Cumu adattà u monitor in modo chì i vostri occhi ùn si stancenu

Bonu ghjornu.

Se u vostru ochju si stanchi in travagliu in u computer, hè pussibule chì una di e ragioni possibili ùn sia micca l'impostazioni ottimali di u monitoru (ti cunsigliu dinò di leggere questu articulu quì:

In più, pensu chì parechje persone anu notatu quessa, se ùn travagliate micca dietro un monitor, ma dinò dietro parechji: perchè pudete travaglià per unu d'elli per l'ore, è dopu l'altru in mezz'ora, sentite chì hè tempu di buttà è lasciate u to ochju riposà? A quistione hè retorica, ma e conclusioni si suggerenu solu (solu unu di esse ùn hè micca prughjettu adeguatamente) ...

In questu articulu mi vogliono mette in contu i prublemi più impurtanti di u monitor chì incenu a nostra salute. Dunque ...

1. Risoluzione di a chjama

A prima cosa chì cunsigliu di fà attellu hè risoluzione di u schermu. U fattu hè chì s'ella hè data micca un "nativu" (ie, in u quali hè disignatu u monitor) - L'immagine ùn hè micca cusì chiara (chì renderà i vostri ochji tensione).

U modu più faciolu per verificà chì hè andà à l'impostazioni di risoluzione: in u desktop, appughjate nantu à u bottinu di dirittu di u mouse è in u menù contuttu di u popup, andate in l'impostazioni di u schermu (in Windows 10 in questu modu, in altre versioni di Windows OS - a procedura hè fatta in u listessa manera, a differenza sarà in u nome di a linea: invece di "Display settings", ci sarà, per esempio, "Proprietà")

Dopu in a finestra chì si apre, aprite u ligame "Impostazioni di a schermata avanzata".

Allora vedite una lista di permessi chì u vostru monitor suppone. Nantu à unu di elli, a parola "Ricunnisciutu" sarà aghjunta - questu hè a risoluzione ottimale per u monitor, chì deve esse scelta in a maiò parte di i casi (Hè precisamente quì chì dà a migliore chiarezza di a foto.).

À propiu sì, certi sceltu deliberatamente una risoluzione inferiore per chì l'elementi nantu à u schermu sò più grandi. Hè megliu à ùn fà micca, u fontu pò esse aumentatu in Windows o in u navigatore, diversi elementi - ancu in Windows. In questu casu, a foto sarà più chjaru è guardà lu, i vostri occhi ùn saranu micca cusì.

Fate dinò attenzione à i parametri associati (sta sottusezione hè accanto à a selezzione di risoluzione, se avete Windows 10). Cù l'aiutu di strumenti di personalizazione: calibrazione di u culore, u testu di ClearType, di cambiamentu di testu è di altri elementi - pudete ottene immagini di alta qualità nantu à u schermu (per esempiu, rendite u fontu più grande). A propettu à aprite ciascuna di esse à u turnu è sceglite e regolazione ottimale.

Supplemento.

Pudete ancu selezziunà a risoluzione in l'impostazioni di u driver per a vostra scheda video (per esempiu, in Intel hè a scheda "Impostazioni di base").

Impostazione di Autorizzazioni in Intel Driver

Perchè ùn pò esse a scelta di risoluzione?

Un prublemu cumunu, in particulare in i computer antichi (urdinatori). U fattu hè chì in u novu Windows OS (7, 8, 10) durante l'installazione, u più spessu, un driver universale per u vostru hardware hè sceltu è installatu. Hè Pudarete micca avè alcune funzioni, ma farà funzioni di base: per esempiu, pudete cambià facilmente a risoluzione.

Ma se avete un sistema operativu di Windows più vechju o un hardware "raru", si pò fà chì i driver universali ùn sò micca installati. In stu casu, cum'è regula, a scelta di risoluzione ùn hè micca (è parechji altri parametri ancu: per esempio, luminosità, contrastu, etc.).

In questu casu, prima truvate u driver per u vostru monitor è a scheda video, è dopu procedi à l'impostazioni. Per aiutà dà un ligamu à un articulu nantu à i migliori programmi per a ricerca di piloti:

l'aggiornu di u driver in 1-2 clic di mouse!

2. Luminosità è u cuntrastu

Què hè quellu u secondu parametru quandu configurassi u monitor chì avete bisognu di verificà è chì i vostri occhi ùn si stancenu.

Hè assai difficiule di dà figure specifichi per a luminosità è u cuntrastu. U fattu hè chì dipende da parechje ragioni à tempu:

- nantu à u tipu di u vostru monitor (più precisamente, nantu à chì matrice hè custruita). Matrix type comparison:

- Da l'illuminazione di a stanza in cui hè posizionatu u PC: in una stanza scura, a luminosità è u cuntrastu devenu bassu, è in una stanza chiara - in contra.

A più alta è a lucentezza è u cuntrastu cù un bassu livello di illuminazione - u più i vechji cumincianu à sforzamentu è u più veloce si stancani.

Cume cambià a luminosità è u cuntrastu?

1) U modu più faciule (è in u stessu tempu è u megliu) di adeguà a luminosità, u contrastu, i gamma, a profondità di u colore, ecc. Parametri - si tratta di andà à e impostazioni di u vostru driver in a scheda video. Quandu u driver hè (se ùn l'avete micca :)) - aghju fattu u ligame sopra in u articulu nantu à a manera di trovu.

Per esempiu, in i driver di Intel, vene solu à i parametri di visualizzazione - a sezione "Paràmetri di culore" (screenshot sottu).

Adattendu u culore di u schermu

2) Regiate a luminosità da u pannellu di cuntrollu

Pudete ancu adeguà a luminosità da a sezione di potenza in u pannellu di cuntrollu di Windows (per esempiu, u schermu di u laptop).

Prima, aprite u pannellu di cuntrollu à u seguitu indirizzu: Pannellu di cunsulazione Dopu, andate à l'impostazioni di u schema energeticu selezionatu (screenshot sottu).

Impostazione di a potenza

Poi pudete aduprà a luminosità: da a batteria è da a rete.

Luminosità di u schermu

À propiu sì, i portatili anu ancu pulsanti speciali per adattà a luminosità. Per esempiu, in un laptop, DELL hè una cumbinazione di Fn + F11 o Fn + F12.

Pulsanti funzionali in un laptop HP per l'umulare.

3. Refresh rate (Hz)

Pensu chì l'utenti di i Pc avè l'esperienza sò capiti da i grandi, ampi monitoru CRT. Ora ùn si utilizanu micca spessu, ma comunque ...

U fattu hè chì s'è aduprà un tale monitor - prontite attenu à a frequenza di rinfrescamentu (spazzata), misurata in Hz.

Monitor CRT standard

Rata di aggiornamentu: stu parametru mostra quante volte a seconda l'immagine nantu à u schermu sarà mostra. Per esempiu, 60 Hz. - Questu hè una figura bassa per stu tipu di monitoru, quandu si travaglia cun tale frequenza - l'ochji si stancanu subitu, cum'è a foto nantu à u monitoru ùn hè micca chjaru (se si guarda benu, ancu e barra orizzontale sò notate: scorri da cima à u fondu).

U me cunsigliu: se avete un tale monitor, stabilisci a frequenza di rinfrescamentu micca inferiore a 85 Hz. (per esempio, ridendu a risoluzione). Hè assai impurtante! Consiglio ancu di stallà ogni prugramma chì mostra a frequenza di l'aggiornamentu in i ghjochi (cum'è pochi di essi cambianu a frequenza di difettu).

Se avete un monitor LCD / LCD, allora a tecnulugia di costruendu una foto hè diversa, è ancu 60 Hz. - furnite una foto comoda.

Cume cambià a frequenza di l'aggiornu?

Hè sèmplice: a frequenza d'aggiornu hè configurata in i driver per a vostra scheda video. À propositu, pudete ancu dà bisognu à aghjurnà u driver in u vostru monitor. (per esempiu, se Windows "ùn vedi" tutti i modi di funziunamentu di u vostru attrezzamentu).

Cume cambiate a frequenza di l'aggiornu

4. Monitoru locu: angulu di visione, distanza da l'occhi, etc.

A fatigue (micca solu l'ochju) hè assai impurtante per parechji fattori: cume si ponemu à u computer (è nantu à ciò chì), cumu si trova u monitor, a configurazione di a tavola, etc. L'immagine in u sughjettu hè presentata in seguitu (in principiu, tuttu hè dimostratu in 100%).

Cumu sedete à u PC

Eccu quì vi darà parechji cunsiglii importanti:

  • sì chì passate assai tempu à u computer - ùn piglià micca i soldi è cumprate una sedia cuncepibile nantu à e roti cù una schiena (è cù u braccioli). U travagliu hè diventatu assai più faciule è a fatigue ùn s'accumulanu micca così veloce;
  • a distanza da l'ochji à u monitor deve esse almeno 50 cm. - Se ùn site micca a cunfusione u travagliu in sta distanza, cambia u tema di design, aumenta i fonti, ecc. (in u navigatore pudete cliccà nantu à i tasti Ctrl è + in listessu tempu)). In Windows - tutte queste impostazioni li facenu assai faciule è veloce;
  • Ùn lasciate micca u monitor sopra u livellu di l'oculu: sì piglià un tavulinu regulare è metti un monitoru nantu à questu, questu sarà una di e più belli opzioni per u so inserimentu. Cusì, vedite u monitor à un angulu di 25-30%, chì hà un impattu positivu nantu à u vostru collu è postura (voi ùn sente più stanchi à a fine di a ghjurnata);
  • ùn aduprate micca e tavule di computer in scrupule (oghji molti facenu mini-rack in cui tutti spiccanu appena quandu sopra à cullu).

5. Illuminazione in stanza.

Hà una grande influenza in a praticità di travaglià in computer. In sta sezione di l'articolo daraghju qualchi suggerimenti, chì aghju seguitu:

  • Hè assai bramatu di ùn mette micca u monitor in manera chì i raggi diretti di u sole da a finestra cadenu nantu à elli. A causa di elli, a foto diventa opulenta, l'occhi tesa, cumincianu à stà fatica (chì ùn hè micca bè). S'ellu hè impossibile installà un monitoru in un altru modu, allora utilizza a tenda, per esempiu;
  • listessu vale per e punti culminanti (u listessu sole o certe fonti di luce li lascenu);
  • Hè cunsigliatu di ùn travaglià micca in scuru: a stanza deve esse chjarita. S'ellu ci hè un prublema cù l'illuminazione in stanza: installà una piccula lampada di tavulu per chì puderà brillà uniformemente l'intera superficie di u desktop;
  • Ultima punta: asciugate u monitoru da a polvere.

PS

Cume è tuttu. Per e manghjate - cum'è sempre ringraziu per prima. Ùn vi scurdate di fà una pausa quandu si travaglia un PC - aiuta ancu à rilassà l'ochji, in quantu sò menu stanchi. Hè megliu à travaglià 2 volte 45 minuti cù una pausa di 90 minuti. senza essa.

Buona fortuna!