Twitter ha interditu 70 milioni di conti

U serviziu di microblogging Twitter hà lanciatu una lotta massiccia contra spam, trolling è notizie false. In soli dui mesi, a cumpagnia hà blocatu circa 70 milioni di cumpi associati à l'attività maligna, scrive The Washington Post.

Twitter hà iniziatu à sfrutterà attivamente i conti spamatori da l'ottobre 2017, ma in maghju 2018 l'intensità di bloccu hà aumentatu significativamente. Se prima u serviziu fù rilevatu mensu è una media di circa 5 milioni di conti sospetti sò state proibite, à l'iniziu di l'estate sta figura avia avutu a 10 milione pagine u mese.

À sente analisti, una tale pulizia pò danneghje e statistiche di a presenza di risorse. Twitter stessa ricunnosce questu. Dunque, in una lettera inviata à l'azzulatori, i rappresentanti di i servizii pusavanu in guardia di un calatu notabile di u numaru di utilizatori attivi, chì serà osservatu prestu. Tuttavia, Twitter hè fiducioso chì à longu andà, a riduzione di l'attività maligna abbia un impattu positivu annantu à u sviluppu di a piattaforma.