Password - u mezu più impurtante di sicurezza, limitendu l'infurmazioni di l'utenti da terze parti. Se aduprate un Apple iPhone, hè assai impurtante creà una chiave di sicurezza affidabile chì assicura a sicurezza completa di tutti i dati.
Modificare a password di l'iPhone
In seguitu tenemu in considerazione dui opzioni per cambià a password in l'iPhone: da u account ID di Apple è da a chjave di sicurezza chì hè utilizata per sbloccà o confermà u pagamentu.
Opzione 1: Chiavi di sicurezza
- Aprite Impostazioni, e selezziunate "Touch ID e passcode" (U nomu di l'elemento pò differisce secondu u mudellu di a periferica, per esempiu, per iPhone X hè "Face ID e passcode").
- Assicuratevi u login, inserendu a password da a schermata di blocco telefonica.
- In a finestra chì si apre, selezziunu "Modifica u passcode".
- Per piacè inserisci u vostru passcode vecchio.
- Dopu, u sistema vi dumandarà di inserì un novu còdice di password doppiu, dopu chì i cambiamenti saranu fatti immediatamente.
Opzione 2: password d'identità di Apple
A chjave maestru, chì deve esse complessa è affidabile, hè piazzata à un account ID di Apple. Se u frustatore u cunnuscisce, sarà capace di fà una manipolazione variata cù i dispositivi cunnessi à u cuntu, per esempiu, per bluccà l'accessu à l'infurmazioni à distanza.
- Aprite i parametri. In cima di a finestra, selezziunate u vostru nome di account.
- In a prossima finestra, andate in a sezione "Password è Sicurezza".
- Dopu sceglite l'elemento "Cambia password".
- Specifichi u passcode da l'iPhone.
- A schermata visualizera una finestra per entrà una nova password. Inserite a nova chiave di sicurezza duie volte. Tene à mente chì a so lunghezza deve esse almenu 8 caratteri, è a password deve includere almenu un numeru, lettere in maiusculi è minusculi. Appena avete finitu di creà a chjave, tocca u pulsante in l'angulu in dirittu superiore "Cambia".
Pigliate a serietà à a sicurezza d'iPhone è cambiate cuntrattu periodicamente per assicurà chì tutte e informazioni persunali sò sicure.