Averzione di documenti DOC


E schermi blu di a morte hè u problema eternu di l'utenti Windows. Evenganu per vari motivi, ma dicenu sempre chì un'errore critica si sia verificata in u sistema è a so operazione ulteriore hè impossibile. In st'articulu discutemu diversi modi per eliminà BSOD cù codu 0x0000003b.

Fix BSOD 0x0000003b

Funzionalmente, questu errore hè in traccia d'esse i utilizatori di Windows 7 cù un pocu di 64 bit è raporta problemi in u travagliu di u RAM. Ci hè dui ragioni per ciò: un fallimentu fisicu di i moduli RAM installati in u PC o un fallimentu in unu di i driver di sistema (Win32k.sys, IEEE 1394). Ci sò parechji casi speciali, chì cunsideremu ancu sottu.

Metudu 1: Riparazione automatica

Poi per sti casi, Microsoft hà sviluppatu una riparazione speciale chì risolve u nostru prublema. Hà furnatu cum'è un aghjurnamentu di sistema. KB980932chì avete bisognu à scaricà è esegui in u vostru PC.

Scaricate l'aggiornamentu

  1. Dopu avè caricatu, riceveremo u schedariu cù u nomu 406698_intl_x64_zip.exeUn archiu autofinante chì cuntene un aghjurnamentu. KB980932. Pò esse spaccatu manualmente da qualchì archiviu, per esempio, 7-Zip, o dopu cliccendu, andate in installazione.

    Dopu avè principiatu u schedariu, cliccate "Continue".

  2. Sceglite un locu per unpackpack l'archiu.

  3. In a prossima finestra, cliccate Ok.

  4. Andate à u cartulare chì hè statu specificatu in p. 2è lanciate l'aggiornu.

Vede ancu: Installazione manuale di l'aggiornamenti in Windows 7

Metudu 2: Risturazione sistema

Sta prucedimentu ci salverà in situazioni in cui l'errore si hè fattu dopu a stallazione di un prugramma o driver. Pudete restituisce u sistema in diversi modi, da uttene l'utilità di u sistema à u scaricamentu in l'ambiente di recuperu.

Leggi ancu: Risturazione sistema in Windows 7

Metudu 3: Verificate a RAM

L'errore 0x0000003b pò esse causatu da difetti in i moduli RAM. Pudete determinà a maghjina sfruttata per mezu di u strumentu incorporatu in u sistema o da un prugramma speziale per verificà a memoria. Per piacè, avete a si ricordu chì, se avete una grande quantità di "agenti" installati, allora questu prucessu pò piglià un tantu tempu, in certi casi finu un giorno.

Per di più: cumu per verificà a memoria operativa per a prestazione

Metudu 4: Caricatura netta

Questa tecnica ci aiuterà a determinà se servizii è applicazioni di terze parti sò in curva. Preparatevi à esse pazienti, chì u prucessu hè piuttostu laborioso.

  1. Operaremu tutte e azzioni in impianti di sistema. "Configurazione di u sistema". Pudete accede da a linea Run (Windows + R) utilizu u cumandamentu

    msconfig

  2. Tab "Generale" mette u switch in situ "Aviziu selettivu" è permettenu à i servizii di sistema di carregà cù a casella corrispondente.

  3. Vai à la tabulazione "Servizi", spegne a visualizazione di i servizii Microsoft (selezziunate a casella) è cliccate nantu à u pulsante "Disable all".

  4. Spingi "Applicà". U sistema vi manda à riavvià. Siamo d'accordu o, se u missaghju ùn apareghje micca, riavvià u computer manualmente.

  5. Dopu u reiniziziu, continuemu à travaglià nantu à u PC è monitorà u comportamentu di u sistema operativo. Se l'errore continua à fà, allora andate à altre soluzioni (ùn vi scurdate di attivà i servizii disabilitati). S'ellu hè risoltu u prublema, allora tornemu à "Configurazione di u sistema" è selezziunate e scatule opposte a metà di e posizioni in a lista di servizii. Ciò hè seguita da un riavvesce è un monitoru.

  6. U passu chì dopu dipende ancu s'ellu hà fattu un errore o micca. In u primu casu, diventa chiaru chì u serviziu di prublemi si trova in a parte marcata di a lista è hè necessariu ordenà nuvule, cusì rimuete a metà di e caselle marcate è riavete. Sti azzioni anu esse ripetuti finu à chì u culpitu hè identificatu.

    Se a schermata blu non vene, allora rimuove tutti i testi, li mette davanti à a seconda parte di i servizii è ripetite l'ordinazione. Dopu chì l'elemento fallitu sia trovu, avete bisognu di sbarazzallu eliminendu u prugramu pertinente o fermà u serviziu.

A procedura descritta deve esse fatta per a lista. "Startup" in u listessu tempu.

Metudu 5: Rimozione di Virus

In a descrizione di l'errore, avemu amparatu chì si pò esse causatu da i mancati prugrammi Win32k.sys è IEEE 1394. Un di i fattori chì causanu a so operazione incerta hè u malware. Per determinà s'ellu hà fattu un attacco da virus, è ancu per rimuovere parassiti, pudete aduprà scanners spiciali.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Casi speciali

In sta sezione, diamo qualchì cause più cumunali di fallimentu è di opzioni per a so eliminazione.

  • Driver di scheda video. In qualche situu, stu software pò funzionà instabile, causendu vari errori in u sistema. Soluzione: fate a procedura per reinizessallu, seguendu e istruzioni dispunibule in u ligame sottu.

    Più: Reinstalla i driver di schede video

  • DirectX. I dati di a biblioteca anu ancu esse danneggiati è anu da cambià.

    Leggi più: Aggiorna DirectX à l'ultima versione

  • U navigatore Google Chrome cù u so appetitu aumentatu di RAM diventa spessu una causa di prublemi. Pudete risolve u prublema reinizendu Chrome o cambia in un antru navigatore.

Conclusione

E istruzioni di sopra, à spessu aiutanu à risolve u prublema cù BSOD 0x0000003b, ma ci sò eccezioni. In una tale situazione, solu a reinstallazione di Windows hà salvà, è solu a so versione "pulita" cun formattazione di discu è a perdita di tutti i dati.