U computer s'hè attivatu per un bellu pezzu. Cosa fà

Probabilmente tutti si ricorda cumu u so computer hà funzionatu quandu era appena portatu da u magazinu: hè accessu subitu, ùn hà micca rallentatu, i prugrammi semplicemente “vulavanu”. E dopu, dopu un pocu di tempu, parve avè statu rimpiazzatu - tuttu funziona lentamente, accende per un bellu tempu, si pende, etc.

In questu articulu vogliu mette in considerazione u prublema di perchè un computer s'hè attivata per un bellu pezzu, è ciò chì pò esse fattu cù tuttu. Pruvattemu à accelerà e ottimizzà u vostru PC senza reinstallà Windows (ancu, à volte, senza lu in alcun modu).

Restore u computer in 3 passi!

1) Pulizia avviata

Cum'è si lavora cun un computer, avete installatu parechji prugrammi nantu à essi: ghjochi, antiviruses, torrents, applicazioni per travaglià cù video, audio, immagini, etc. Ùn ci hè nunda di male in sta, ma passanu e risorse di sistema ogni volta chì s'accentanu, ancu se ùn travagliate micca cun elli!

Allora, vi prupone di speglià tutti e senza necessità di carregà e lasciate solu i più necessari (pudete spegni tuttu, u sistema hà da cuminciare è funziona in modu normale).

Ci sò dighjà di articuli nantu à stu tema:

1) Cumu disattivà i prugrammi di autoloading;

2) Startup in Windows 8.

2) Pulizia "spazzatura" - si sgugliete i file temporanei

Cume u computer è i prugrammi funzionanu, un grande numeru di file temporanei si accumulanu nantu à u discu rigiu, chì ùn hè necessariu per voi o per u sistema Windows. Hè per quessa, periodicamente, chì esse anu da rimuovere da u sistema.

Da l'articolo nantu à i migliori prugrammi per pulì u computer, vi racògliu di piglià una di e utility è pulite regolarmente cun Windows.

Per quessa, preferiscu aduprà l'utile: WinUtilities Free. Cù sì, pudete pulì u discu è u registru, in generale, tuttu hè prubbenu per ottimizà e prestazioni di Windows.

3) Ottimizazione è pulizia di u registru, a deframmentazione di u discu

Dopu avete pulitu u discu, vi pruponi di pulì u registru. Dopu à u tempu, cuntene entrate sbagliate è sbagliate chì ponu affettà e prestazioni di u sistema. Questu hè già statu un artìculu separatu, I fornisce un ligame: cume pulì è si deframmenta u registru.

È dopu à tutte e sopra - u colpu finale: per deframmentà u discu duru.

Dopu à quessa, u vostru computer ùn accende micca per un bellu pezzu, a velocità di u travagliu aumenterà è a maiò parte di e travaglie nantu à esse pò esse risolte più veloce!