Cumu fà soldi in Facebook


Quasi tutti i utilizatori di Internet anu notatu filigrane in parechje immagini, spessu sò usate per indicà u situ di u creatore. Installendu filigrane, i pruprietarii di foto o foto ponu sicuru un flussu di novu visitatori.

Questi segni ùn sò micca rari in vari siti di hosting di foto, induve ci hè a possibilità di conservazione di e immagini.

E vostru rughjone sò quasi certamente marcati cù una impressione personale, cusì pudete evità u furru di u vostru travagliu. Provemu à capisce cume fate:

1. U primu passu hè di creà un documentu in u prugramma - "File - Create"o aduprà combinazioni di bottoni caldi "CTRL + N". Piazzà a dimensione à 400x200 pixel, è un fondu trasparente.

2. Dopu à ciò, andate à a palette di strati è crea u primu stratu novu.

3. Dopu avete bisognu di sceglie trà l'uterni "Testo orizzontale"selezziunate u font desideratu per a filigrana creata è i parametri di u fontu adupratu.

Per esempiu, una bona opzione hè un font chjamatu "Harlov Solid Italic"Dopu à tutti, i segni cù grandi lettere sò assai più belli.

In a filigrana ponu più spessu u nome di una risorsa Internet, u so indirizzu o alias di l'autore. Questu permetterà di avè a publicità in più è evità l'usu di e vostre opere da altre persone.

4. Per allineare u nostru schizzo di una filigrana, pudete aduprà a funzione "Moving".

5. Per chì u filigrana sembri più impressionante, hè megliu à dà u sollieghju. Per fà quessa, bisogna andà à "Strati - Stile di strati", o dopu cliccate nantu à u stratu di testu.

In a finestra chì si vede, hè necessariu sceglie i parametri necessarii per dà una bellezza speciale è l'effettu di rigalu, per esempiu, pudete applicà una ombra o un coltu.

Ogni effetti sovrapposti ponu esse smarati da u spaziu di a filigrana da creatu in ogni momentu, cusì pudete sperimentà cun sicuru cù elli. Ci sò parechje opzioni di cuncepimentu interessanti è chiunque puderà truvà u perfettu per a so occasione particulare.


6. Considerà u filigrana chì avete. Dopu avete dicessu chì avete ottenutu u risultatu desideratu, andate in l'opzione di riempimentu è mettite u regolatore à zero à per centu.

Questu hà da fà u vostru segnu virtualmente invisibile.

7. Dopu, avete bisognu di salvà a filigrana in un formatu speciale. .psdda sceglie qualunque nome.

Spingi CTRL + S è stabilisce i parametri necessarii.

Hè stu file di u prugramma Photoshop chì deve esse sovrappositu per e vostre immagini per confermà a vostra auturità è per evità u furru di e vostre opere da utenti senza scrupuli.

Se vulete avè una visibilità clara di a vostra filigrana nantu à diverse foto, pudete cambià u livellu di u so bagliore è u cuntrastu in ogni momentu. Ogni cambiamentu applicatu à a filigrana pò esse restituita à ogni tempu. Basta sceglie u culore adatta per u bagliore è applica u risultatu.

Cumu imponu una filigrana

Questu hè assai faciule da fà. Avete bisognu di aprite ogni immagine in Photoshop è selezziunate l'installazione di a filigrana creata cù u comando "File - Post".


E poniseli in u postu dirittu, aduprendu u mouse o e frecce nantu à a tastiera.

Se a maghjina di a vostra filigrana hè grande, pudete cliccà nantu à u pulsante. SHIFT è per un angulu di a maghjina chì sia più o più grande

Era una lezzione semplice chì aiuterà à creà una filigrana in Photoshop.