Fala di memoria di Android in File Go da Google

Google hà postu a so propria applicazione in u Play Store per pulì a memoria interna di Android - Files Go (attualmente in versione beta, ma hè dighjà funzionante è dispunibule da scaricà). Alcune crite ponu l'applicazione cum'è un gestore di file, ma a mio parè, hè ancu più di una utilità per a pulizia, è u parcorsu di funzioni per gestisce i file ùn hè tantu bè.

In sta breve sintesi, si tratta di e funzionalità di Files Go è cumu a app pò aiutà s'ellu si truvava messaghji chì ùn ci hè micca abbastanza memoria nantu à Android o semu vogliu cancellà u telefonu o tablet di spazzatura. Vede ancu: Cumu aduprà una carta di memoria SD cum'è una memoria interna d'Android, Cunsiglii di file migliori per Android.

Features Files Go

Pudete truvà è scaricà l'applicazione di memoria Memory Go di rigalu di Google in u Play Store. Dopu avè installatu l'applicazione, lanciatu è accettà l'accordu, vedete una interfaccia semplice, per cume in russo (ma micca praticamenti, certi elementi ùn sòu micca stati tradutti).Aggiornamentu 2018: Ora l'applicazione hè chjamata Files da Google, cumpletamente in rusa, è hà novu funzioni, rassurà: a pulizia di a memoria di Android è i File da u gestore di file di Google.

Pulizia di memoria interna

Sulla scheda principale, "Memorizzazione", vedete l'infurmazioni nantu à u spaziu occupatu in a memoria interna è in a carta di memoria SD, è sottu - righe cù una proposta per cancellà vari elementi, tra i quali pò esse (sì ùn ci hè micca un certu tippu di pulizia, a carta ùn hè micca visualizzata) .

  1. Cache applicazione
  2. Applicazioni non utilizzate per un bellu tempu.
  3. Foto, video è altri file da i dialoghi WhatsApp (chì ponu qualchì tempu occupà assai spaziu).
  4. I file scaricati in u cartulare "Downloads" (chì spessu ùn sò necessarie dopu aduprendu).
  5. File duplicati ("Stessi schedari").

Per ognuna di l'oggetti ci hè una possibilità di pulizia, mentre, per esempiu, selezionendu un articulu è premendu u pulsante per cancellà a memoria, pudete sceglie ch'è l'elementi da supprimà è chì lasciate (o cancellate tutti).

Gestisci i schedari in Android

A tabulazione "File" contiene funzioni supplementari:

  • L'accessu à certe categorie di file in u Gestore di file (per esempiu, pudete vede tutti i documenti, l'audio, i video in i dispositivi) cù a capacità di sguassà questi dati, o, s'ellu hè necessariu, trasferisce à a carta SD.
  • Pussibilità di mandà i file à l'apparecchi vicinu cun applicazione Files Files installata (usando Bluetooth).

Files Go Settings

Pò dinò sensu di guardà l'impostazioni di l'applicazione File Go, chì ti permettenu di abilità notifiche, in mezu à quelli ci sò quelli chì ponu esse utule in u cuntestu di u tracce di spazzatura nantu à u dispositiu:

  • A sughjettu di a memoria
  • A propositu di a presenza di e applicazioni inutilizzate (più di 30 ghjorni).
  • Su larghe cartelle cù i file di audio, video, foto.

À a fine

A mo opinione, u liberazione di tale applicazione da Google hè ottima, hè ancu megliu s'ellu, cù u tempu, i utilizatori (in particulare i principianti) passanu da l'utilizazione di utilità di terze parti per cancellà a memoria nantu à File Go (o l'applicazione s'impiega in Android). U mutivu chì pensu accussì hè chì:

  • L'applicazioni Google ùn necessitanu permessi chiari di travaglià, chì sò potenzialmente periculosi, sò liberi di a publicità è raramente, cù u tempu, diventanu appena peghju è più impastu cù elementi inniziosi. Ma e funzioni utili ùn sò micca raramente acquistati.
  • Alcune applicazioni di pulizia di terze parti, tutti i tipi di "panicles" sò una di i motivi più cumuni per u stranu cumpurtamentu di un telefonu o un tablet è u fattu chì u vostru Android sia scaricatu subitu. À spessu, tali applicazioni necessitanu permessi chì sò difficiuli da spiegà, in ogni casu, per scopu di cancellà a cache, a memoria interna, o ancu i messaggi in Android.

Archivi Go hè attualmente disponibile per a sta pagina. play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.nbu.files.