Cumu truvà a versione di Browser Yandex

Pè cuntattà u supportu tecnicu Yandex, verificate a rilevanza di u navigatore installatu è per altri scopi, l'utente potrebbe bisognu di informazioni nantu à a versione attuale di stu navigatore web. Hè facili da ottene queste informazioni sia in PC sia nantu à u smartphone.

Truvà a versione di Browser Yandex

Quandu si presentanu vari prublemi, dinò per scopu informativo, l'utente di un computer o di un dispositivo mobile deve bisognu sapè quale versione di Yandex Browser hè installata nant'à u dispunitore. Questu pò esse vistu in diversi modi.

Opzione 1: versione PC

Dopu, analizzeremu cume visualizà a versione di u navigatore Web in duie situazione: quandu u Yandex.Browser hè in esecuzione è chì ùn pò esse fatta per qualchì ragione.

Metudu 1: Impostazioni di Browser Yandex

Se u prugramma funziunisce correttamente è pudete usarle facilmente, seguite sti passi:

  1. Aprite "Menu"hover sopra l'articolo "Avanzate". Un altru menu vene, da chì seleziona a linea "Circu u navigatore" è cliccate nantu à ellu.
  2. Serà trasferitu in una nova tabulazione, induve a versione attuale hè affissata a sinistra, è in a parte centrali di a finestra hè scritta chì aduprate l'ultime versioni di YaB, o un bottinu apparisce invece di scaricà è installa l'aggiornu.

Pudete ancu ghjunghjite rapidamente à sta pagina scrivendu stu comando in a barra di indirizzu:browser: // help

Metudu 2: Pannello di controllo / Opzioni

Quandu hè impossibile avè cuminciatu Yandex.Browser dovutu à alcune circostanze, a so versione si pò truvà in altri modi, per esempiu, per mezu di u menu "Impostazioni" (solu pertinente per Windows 10) o di u "Pannello di controllo".

  1. Se avete Windows 10 installatu, cliccate nantu à "Start" cliccate à diretta è selezziunate "Opzioni".
  2. In a nova finestra, andate in sezione "Applicazioni".
  3. Da a lista di i prugrammi installati, cerca a Yandex.Browser, cliccate nantu à u cù u tascone sinistro del mouse per vede a versione di u prugramma.

Tutti l'altri utilizatori sò invitati à aduprà "Pannello di cuntrollu".

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" attraversu u menù "Start".
  2. Vai à la sezione "Programmi".
  3. In u listinu di u lugiziale installatu, trova u Browser Yandex, cliccate annantu à u LMB per visualizà l'infurmazioni di versione di u browser web appena sottu.

Opzione 2: Applicazione Mobile

Raramente, a versione di YaB deve esse cunnisciuta da i pruprietari di dispositivi mobili chì utilizanu stu browser cum'è una connessione Internet. Hè cusì ancu per cumincià à pochi passi.

Metodo 1: Impostazioni di l'applicazione

U modu più rapidu hè di scopre a versione cù e preferenze di un navigatore web in esecuzione.

  1. Aprite Yandex Browser, andate à cusì. "Menu" è selezziunate "Impostazioni".
  2. Scorri da listinu in u fondu è tocca nantu à l'elemento "Circu u prugramma".
  3. A nova finestra dà a versione di u navigatore mobile.

Metudu 2: Lista applicazione

Senza lanciatu un navigatore web, pudete ancu scopre a so versione attuale. Ulteriori istruzioni saranu mostrate sull'esempiu di puru Android 9, a seconda di a versione è di a shell OS, a prucedura continuerà, ma i nomi di l'articuli pò differisce un pocu.

  1. Aprite "Impostazioni" è andate à "Applicazioni è Notificazioni".
  2. Sceglite Yandex.Browser da a lista di applicazioni recentemente lanciate, o cliccate nantu à "Mostra tutte e applicazioni".
  3. Da a lista di software installatu, truvà e tocca Navigatore.
  4. Aghjunghjerai à u menù "Circa l'applicazione"unni spessu "Avanzate".
  5. A parte inferiore sarà a versione di Yandex Browser.

Ora sapete cume guardà a versione di u desktop U navigatore di Yandex mobile cù e so impostazioni o ancu senza lancià un navigatore web.