Recuperate e lettere cancellate in Yandex.Mail

Ogni router esegue e so funzioni per interazione di dui serie di componenti: hardware è software. È sì ùn hè micca pussibule di interferisce cù i moduli tecnichi di u dispositiu per un usu regule, allora u firmware pò benmente è ancu deve esse servitu da u pruprietario di u router indipindente. Considerà cumu sò e operazioni fatte, chì implanu l'aggiornamentu, a reinstallazione è u ripristinamentu di u firmware (firmware) di router multifunzionali è popolari ASUS RT-N12 VP.

E tutte e l'istruzzioni chì seguenu sò generalmente documentate da u fabbricante in i modi chì interagiscono cù u firmware di u router, chì sò relativamente sicuri per u dispositivo. Cù sta:

A causa di fallimenti imprevisti o à causa di l'azione sbagliata da l'utente trà u firmware di u router, esiste un risicu certu chì u dispositiu perde a so funzionalità! Effettuate tutte e manipolazioni à e cunsiderazioni di l'articolo da u pruprietario di u dispositiu à u vostru risicu è risicu, è solu hè responsabile per i risultati di e operazioni!

Fasi preparatoria

Ùn capisce per quale scopu interferisce u router - l'aggiornamentu di u firmware, a so reinstallazione o a riparazione di a periferica, - per fà una operazione in modu raptu è cù successu, dighjite parechje azzioni preparatorie.

Revisioni di hardware, scarichi file da software

E caratteristiche tecniche di l'apparecchimentu di rete si sviluppanu à un ritmu micca veloce cum'è d'altri dispositivi da u mondu di l'infurmazione, perchè i produttori ùn anu spessu avè a pussibilità di publicà novi mudelli di router. In listessu tempu, sviluppu è miglioramentu accade sempre, ciò chì porta à l'apparizione di nuove revisioni hardware, in effetti, di u listessu dispositariu.

I router ASUS di u mudellu in questione sò stati prodotti in dui versioni: "RT-N12_VP" è "RT-N12 VP B1". Hè per questo chì sò versate e versioni hardware in u situ web di u fabbricante, chì hè un fattore impurtante in a scelta di e di scaricà u firmware per una istanza specifica di u dispositiu.

I metudi di manipulazione di u firmware è di i strumenti aduprati per questu sò identichi per e dui revisioni. À propiu sì, l'istruzzioni quì sottu ponu esse utilizzate per altre versioni di RT-N12 da Asus ("D1", "C1", "N12E", "LX", "N12 + B1", "N12E C1", "N12E B1", "N12HP"), hè assai impurtante selezziunu u pacchettu currettu cù u firmware per scrive in u dispositivu.

Per scopre a revisione di l'hardware di ASUS RT-N12 VP, turnà u router e fighjate l'adesivu situatu nantu à u fondu di u so casu.

Valore di puntu "H / W Ver:" ti dice chì versione di u dispositiu hè davanti à noi, vale à dì chì per chì modificazione avete bisognu di cercà un pacchettu cù u firmware:

  • "VP" - circà più lontanu "RT-N12_VP" in u situ di u produttore;
  • "B1" - caricate u pacchettu per "RT-N12 VP B1" da a pagina di u tecnicu di ASUS.

Scaricà u Firmware:

  1. Vai à a risorsa web ufficiale ASUS:

    Scaricate u Firmware per i router VP-N12 VP da u situ ufficiale

  2. In u campu di ricerca inseremu u nostru mudellu di u router cumu hè statu truvatu sopra, cioè, secondu a revisione di l'hardware. Spingi "Enter".
  3. Cliccate ligame "Supportu"situatu sottu à u risultu di a ricerca di mudellu.
  4. Andate in a sezione "Driver è Utilità" in a pagina chì si apre, allora selezziunu "BIOS è software".

    Cusì avemu un accessu à u bottinu "DOWNLOAD" per scaricà l'ultimu firmware per u centru online.

    Se avete bisognu di costruzioni di firmware precedenti, cliccate "VEDE TUTU +" e scarica una di l'altri opzioni di software di sistema.

  5. Scusamu l'archiviu ricevutu è di quì parte ci riceve l'immagine di i luggeri pronta à esse registrata in a dispositiva * .trx

Pannello amministrativu

Tutte e manipulazioni cù u lugiziale di u router di u mudellu in questione sò generalmente effettuate cun l'interfaccia web (admin). Questu strumentu pratico permette di configurà senza ritenuta u router in base à e necessità di l'utente è ancu mantene u firmware.

  1. Per avè accesso à a "pagina di configurazione", devi avviare qualunque browser è andà à unu di l'indirizzi:

    //router.asus.com

    192.168.1.1

  2. Dopu, u sistema impiegherà entrà un username è una password (per difettu - admin, admin).

    Dopu l'autorizzazione, l'interfaccia di amministratore, chjamata ASUSWRT, hè visualizzata, è l'accessu à a configurazione di i parametri è funzioni di gestione di dispositivi sarà pussibule.

  3. S'ellu ci hè un prublema bisognu, è per navigà trà e funzioni hè statu cunsunumendu, pudete cambià a lingua di l'interfaccia web à u russo selezendu l'elemento pertinente in a lista da u listinu in u angulu in alto a destra di a pagina.
  4. In alcun locu senza andà da a pagina principale di ASUSWRT, hè possibile truvà a versione di u firmware di u router. U numeru custru hè listatu vicinu à l'elemento. "Versione di Firmware:". Riguendu questu indicatore cù e versioni di pacchetti dispunibuli da scaricà da u situ web di u fabbricante, pudete scopre s'ellu ci vole un'aggiornu di u firmware.

Backup è ripristinare l'impostazioni

Comu sapete, u router out-of-the-box ùn funziunisce micca da a basa per a custruzione di una rete di casa, hè necessariu preconfigurà una numeru di parametri. Nantu à u cuntrariu, una volta configuratu ASUS RT-N12 VP, pudete salvà u statu di u dispositiu in un file di configurazione particulare è dopu aduprà questu tardi per risturmarà e impostazioni per valori chì valenu in un momentu particulare. Cum'è durante u firmware di u router sia pussibule chì ci sia una necessità di resettà i cunfigurazioni à e impostazioni di fabbrica, creemu u so backup.

  1. Vai à l'interfaccia web di u router è aprite a sezione "Amministrazione".
  2. Passa à a tab "Gestisci l'impostazioni".
  3. Pulsante "Salvà"situatu vicinu à u nome di l'opzione "Salvà l'impostazione". Cume, u schedariu sarà carregatu. "Settings_RT-N12 VP.CFG" In u discu PC - questu hè a copia di backup di i parametri di u nostru dispositivo.

Per ripristinà i valori di i parametri di u router da un file in futuro, aduprà a stessa sezione è tabulazione in u pannellu di amministratore cum'è per creà un backup.

  1. Facemu clic "Selezziunu file" e specificà u caminu à u salvatariu precedentemente salvatu.
  2. Dopu avè scaricatu u schedariu "Settings_RT-N12 VP.CFG" u so nome apparirà à fiancu à u pulsante di selezzione. Spingi "Mandà".
  3. Aspemu chì u cumplimentu di carregà i valori di parametru da u backup, è dopu riavvenendu u router.

Reset Parameters

In u prucedimentu di configurazione di u router per scopi specifici è in certe condizioni operative, errori è l'intrusione di valori di parametru sbagliati / inappropriati da l'utente ùn sò micca esclusi. S'ellu hà u scopu di interferisce cù l'ACS di RT-N12 VP è di correggere a prestazione errata di a dispositiva di una o più funzioni, pò esse ripartitu in i parametri di a fabbrica è eseguendu l'impostazione da zero.

  1. Aprite u pannellu di i parametri, andate in sezione "Amministrazione" - tab "Gestisci l'impostazioni".
  2. Pulsante "Ripristinare"situatu à fronte di u puntu "Impostazioni di a fabbrica".
  3. Averemu cunvintu l'intenzione di fà ritornà l'impostazioni di u router per l'impostazioni di fabbrica cliccando "OK" sottu a richiesta richiesta.
  4. Attendu chì a metà di u prucedimentu restituisce i paràmetri è dopu di riavvià u router.

In situazioni in cui l'utente è / o parola d'accessu per accede à l'interfaccia web hè stata scurdata o l'indirizzu IP di l'administratore hè statu cambiatu in l'impostazioni è poi perse, avete bisognu di ripristinà i cunfigurazioni à e impostazioni di fabbrica cù a chiave hardware.

  1. Accende u dispositiu, truvemu un bottinu vicinu à i connettori per cunnessione di cavi nantu à a cassa "WPS / RESET".
  2. Fighjulazione di i luci di LED, cliccate nantu à a chjave marcata in a foto di sopra è tena per 10 secondi, finu chì a lampadina "Cunsumante" ùn fulminu micca, allora lascià andà "WPS / RESET".
  3. Aspetta finu à a ripresa di u dispositiu - l'indicatore si illumina, à mezu à altri "Wi-Fi".
  4. Questu cumpleta u ritornu di u router à u statu di a fabbrica. Andemu in a zona di amministratore andendu à u navigatore à l'indiriziu standard, accede cù a parola cume login è password "admin" e configurazione di l'impostazioni, o ripristinà i parametri da u backup.

Raccomandazioni

L'esperienza acquista da parechji utilizatori chì hà fattu u firmware di i router, anu formatu parechji consigli, usendu chì pudete minimizà i rischi nascenti in u prucedimentu di a reinstallà u firmware.

  1. Eseguite tutte e operazioni chì implichi interferenze cù u lugiziale di u router, cunnessu questu altru à un computer cun una corda di patch, ma micca via una cunnessione senza fili!
  2. Assicurà l'alimentazione ininterrotta di u router è u PC adupratu per e manipule. Hè cunsigliatu à cunnesse dui dispositivi à u UPS!
  3. Per a durata di e operazioni cù a parte di software di u router, limitate u so usu à altri utilizatori è dispositivi. Prima di effettuà e manipule conforme à e istruzioni di seguito. "Metudu 2" è "Metudu 3" rimuovere u cavu chì furnisce Internet da u fornitore da u portu "WAN" router.

Firmware

Sicondu u statu di u lugiziale di RT-N12 VP è l'uggetti di l'utente, unu di i tre metudini di u firmware di u router hè adupratu.

Metudu 1: Aggiornamentu di u Firmware

Se u dispositariu funziunate cumunu di modu in generale è ci hè accessu à u pannellu amministrativu, è u scopu di l'utente hè solu di aggiornà a versione di u firmware, procedemu u seguente. Per aghjurnà u firmware cù u metodo più simplici spiegatu sottu, ùn avete ancu bisognu di scaricà i schedari - tuttu si faci senza lasciare l'interfaccia web di ASUSWRT. U solu requisitu hè chì u dispositiu deve riceve Internet via cavu da u fornitore.

  1. Aprite u pannellu di amministratore di u router in u navigatore, accede è andate in a sezione "Amministrazione".
  2. Selezziunu una scheda "Aggiornamentu di u Firmware".
  3. Cliccate u pulsante "Verificate" punto opposto "Versione di Firmware" in a zona di u listessu nome.
  4. Attendemu u prucessu di ricerca di u Firmware aggiornatu nantu à i servitori ASUS.
  5. S'ellu ci hè una versione più nova di u firmware chè installatu in u router, a notizazione rispettiva sarà emessa.
  6. Per iniziare a procedura per l'aggiornu di u firmware, cliccate "Update".
  7. Attendu chì a fine di u prucessu di scaricà i cumpi di software di sistema

    è dopu scaricà u firmware in a memoria di a dispositiva.

  8. Una volta finita a procedura, u router riavanu e inizià già à funzià sottu u cuntrollu di a versione aggiornata di u firmware.

Metudu 2: Rinstalla, aghjurnali, scarica a versione firmware

In quantu à u metudu descrittu in sopra, l'istruzione furnita in basso permette di aghjurnà a versione di u firmware di u Centru Internet, ma offre dinò l'occasione di fà ritornu à u firmware più antica, è ancu di stallà completamente u firmware di u dispositivo senza cambià a so versione.

Per e manipulazioni, bisognu un file di immagine cù software. Scaricate l'archiu cù u cunsideru desideratu da u situ Web ufficiali ASUS è scaccate a una directory separata. (I detagli di u prucessu di u scaricamentu di l'archivi cun software ghjè descrittu sopra in l'articolo).

  1. Com'è u metodo di nanzu manipulazione, chì implichi solu l'aggiornamentu di a versione di software, di reinstallà da un schedariu è fà truvà un firmware custruitu annantu à u router, andate in a sezione "Amministrazione" interfaccia web, è aprite a tab "Aggiornamentu di u Firmware".
  2. In a zona "Versione di Firmware"vicinu à u puntu "Novu file di firmware" ci hè un bottinu "Selezziunu file"spingi.
  3. In a finestra chì si apre, specificate duv'ellu si trova u schedariu immagine cù u firmware, selezziutu è cliccate "Apertu".
  4. Assicuratevi chì u nome di u schedariu di u firmware hè affissatu à a sinistra di u bottinu. "Mandà" è spingi.
  5. Attendemu à u completu di l'installazione di u lugiziale di sistema in u router, osservendu a barra di prugramma di riempimentu.
  6. À a fine di a manipolazione, u router riavanu automaticamente è lanciate sottu u cuntrollu di a versione di firmware selezionata per l'installazione.

Metudu 3: Ripruducimentu di u Firmware

A causa di sperienze chì ùn sò micca successi à u Firmware, dopu à un fallimentu d'aggiornamentu o di installazione di u firmware personalizatu, è ancu in altre situazioni, ASUS RT-N12 VP pò smetterà di funziunà bè. Se l'interfaccia web di u router ùn aprite micca, resettà i parametri cù u bottinu nantu à u casu ùn aiutà micca a ripristinà a funzionalità, in generale, u dispositivu hà trasformatu in un pezzu bellu ma micca funzionale di plastica, hè necessariu ripristinà a so parte di prugramma.

Per furtuna, i router Asus sò di solitu “spruzzati” senza prublemi, perchè i fabricanti di u fabbricante anu sviluppatu una utilità di serviziu specializata chì rende più sceglie di scappà da a situazione descritta - Restaurazione Firmware.

  1. Scaricate da u situ ufficiale di Asus è scaccate l'archive cù u firmware di ogni versione per a so revisione hardware di u router.
  2. Scaricate l'archiu cù u pacchettu di distribuzione è installate l'attellu di ripristinamentu di Firmware di ASUS:
    • Andate à a pagina di l'assistenza tecnica in a sezione. "Driver è Utilità" u vostru router usando una di i ligami secondu a revisione:

      Scaricate u utilità di Ripristina Firmware per ASUS RT-N12 VP B1 da u situ ufficiale
      Scaricate u utilità di Ripristina Firmware per ASUS RT-N12_VP da u situ ufficiale

    • Selezzi a versione di Windows installata nantu à u computer chì serve per uttene à u manipulu di u router;
    • Facemu clic "Mostra tuttu" sottu u primu paragrafo "Utilità" lista di i fondi dispunibili;
    • Pulsante "Download"situatu à fronte di u nomu di l'attrezzamentu chì avemu bisognu - "Ripristina Firmware";
    • Aspettate chì u pacchettu sia carregatu, è dopu u decupaje;
    • Run u installatore "Rescue.exe"

      è seguite e so istruzioni

      in tali casu installazione di l'utilità di riparazione di u firmware.

  3. Modificate e impostazioni di l'adattatore di rete cù e quali u firmware di u router sarà riparatu:
    • Aprite "Rete è Spartizione"per esempiu da "Pannello di cuntrollu";
    • Cliccate ligame "Modificendu e impostazioni di l'adattatore";
    • Cliccendu cun u cliccatu cunò cliccanu nantu à l'icona di a carta di rete chì circonda u router chì hà da cunnessu, chjamemu u menù contestuale in cui selezziunu l'element "Pruprietà";
    • In a finestra aperta selezziunate l'elemento "Protocollo Internet versione 4 (TCP / IPv4)" è poi cliccate "Pruprietà";
    • A prossima finestra hè u nostru scopu è serve per inserisce i parametri.

      Piazzà u switch à "Usate u seguente indirizzu IP" è ancu più cù simuli valori:

      192.168.1.10- in u campu "Indirizzu IP";

      255.255.255.0- in u campu "Subnet Mask".

    • Spingi "OK" in a finestra dove i parametri IP sò stati introdotti, è "Chiudi" in a finestra di pruprietà di l'adattatore.

  4. Cunnessu u router à u PC cumprende:
    • Scunganu tutti i cavi da u dispositivo;
    • Senza a cunnessione di potenza, cunnessu ogni portu LAN di u router cun un cavu Ethernet cù un connettore di adattatore di rete configuratu in u modu specificatu in u passu precedente;
    • Pulsante "WPS / RESET" nant'à u casu di ASUS RT-N12 VP è, mentre u sussegnamentu, cunnessa u cavu di tensione à u caviu corse di u router;
    • Quandu u indicatore led "Potenza" lampi rapidamente, rilasciare u pulsante di reset è procedi à u passu chì vene;

  5. Sò iniziendu à ripristinà u firmware:
    • Aperazione di u Firmware Restoration hè MANDATORY à nome di l'amministratore;
    • Cliccate u pulsante "Revisione";
    • In a finestra di selezzione di file, specificate u caminu per u firmware di u router descarcatu è disimballatu. Selezziunu u schedariu cù u firmware, cliccate "Apertu";
    • Spingi "Download";
    • U prucessu prucessu ùn hà bisognu di interventi è include:
      • Stabilisce una cunnessione cù un dispositivo wireless;
      • Scaricate u Firmware in un dispositivu di memoria;
      • Ripruduzzione di sistema direttamente automatica;
      • Completamentu di a procedura - notificazzioni in a finestra di Ristrutturazione Firmware di u prucedimentu di u riproduveru in a memoria di u dispositivo.

  6. Attendemu u novu di u RT-N12 VP ACS. L'indicatore informa di u fine di stu prucessu "Wi-Fi" u casu di u dispositivo.
  7. Riprisciavanu i parametri di l'adattatore di rete à i valori "difettosi".
  8. Provemu à entrà in l'interfaccia web di u router cù u navigatore. Se l'autorizazione in u pannellu di amministrazione hè riesce, u recuperu di a parte di u software di u dispositivo pò esse considerata cumpleta.

Cumu si pudete vede, i sviluppatori di software per ASUS RT-N12 VP anu fattu tuttu u pussibule per simplificà u firmware di u router u più pussibule è fà pussibule, inclusu l'utenti senza preparazione. Ancu in situazioni critiche, a ripruduzione di u firmware, è cusì u rendimentu di u dispositivu consideratu ùn da micca duvite dighjà difficultà.