Cumu numerà pagine in Microsoft Word

Ci hè parechje amanti di a musica tra l'utenti di l'ordinatori è di i portatili. Pò esse solu amanti di ascultà musica in bona qualità, è quelli chì travaglianu direttamente cù u sonu. M-Audio hè un marzu chì hè specializatu in a fabbricazione di attrezzature sonore. Puru probabile, a categoria di sopra di e persone chì sta marca hè a nota. Oghje, parechji microfoni, altoparlanti (chjamati monitor), chiavi, controller è interfacce audio di stu marca sò assai popolari. In l'articulu di oghje, vulemu parlà di unu di i rappresentanti di e interfacce sonore - u dispositivu M-Track. Più specificamente, hè quì chì pudete scaricà i driver per quest'interfaccia è cume l'installazione.

Scaricate è installate u software per M-Track

À u primu sguardu, pò sembranu chì cunnessione di l'interfaccia audio di M-Track è stallà u prugramma per quessa impone certe abilità. In fatti, tuttu hè tantu più simplice. L'installazione di i driver per stu dispositiu ùn hè praticamente nisunu da u prucedimentu di l'installazione di software per altre apparecchiature chì si cunniscenu à un computer o un laptop ad una porta USB. In stu casu, installate u software per M-Audio M-Track in i seguenti modi.

Metudu 1: M-Audio Official Website

  1. Cunnessu u dispositivo à un computer o un laptop via u connettore USB.
  2. Vai à u ligame furnitu da a risorsa ufficiale di a marca M-Audio.
  3. Nell'intestazione di u situ hè necessariu truvà a linea "Supportu". Passà u mouse sopra u. Puderete un menù da rigalu in u quale avete bisognu à cliccà nantu à a sottusezzione cù u nomu "Drivers & Updates".
  4. In a pagina successiva, vedite trè campi rettangulari in cui avete bisognu di specificà l'infurmazioni pertinenti. In u primu campu cù u nomu "Serie" bisogna specificà u tipu di M-Audio chì per u conducente sarà ricercatu. Selezziunate una riga "Audio Audio e Interfaces MIDI".
  5. In u prossimu campu avete bisognu di specificà u mudellu di u pruduttu. Selezziunate una riga "M-Track".
  6. L'ultimu passu prima di principià u download hè a scelta di u sistema operativu è di a bitezza. Questu pò esse fattu in l'ultimu campu. "OS".
  7. Dopu, avete bisognu à cliccà nantu à u bottinu blu "Mostra i risultati"chì hè situatu sottu tutti i campi.
  8. Cusì si vedi sùbbitu l'elenco di software chì hè dispunibule per u dispositiu specificatu è hè compatibile cù u sistema operativu selezionatu. L'infurmazione riguardu à u prugramma in sè serà visualizatu ancu - a versione di driver, a data di uscita è u mudellu hardware per chì u driver hè necessariu. Per cuminciare à scaricà u software, hè necessariu cliccà nantu à u ligame in a colonna "File". Di solitu, u nomu di u ligame hè una cumbinazione di u mudellu di a periferica è a versione di cunduttore.
  9. Cliccendu nant'à u ligame, vi sarà pigliatu à una pagina induve pudete vede l'infurmazioni allargate nantu à u lugiziale scaricatu, è pudete leggere ancu u cuntrattu di licenza M-Audio. Per cuntinuà, andate nantu à a pagina è premete u pulsante aranciu. Scarica ora.
  10. Avà avete bisognu di aspettà finu l'archive hè carregatu cù i schedari necessarii. Dopu à quì, estragiunate tuttu u cuntenutu di l'archive. Sicondu u sistema operativo chì avete installatu, avete bisognu di aprite una cartella specifica di l'archiu. Se avete Mac OS X installatu - aprite u cartulare "MACOSX"è sì Windows hè "M-Track_1_0_6". Dopu, avete bisognu di esecutà u file eseguibile da u cartulare sceltu.
  11. Prima, l'installazione automatica di l'ambiente hà da principià. "Microsoft Visual C ++". Siamo in attesa di quessa chì u prucessu hè finitu. Ci vole solu pochi secondi.
  12. Dopu, avete veda a finestra iniziale di u prugramma d'installazione di software M-Track cun salutazione. Basta à premete u pulsante "Prossimu" per cuntinuà a stallazione.
  13. In a prossima finestra puderete torna à vede i termini di l'accordu di licenza. Per leghje o micca - a scelta hè a toia. In ogni casu, per cuntinuà, avete bisognu di mette un segnu in fronte di a linea marcata nantu à l'image è preme u pulsante "Prossimu".
  14. Dopu apparirà un missaghju chì tuttu hè prontu per l'installazione di u software. Per inizià u prucessu di stallazione, cliccate nantu à u pulsante. "Install".
  15. Durante l'installazione, una finestra si vede per dumandà di stallà u software per l'interfaccia audio M-Track. Pulsante "Install" in sta finestra.
  16. Dopu un pocu di ghjornu, l'installazione di i piloti è di i cumpunenti sarà completata. Una finestra cù a notificazione curretta testificarà di ciò. Sò rimasti solu per presse "Finish" per finalizà a stallazione.
  17. Questu metudu sarà cumpletatu. Ora pudete aduprà appena tutte e funzioni di l'interfaccia audio audio USB M-Track.

Metudu 2: Prugrammi per l'installazione automatica di software

Pudete ancu installà u software necessariu per u dispositiu M-Track cù l'utilità specializata. Tali prugrammi scansenu u sistema per software mancante, dopu scaricà i schedari necessarii è installate u driver. Naturalmente, tuttu ciò accade solu cù u vostru accunsentu. À oghji ghjornu, l'utente hà parechje utilità di tale pianu. Per a vostra convenienza, avemu identificatu i migliori rapprisintanti in un articulu separatu. Ci putemu truvà nantu à i vantaggi è l'inconvenienti di tutti i prugrammi descritti.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Malgradu u fattu chì tutti travaglianu nantu à u listessu principiu, ci sò alcune differenze. U fattu hè chì tutte le utilità dispuniscanu di banche di distinte di driver è dispositivi supportati. Allora, hè preferibile aduprà utilità cum'è DriverPack Solution o Driver Genius. Hè questi rapprisentanti di stu software chì sò aggiornati assai spessu è in costu allarganu e so propria basa di dati. Se tu decide di aduprà DriverPack Solution, potete bisognu di u nostru manuale per stu prugramma.

Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 3: Ricercà un driver da identificatore

In più di i metudi di sopra, pudete ancu trovà è installà un software per u dispositariu sonu M-Track cù un identificatore unicu. Per fà quessa, primu avete bisognu di cunnosce l'ID di u dispositiu stissu. Rendite assai faciule. Istruzioni dettagliate nantu à sti puderete truvà in u ligame, chì serà listatu un pocu sottu. Per l'attrezzatura di l'interfaccia USB specificata, l'identificatore hà u significatu seguente:

USB VID_0763 & PID_2010 & MI_00

Tuttu u vostru bisognu di fà hè di copià u valore è appicinà nantu à un situ specializatu, chì, secondu sta ID, identifica u dispositiu è seleziona u software necessariu per elli. Avemu dedicatu una lezione separata à stu metudu. Per quessa, per ùn duplica micca l'infurmazioni, si consiglia di seguità semplicemente u ligame è diventà familiarità cù tutte e sutilezzi è sfumature di u metudu.

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 4: Manager di dispositivi

Questu metudu ti permette di installà i driver per u dispositivo cun pussibuli di Windows è componenti standard. Per aduprale, avete bisognu di u seguitu.

  1. Aprite u prugramma "Manager di dispositivi". Per quessa, premete simultaneamente i tasti "Windows" è "R" in a tastiera. In a finestra chì si apre, basta inserite u codicedevmgmt.mscè cliccate "Enter". Per imparà nantu à d'altri modi per apra "Manager di dispositivi", cunsiglii di leghje un articulu separatu.
  2. Lezione: Aprite u "Manager di Dispositivi" in Windows

  3. Più probabilmente, l'attrezzatura M-Track connessa hè definita cum'è "Dispositivo scunniscutu".
  4. Sceglite un tali dispositivu è cliccate nantu à u so nome cù u taschju dirittu di u mouse. Cusì si apre un menu cuntestu in cui bisogna selezziunà a linea "Aggiorna i Driver".
  5. Dopu à quessa, a finestra di l'attornu di l'aggiornu di u driver s'à apri. In i quali avete bisognu di specificà u tipu di ricerca à a quale si chjama u sistema. Avemu da uernu di sceglie una opzione "Ricerca automatica". In questo casu, Windows pruvarà à truvà indipindente u software à l'internet.
  6. Subitu dopu cliccatu nantu à a linea cù u tippu di ricerca, u prucessu di ricerca di i piloti cumincerà direttamente. Se questu hè riesce, tuttu u software hè installatu automaticamente.
  7. Cusì vedi una finestra in a quale u risultu di a ricerca apparirà. Ci vole à avverà chì, in certi casi, questu metudu ùn pò travaglia. In sta situazione, bisogna aduprà unu di i metudi di sopra.

Speremu chì pudete installà i driver per l'interfaccia audio M-Track senza prublemi. Cusì si pò godere di un sughjettu di qualità, cunnessi una chitarra è ghjustu aduprà tutte e funzioni di stu dispositiu. Sì in u prucessu avete qualchì difficoltà - scrive in i commenti. Tentiremu di aiutà a risolve i vostri prublemi di stallazione.