Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD

Una stallazione pulita di Windows, oltre à l'installazione di i nuovi cumpunenti hardware in un PC, finisce per inevitabilmente per l'utente cù a necessità di ricercà è di aghjunghje vari driver di dispositivi in ​​u sistema. Una cartulina di video, cume una di e più importanti componenti di i computer moderni è di i portatili, richiede l'installazione di i cumpunenti per esse capace di funzià bè in prima persona. I proprietarii di adattatori grafici Radeon ùn ponu micca preoccupassi per questu questu, perchè per elli un strumentu putente è funzionale - AMD Catalyst Control Center.

Scaricate è aggiornate i driver di AMD via Catalyst Control Center

Possu dì chì AMD Catalyst Control Center (CCC) hè prughjettu primariu per mantenere e prestazioni di schede video basate nantu à u processore graficu AMD à u livellu ghjustu, chì significa chì i piloti sò installati è mantenuti aggiornati cù stu software senza prublemi. In realtà, hè.

L'installatore di CCC hè ora chjamatu Catalyst Software Suite. Ùn pò esse scaricatu da u situ ufficiale per i mudelli mudelli di mudelli di videocartelle - per elli, i sviluppatori anu creatu una nova applicazione: AMD Radeon Software. Usate lu per installà è aggiornate u software di a scheda di video.

Installazione automatica

U pacchjettu graficu di Advanced Micro Devices hè inclusu cù u Catalist Control Center è tutti i componenti necessarii sò aghjunti à u sistema quandu l'applicazione hè installata. Per installà u driver di l'adattatore video, basta seguitu pochi passi simpli.

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Scaricate u installatore di AMD Catalyst Control Center da u situ ufficiale di u fabbricante in a sezione di supportu tecnicu. Per uttene a versione di driver necessaria, hè necessariu determinà u tipu, a serie è u mudellu di u processore graficu nantu à chì a scheda video hè custruita.

    Dopu, avete bisognu di specificà a versione è a bitezza di u vostru sistema operativu.

    U passu finale hè di espansione a scheda è seleziona a Suite software Catalyst.

  2. Dopu avè caricatu u installatore Katalist, lanciate l'installazione.

    U stadiu iniziale hè di spaccà e componenti necessarii per u installatore di travaglià annantu à u parcorsu specificatu da l'utente.

  3. Dopu avè spacchettatu, a finestra di benvenuta di Catalyst Installation Manager principia automaticamente, in cui pudete selezzià a lingua di l'interfaccia di l'installatore, è ch'è i componenti di u Centru di Control chì saranu installati cù i driver.
  4. L'installatore di CCC “pò” installà micca i componenti necessarii, ma anu rimossi da u sistema. Perciò, una richiesta di altre operazioni appare. Pulsante "Install",

    chì vi porterà à a finestra successiva.

  5. Per iniziare installendu automaticamente i driver per l'adattatore graficu è u software Catalist Control Center, setate u switch per i tipi di installazione à "Veloce" è spingà u pulsante "Prossimu".
  6. Se i piloti è u software AMD sò installati per a prima volta, sarà necessariu creà una cartella in a quale i componenti saranu copiati. Un cartulare serà creatu automaticamente dopu cliccatu un pulsante. "Sì" in a finestra di query corrispondente. In più, bisognu accettà i termini di l'accordu di licenza, cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  7. Prima di principià u prucessu di copia i schedari, u sistema sarà analisatu per a presenza di una adattatore grafica è i so parametri per installà a versione più recente.
  8. U prucessu prucessu hè completamente automaticu,

    basta attesi per l'installazione à compie è cliccate nantu à u pulsante "Fatti" in a finestra finale di installazione.

  9. U passu finale hè di riavvià u sistema, chì inizierà subitu dopu à pressu u pulsante. "Sì" in a finestra di richiesta per l'operazione.
  10. Dopu u reiniziziu, pudete verificà chì u driver sia in sistema da l'apertura "Manager di dispositivi".

Aggiornu di u driver

U lugiziale si sviluppa à un ritmu piuttostu seriu, è i driver di schede video AMD ùn sò micca eccezione. U fabbricatore hà continuu à migliorà u prugramma è cusì ùn trascuranu micca l'aggiornamenti. In più, tutte e possibili sò state previste per questo in u Centru di Cuntrollu Catalyst.

  1. Fighjate u Centru di Cuntrolimentu AMD Catalyst in un modu furmatu. U modu più simplici hè di cliccà à subitu nantu à u desktop, è selezziunà l'elemento "AMD Catalyst Control Center" in u menu aperto.
  2. Dopu avè lanciate cliccate nantu à a tabulazione "Informazione", è in a lista di funzioni - per riferimentu "Aggiornamentu di u Software".

    CCC righjunghja l'infurmazioni nantu à a versione di driver cundestata. Per verificate e versioni di cumpunenti novi, cliccate nantu à u bottinu. "Verificate di aghjunghje oghje ..."

  3. Se i driver aggiornati sò trovu nantu à i servitori AMD, un avvisamentu rispettu apparirà. Incù l'aiutu di a finestra, pudete andà immediatamente à scaricà i file d'aggiornamentu cliccendu "Download Download".
  4. Quandu i cumpunenti aggiornati sò carichi,

    A finestra di installazione di a nova versione di i driver di l'adattatore di grafica si aprirà automaticamente "Install"

    è aspettate finu à a fine di u prucessu di u disimballu di i schedari necessarii.

  5. L'azione successiva ripete di quì quessa per l'installazione di i driver di l'adattatore video per a prima volta. Effettuiamo i punti 4-9 di u metodo sopra descrittu di installazione automatica di driver è di risultemu uttenemu cumpunenti di software aggiornati chì assicuranu a prestazione di una scheda video basata nantu à un processore graficu AMD.

Come si vede, malgradu l'importanza di i driver in u funziunamentu di e scheda video di Advanced Micro Devices, l'installazione è l'aggiornamentu cù u Catalyst Control Center si trasforma in una pratica semplice, chì ùn pò prublime nisuna difficoltà nè per i principianti.