L'installazione di VirtualBox ùn hà dighjà assai tempu è ùn necessita micca abilità. Tuttu succede in modalità standard.
Oggi avemu installatu VirtualBox è passà per e impostazioni globali di u prugramma.
Scaricare VirtualBox
Installazione
1.Run u file scaricatu VirtualBox-4.3.12-93733-Win.exe.
À l'iniziu, u manager di stallazione mostra u nome è a versione di l'applicazione da installà. U prugramma d'installazione simplifica u prucessu di stallazione dendu à l'urdinazioni di l'utente. Spingi "Prossimu".
2. In a finestra chì si apre, pudete rimuovere i componenti inutili di l'applicazione è selezziunate u directory desiderata per l'installazione. L'attenziazione deve esse prestata à u ricordu di u installatore nantu à u spaziu libbè necessariu - à u minimu 161 MB ùn devianu esse occupati nantu à u discu.
Tutte e impostazioni sò lasciate per impostazione predefinita è passanu à u prossimu passu premendu "Prossimu".
3. L'installatore offre à piazzamentu a scelta di l'applicazione nant'à u desktop è in u lancia di Quick, è stabilisce una associazione cun i suoi file è dischi rigidi virtuali. Pudete sceglie trà e opzioni preferite proposte, è rimuovere u daws inutili. Va avanti.
4. U installatore vi avverrà chì quandu hè installatu a cunnessione Internet (o cunnessione à a rete locale) vi sarà rotata. Siamo d'accordu cliccendu "Sì".
5. Premendu u pulsante "Install" eseguite u prucessu di stallazione. Ora avete tantu bisognu di aspittà per a so completazione.
Durante questu prucessu, u installatore offre una installazione di i driver per i controller di USB. Dunque ci vole à fà, cliccate nantu à u bottinu pertinente.
6. Questu completa i passi di installazione per VirtualBox. U prucessu, cum'è si pò vede, ùn hè micca difficiule è ùn hà tantu tempu. Sò rimasti solu per completà sta cliccendu "Finish".
A personalizazione
Allora, avemu installatu l'applicazione, ora cunsiderate a so impostazione. Di solitu, dopu a stallazione, cumincieghja automaticamente, à meno chì l'utente cancelli questa funzione durante l'installazione. Se u lanciu ùn accada micca, aprite l'applicazione da ellu.
Quandu u lance hè fattu per a prima volta, l'utente vede a salutazione di l'applicazione. Quandu si creà macchine virtuali, appariranu in a schermata iniziale cun a regolazione.
Prima di creà a prima macchina virtuale, configurate l'applicazione. Pudete aprà a finestra di configurazione seguendu u parcorsu. "File" - "Settings". Un modu più rapidu hè di pressà una cumbinazione. Ctrl + G.
Tab "Generale" permette di specificà una cartella per conservà e immagini di macchine virtuale. Sò assai voluminosi, da esse considerati à a determinazione di a so posizione. A cartulella deve esse situata in un discu chì hà spaziu abbastanza libaru. In ogni casu, a cartella specificata pò esse cambiata quandu crei a VM, cusì se ùn avete ancora decisu nantu à a situazione, pudete lasciate u cartulare per difettu in stu stadiu.
Item "Biblioteca di autenticazione VDRP" stà per difettu.
Tab "Enter" Pudete definisce scelte rapide per cuntrullà l'applicazione è a macchina virtuale. E impostazioni saranu visualizati in u angulu in dirittu inferiore di a finestra di VM. Hè cunsigliatu di ricordà a chjave Host (Questu hè Ctrl à a destra), ma ùn ci hè bisognu di bisognu.
L'utente accu a opportunità di definisce a lingua interfaccia desiderata di l'applicazione. Puderia ancu attivà l'opzione per verizà si à scinturà aghjurnamentu o opt-out.
Pudete configurà a visione è a rete per ogni macchina virtuale. Allora, in stu casu, in a finestra di configurazione, pudete lasciate u valore predefinitu.
L'installazione di i add-ons per l'applicazione hè fatta in a tab "Plugins". Se vi si ricorda, i add-ons sò stati carichi durante l'installazione di u prugramma. Per installarli, cliccate nantu à u bottinu "Add plugin" e selezziunà l'aggiunu desideratu. Dighè notà chì a versione di u plugin è l'applicazione anu da esse uguale.
È l'ultimu passu di configurazione - se pensate di aduprà un proxy, allora u so indirizzu hè indicatu nantu à u tabulamentu di u listessu nomu.
Hè tuttu. L'installazione è a configurazione di VirtualBox hè cumpleta. Ora pudete creà macchine virtuali, installà u sistema operativo è mette in travagli.