Cume per aghjunghje favicon à u situ


U dispositivo Huawei HG532e hè un router modem cun un set di funzioni di basa: cunnessione à un fornitore per mezu di una linea di telefuninu o cavi dedicata, distribuzione di Internet via Wi-Fi, è supportu per IPTV. Di regula, hè assai faciule per configurà tali dispositivi, ma certi utenti anu ancu difficiule - stu manuale hà intesu risolve questi prublemi.

Impostazioni di e funzioni Huawei HG532e

U router consideratu hè spessu distribuitu da e azioni di i principali fornitori, dunque, hè spessu cucita sottu a rete di un prestatore di servizii internet. Per a stessa ragione, ùn hè quasi micca bisognu di configurà lu - basta inserisce parechji parametri di u cuntrattu è u modem hè prontu per funziunà. Avemu già cunsideratu e specifiche di a configurazione di stu router per Ukrtelecom, allora chì aduprate i servizii di stu fornitore, a seguente istruzioni vi aiuterà a configurà u dispositivo.

Leggi più: Personalizza Huawei HG532e vicinu à Ukrtelecom

Configurazione di u dispositiu in cunsulazione per l'operatori di Russia, Bielorussia è Kazakistan hè quasi micca diversa da a prucedura di l'articolo supra, ma pò esse esistente qualche sfumatura, chì noi descrivemu sottu.

A tappa preparatoria di l'impostazione include a selezzione di a località di u modem (a qualità di a copertura dipende da questu), cunnessu u filu di telefunu o u cavu di u prestatore à u connettore ADSL è di cunnessione di u dispositivo à un PC o un laptop cuu cavu di rete. I porti sò adatti firmati è in più marcati cù un culore diversu, perciò hè difficiule da confuscia.

Ora pudete andà direttamente à impiantà i parametri di u router.

Configurazione di a cunnessione Internet

A prima tappa di a prucedura di configurazione di Huawei HG532e hè a configurazione di a cunnessione cù u fornitore. Procurà cù l'algiu algoritmu:

  1. Lanciate qualsiasi browser Internet (ancu applicazioni Internet Explorer è Microsoft Edge intee in u sistema operativo faranu) è digià in a barra di indirizzu192.168.1.1. A finestra di log in aprirà in a interfaccia web di l'impostazioni modem. Dati di autorizazione - parolaadmin.

    Attentu! Per i modemi, cuciti sottu "Beltelecom", i dati ponu varia! Login hè superadminè a password hè @ HuaweiHgw!

  2. Durante a messa in u iniziale, u sistema impone di entrà una nova password per accede à. Pensate à una cumbinazione di 8-12 caratteri, preferibilmente cù numeri, lettere è segni di punteggiatura. Sì ùn pudete micca tracciare di modu indipendente una password adatta, aduprate u nostru generatore. Per cuntinuà, inserite u codice in entrambi i campi è cliccate "Submit".
  3. L'assistente di configurazione rapida in u router hè guasi inutile, allora cliccate nantu à u ligame attivu sottu à u blocu di entrata per andà à l'interfaccia di configuratore generale.
  4. Prima, allarga u blocu "Basic"dopu cliccate nantu à l'elemento "WAN". In u centru sopra hè una lista di e cunnessioni cunnisciute à u fornitore. Cliccate nantu à a cunnessione cù u nomu "INTERNET" o solu u primu in a listessa per accede à l'impostazioni.
  5. Sbastate prima a casella "Connessione WAN". Poi si riferisce à u cuntrattu cù u prestatore di servizii - si pò indicà i valori "VPI / VCI"chì avete bisognu di entrà in i campi adatti.
  6. Dopu, aduprate u menù di sìgliu. "Tipu di cunnessione", in cui selezziunate u tippu di cunnessione desideratu. A maggior parte di i casi hè "PPPoE".
  7. Per u tipu specificatu di cunnessione, avete bisognu di entrà i dati per autorizazioni nantu à u servitore di u fornitore - si pò truvà in u cuntrattu cù u fornitore. Se per qualchì motivu manca u username è a password, cuntattate u suppurtimentu tecnicu di u venditore. Inserite i dati in i campi "Username" è "Password". Riprovate i parametri entrati è cliccate nantu à u pulsante. "Submit".

Attendere circa 30 seconde è verificate se ci hè una connessione Internet - se i dati sò inseriti in modo currettu, pudete andà in u World Wide Web.

Configurazione senza filu

A seconda fase di a procedura hè di definisce a modalità wireless. Ci si faci cum'è seguit.

  1. In a tabulazione "Basic" Interfaccia Web cliccate nantu à l'elemento "WLAN".
  2. Com'è in u casu di una cunnessione cablata, l'opzione di distribuzione Wai-Fay richiede l'attivazione manuale - pè fà quessa, selezziunate a casella "Abilita WLAN".
  3. Menu di discesa "Indice di SSID" megliu à ùn tocchi. A casella di testu immediatamente sottu hè responsabile di u nome di a rete wireless. Per difettu, si chjama dopu à u mudellu di router - per megliu praticità, si consiglia di definisce un nome arbitrariu.
  4. Dopu, andate in u menù "Sicurezza"in chì a sicurezza di cunnessione hè attivata o disabilita. Ùn raccomandiamo di lasciare l'opzione predefinita - "WPA-PSK".
  5. In u graficu "WPA Pre-Shared" hè a password chì avete bisognu di entrà per cunnessu à a rete. Inserite una combinazione adatta di 8 caratteri è procedi à u passu chì vene.
  6. Opzione "WPA Encryption" Inoltre, deve esse lasciatu per difettu - u protocollo AES hè u protocollo più avanzatu dispunibule di stu router. È quì hè u parametru prossimu chjamatu "WPS" assai interessante. Hà u rispunsevule di abilità a funzione di cunnessione protetta da Wi-Fi, per chì a tappa di entrata di a parola hè sbarchiata da a procedura per a cunnessione di un novu dispositivo à a rete. Pudete imparà circa WPS è perchè hè necessariu da u materiale riportatu di seguito.

    Leggi più: chì hè WPS in u router

  7. Verificate i dati entrati è premete "Submit".

A cunnessione senza filu deve esse attivata in pochi secondi; per connettila, usate a lista di cunnessioni di u sistema operativu.

Configurazione IPTV

Chì avemu citatu sta possibilità nantu à u modem Huawei HG532e, consideramu chì hè necessariu informà nantu à a so configurazione. Fate u seguitu:

  1. Apertu e sezioni in più "Basic" è "WAN". Sta volta truvate a cunnessione cù u nomu. "OTHER" è cliccate nantu à ellu.
  2. Come per a cunnessione internet, selezziunate a casella "WAN enable". Parametri "VPI / VCI" - 0/50 rispettivamente.
  3. In a lista "Tipu di cunnessione" sceglie opzione "Ponte". Poi selezziunate a casella "Trasmissione DHCP trasparente" è aduprà u pulsante "Submit" applicà i parametri stabiliti.

Ora u routeur hè pronto à travaglià cù IPTV

Dunque, avemu finitu cù i modem di Huawei HG532e. Comu pudete vede, a procedura di configurazione di u router consideratu ùn hè nunda di complicatu.