Subitu dopu à stallà u sistema operativu Windows 7, alcuni utenti capenu chì u so computer ùn pò micca porti USB. Vedemu chì passi da fà da aduprà per esse capace di cunnesse dispositivi à un PC cù u protocolu di sopra.
Cume per attivà a cunnessione USB
Avveremu immediatamente chì questu articulu parlerà di un prublema specificu dopu installazione, reinstallazione o aggiornamentu di Windows 7, cioè di a situazione chì quandu tuttu ne aghju finu prima di stallà u sistema operativu, è dopu eseguitu queste procedure, smisava di funziunà. Ùn ùn aghjaremu micca nantu à l'altre faglie possibili chì sò pussibili da u computer chì ùn vede micca u dispositivo USB. Una lezione separata hè dedicata à stu prublema in u situ.
Lezione: Windows 7 ùn vedi micca dispositivi USB
U prublema studemu hà dui motivi principali:
- Mancu di piloti necessarii;
- Voci errate in u registru di sistema (dopu aghjurnà Vista à Windows 7).
Dopu, parlamu di modi specifichi per superà u so.
Metodo 1: Oblivion di USB
Questa soluzione hè adatta solu in casu avete aggiornatu à Windows 7 cun un sistema operativo anzianu. In listessu tempu, entrate in u registru di sistema nantu à e cunnessioni precedenti di dispositivi USB, chì in u sistema operativo aggiornatu saranu errati, pò dà à prublemi cù altri tentativi di cunnessione. In stu casu, tutti i registri di e cunnessioni precedenti duveranu esse cancellati. U modu più faciule per fà ciò è cù l'utilità USB Oblivion, chì hè prubettu specificamente per questo.
Prima di fà qualchì manipolazioni cù u registru di sistema, si consiglia di creà un puntu di riparazione di u sistema per a possibilità di rollback in casu di risultati imprevisti di a procedura.
Scaricate USB Oblivion
- Sciffa l'archiu zip-scaricatu scaricatu è esegui u lìculu cuntene in questu, chì risponde à u bit di u vostru sistema operativo.
- A finestra di prugramma hè attivata. Sconnetti tutti i dispositivi USB da u PC è uscite da tutti l'altri prugrammi (s'ellu si stanu cunnessi), dopu salvatu i dati. Verificate a casella accantu à l'etichetta. "Fà una pulizia vera". Sì ùn fate micca stazione, a pulizia attuale ùn accade micca, è solu una simulazione sarà effettuata. Vicinu à tutti l'altri punti, i marchi sò stabiliti per difettu è ùn hè micca raccomandatu di sguassarli. Poi premete "Pulizia".
- Dopu, l'operazione di pulizia cumincieghja, dopu chì u computer hà da ripartisce automaticamente. Ora pudete cunnesse e dispositive è verificà a funzionalità di a so interazione cù u computer via u protocollo USB.
Metudu 2: Microsoft USB Troubleshooter
Microsoft hà u so strumentu di risoluzione di problemi USB. A differenza di l'utilità precedente, si pò aiutà dopu à stallà u sistema operativu, ma in molti altri casi.
Scaricate Tool Tool di risoluzione di problemi
- Dopu avè scaricatu, esegui u luggeru chjamatu "WinUSB.diagcab".
- A finestra di u Strumentu specificata si aprirà. Cliccate "Prossimu".
- L'utile ricruterà i prublemi chì ponenu difficiule da cunnessione via USB. S'ellu si trova, i prublemi saranu corretti.
Metru 3: Soluzione DriverPack
Dopu avè installatu Windows 7, hè pussibule chì u vostru computer ùn puderete micca riceve è trasferisce dati via u protocollo USB da a mancanza di driver necessarii. In particulare sta situazione si trova spessu se i connettori USB 3.0 sò installati nantu à un PC stazziunariu o un laptop. U fattu hè chì Windows 7 hè statu sviluppatu prima di stà chì u standard hà cuminciatu à esse messu in opera. Per questo, in a versione basica di l'OS nominatu subitu dopu a stallazione, manca i driver necessari. In stu casu, ci vole à stallà.
U modu più faciule per risolve u prublema hè chì avete un discu cù i driver necessarii. In questu casu, hà bisognu di esse inseritu in u drive è sguprà l'imprunzione di u cuntenutu in u computer cù i prompt. I porti USB saranu ripristinati. Ma chì fà se u discu necessariu ùn era micca à u scurdu? Azzioni chì sò necessarie per sta situazione, cunsideremu dopu.
U scopu più faciule da risolve è di risolve u aiutu di prugrami speciali disegnati per truvà è installà i driver mancanti in u computer. Una di e migliori applicazioni in sta classe hè DriverPack Solution.
- Run u prugramma. Quandu esse attivatu, scanerà simultaneamente u sistema per i dispositivi cunnessi è capisce i driver mancanti.
- Appughjà nantu à u pulsante "Imposta u computer automaticamente".
- Dopu à quessa, u prugramu stessu creà un puntu di ripristinamentu in casu chì un errore sia fattu durante u prucessu d'installazione o vo semu vogliu rimborsà à i vecchi parametri in futuro.
- Dopu à quessa, a procedura per installà i driver è l'impostazione di alcuni parametri di u PC sarà effettuata.
- Dopu a procedura, apparirà un messagiu chì tutte e impostazioni necessarie sò state fatti è i driver mancanti sò stati installati.
- Avà bisognu à ripartite u PC. Cliccate "Start". Dopu, cliccate nantu à l'icona triangulare situata à a parte destra di u bottinu "Shut down". Cliccate Reboot.
- Dopo riavvicinatu, pudete verificà chì porti USB funzionanu o micca.
Lezione: Installazione di i driver in u vostru PC cù DriverPack Solution
Metudu 4: Installazione manuale di u driver
I driver necessarii ponu ancu esse installati senza installà software addizionale per assicurà a so ricerca. Ma per ciò avete da toghjanu un pocu più.
- Cliccate "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
- Andà à "Sistema è Sicurezza".
- In a lista di l'utili "Sistema" cliccate nantu à l'elemento "Manager di dispositivi".
- L'interfaccia verrà visualizzata "Manager di dispositivi". In a shell aperta un presentazione di vari tipi di dispositivi chì sò attualmente connessi à u vostru desktop o un computer portatile sò presentati. Cliccate nantu à u nome di u gruppu. "Controller USB".
- A lista di oggetti si apre. Avete bisognu di truvà in a lista unu di i seguenti punti:
- Hub USB generico;
- Hub di radice USB;
- Controller di radice USB.
Si sò tipi di porti. L'elenco cuntene prubabilmente unu di questi nomi, ma pò esse presentatu parechje volte, dipende da u numeru di prese USB in u vostru computer. Malgradu quessa, a procedura descritta sottu hè basta per fà cun unu di l'elementi identichi, postu chì i driver in u computer sò installati per tutti i porti di u listessu tippu. S'ellu ci sò parechji nomi d'elementi da u listinu di cui sopra, allora per ognunu di elli vi duverete fà e manipule separatamente.
Allora cliccate à dirittaPKM) per nome di articulu è selezziunu da a lista "Pruprietà".
- A finestra s'è aperta in cui hè necessariu cliccà nantu à u nome di la tabulazione. "Dettagli".
- Dopu à quellu in u campu "Pruprietà" selezziunu da a lista chì compare "ID di l'attrezzatura". In a zona "Valore" U ID di dispositivu hè visualizatu, chì hè, in u nostru casu, a porta USB.
- Questu dati deve esse salvatu. Pò esse scritti o copiati. Per fà una seconda opzione, cliccate nant'à PKM per contu di a zona "Valore" è sceglite da u menu "Copia".
Attentu! A cosa principale, dopu à ciò, ùn copiate micca più dati finchè l'operazione per truvà i driver necessarii hè completa. Altrimenti, si sustituisce solu l'infurmazioni in "Appunti" annantu à l'identificatori di i driver in novu dati. Se avete ancora bisognu di copia una altra cosa durante a procedura, allora prima incolla i dati da a finestra di pruprietà di l'attrezzatura in Notepad o in qualsiasi altru editor di testu. Cusì, se hè necessariu, pudete copià subitu torna.
- Ora pudete andà direttamente à truvà i driver necessarii. Aprite un navigatore è andate in unu di i servizii di ricerca più in passiunati di i piloti in linea - DevID o DevID DriverPack. Hè necessariu guidà in u campu di ricerca di u situ i dati chì avete copiati in precedenza, è cliccate nantu à u bottinu chì principia a ricerca.
- Dopu à quessa, i risultati di u prugettu apriranu. Sceglite l'opzione chì risponde à u vostru sistema operativu (in u nostru casu, Windows 7) è a so profondità di bit (32 o 64 bit), è cliccate nantu à quì.
Se aduprate u serviziu DriverPack di DevID, allora avete bisognu di specificà u nome di u sistema operativo è u prufessu di bit prima di principià a ricerca.
- Dopu avè cambiatu in a pagina di i driver, scaricatu, s'ellu ci vole, sfaschila da l'archiu è esegui in u computer, seguendu i segni chì venenu affissati nantu à u monitor. Dopu avendu riavvicutu u PC, i porti USB prufessiunali bisognanu. S'ellu ùn accade micca, cerca di a fonte di u prublema in l'entrate di u rettificatore sbagliate, cum'è descrittu sopra.
Ci hè un'altra opzione per scaricà i driver necessarii - fate da u situ ufficiale di u custruente di i controllori USB chì sò installati nantu à u vostru PC. Ma in stu casu, avete da truvà definitivamente l'indirizzu di sta risorsa Internet, è u nome esattu di u mudellu di cuntrollu.
Ci hè dui motivi principali perchè i porti USB ùn funzionanu micca dopu stallu Windows 7, ancu prima nanzu chì funziunavanu normalmente. In primu, queste sò voci errate in u registru di sistema lasciatu da u vechju OS, è dopu a mancanza di driver necessarii. Ognunu di sti prublemi hè risoltu in parechji maneri, chì abbiamo descrittu in dettu in questu articulu. Dunque, l'utenti, avè familiarità cù a materia, pò sceltu indipendentemente l'opzione più pratice è accettabile per elli.