u situ chì stai aduprà - Google, Yandex, Vkontakte è Odnoklassniki, banca online, ecc., inserisci i vostri dati di login è di risultanu sò inviati à l'attaccante chì falsava u situ.

Ci sò diversi attrezzi anti-phishing, cum'è quelli integrati in prugrami antivirus popolari, è ancu una set di reguli da seguità per evità di diventà vittima di un tale attaccu. Ma in stu articulu - solu nantu à a nova estensione per pruteggerà a password Google.

Impostazione è aduprà u Protettore di Parola

Pudete installà u prutittore di prutezzione da password da a pagina ufficiali in u App Store di Chrome, l'installazione avviene cum'è per ogni altra proroga.

Dopo l'installazione, per inizià u protettore di password, ci vole à accede à u vostru contu à accounts.google.com - dopu ciò, a prumuzione crea è salva l'impronta digitale (hash) di a vostra parola (ùn hè micca a password stessa), chì poi hè usata per furnisce a prutezzione (da paragunà ciò chì avete digitatu nantu à e pagine diverse cù ciò chì si trò in l'estensione).

A sta espansione hè pronta à travaglià, chì si riduce à u fattu chì:

  • Se a prumuzione ricunnusce chì sì in una pagina chì finge di esse unu di i servizii di Google, vi avverrà annantu à quessa (teoricamente, cum'è capiu u scopu, stu scopu ùn accadrà micca necessariu).
  • Se inserite u vostru password di account Google in qualchì locu nantu à un altru situ non Google, vi sarà avvisatu chì avete bisognu di cambià a vostra password perchè hè statu compromesso.

Merita di cuntrullà u mumentu chì, sì chì aduprate a stessa password non solu per Gmail è altri servizii di Google, ma ancu per i vostri conti in altri siti (chì hè assai indesideratu se a sicurezza hè impurtante per voi), riceverete un messaggio ogni volta cù una raccomandazione à cambià password. In stu casu, aduprà l'elemento "Ùn vene micca più torna per stu situ."

A mo opinione, l'estensione di Password Protector pò esse utule cum'è nant'à u strumentu di sicurezza di un account per un utilizatore novizio (tuttavia, quellu chì hè sperimentatu ùn perde nunda per stallà lu), chì ùn sà micca esattamente cumu si pò fà l'attualità di phishing è chì ùn sà micca chè à capiscia. inserite a password per qualunque account (indirizzu di u situ, https protocollo è certificatu). Ma v'arrizirebbi cumincià a prutezzià i mo password cun impostazzione di l'autenticazione à dui fattori, è per paranoici - cù l'acquistu di chjave hardware FIDO U2F, chì Google sustene.