Usendu Interpolazione di Microsoft Excel

Ci hè una situazione quandu in u array di valori cunnisciuti avete bisognu di truvà risultati intermedii. In matematica, questu hè chjamatu interpolazione. In Excel, stu metudu pò esse adupratu à tempu tabulariu o graficu. Veremu quì ogni di questi metodi.

Usate l'interpolazione

A situazione principale sottu a cui interpolazione pò esse applicata hè chì u valore desideratu deve esse in a matrice di dati, è ùn andà micca oltre u so limitu. Per esempiu, se avemu un set di argumenti 15, 21, è 29, allora quandu si trova una funzione per l'argumentu 25 pudemu usà interpolazione. È di circà u valore agente per l'argumentu 30 - ùn hè più. Questu hè a principale differenza di sta procedura da l'estrapolazione.

Metudu 1: Interpolazione per i dati tabulari

Prima di tutti, cunsiderate l'usu di l'interpolazione per i dati chì si trovanu in a tavula. Per esempiu, piglià una matrice di argumenti è valori di funzione curretta, chì u raporsu pò esse descrittu da una equazione lineare. Questi dati sò situati in a tavula sottu. Avemu bisognu di truvà a funzione currente per l'argumentu. 28. U modu più faciule per fà ciò è cù l'operatore. PREVIA.

  1. Selezziunu una cella piena nantu à u fogliu in u quali l'utente pianisce di fà cumparisce u risultatu da e azzioni eseguite. Dopu, cliccate nantu à u bottinu. "Inserisci funzione"chì hè situatu à a sinistra di a barra di formula.
  2. Finestra attivata Maestri di funzioni. In a categoria "Matematica" o "Lista alfabetica completa" cerca nome "Predict". Quandu u valore corrispondente hè trovu, selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. A finestra d'argomentu di a funzione principia. PREVIA. Hà trè campi:
    • X;
    • Valori Y cunnisciuti;
    • Valori x cunnisciti.

    In u primu campu, avemu solo bisognu di inserisce manualmente i valori di l'argumentu da a tastiera, chì a funzione di cui deve esse truvata. In u nostru casu hè 28.

    In u campu "Valori Cunnisciuti Y" bisogna specificà e coordinate di u intervallu di a tavula, chì cuntene i valori di a funzione. Questu pò esse fattu manualmente, ma hè assai più faciule è più pratice posà u cursore in u campu è selezziunà a zona rispettabile in u strulu.

    Simili, set in u campu "Cunnisciuta x" varie coordinate cù argumenti.

    Dopu avè inseritu tutti i dati necessarii, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  4. U valore di funzione desiderata sarà affissatu in a cella chì hà sceltu in u primu passu di stu metudu. U risultatu hè statu u numeru 176. Sarà u risultatu di a procedura di interpolazione.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Metudu 2: Interpola un graficu cù e so impostazioni

A procedura di interpolazione pò esse applicata ancu quandu si faci una grafia di una funzione. Hè pertinente se u valore corrispondente di a funzione ùn hè micca indicatu in unu di l'argumenti da a tavula, basendu di cui u graficu hè custruitu, cum'è in l'imagine sottu.

  1. Fate a custruzzioni di u grafico in a manera solita. Hè cusì, essendu in a tab "Inserisci", si seleziona l'ampie di a tavula da chì a custruzzioni sarà fatta. Cliccate nantu à l'icona "Pianu"ponu in un blocu di strumentu "Grafici". Da a lista di grafici chì vene, sceglite quella chì cunsideremu più adatta in sta situazione.
  2. Comu pudete vede, u graficu hè custruitu, ma ùn hè micca appena in a forma chì ci vole. Prima, hè rotto, perchè a funzione currente ùn hè stata truvata per un argumentu. Dopu, ci hè una linea addizionale per quessa. X, chì ùn hè micca necessariu in stu casu, è i punti nantu à l'asse orizzontale sò solu oggetti in ordine, micca i valori di l'argumentu. Provemu à riparà tuttu.

    Prima, selezziunate a linea blu sulicata chì volete rimuovere è cliccate nantu à u pulsante Elimà in a tastiera.

  3. Selezziunu tuttu u pianu nantu à u quale si trova u grafico. In u menu di cuntestu chì si vede, cliccate nantu à u pulsante "Selezzi dinò ...".
  4. A finestra di selezzione di a fonte di dati inizia. In u blocu dirittu "Firme di l'asse orizzontale" preme u pulsante "Cambia".
  5. Una piccola finestra si apre per avete bisognu di specificà e coordinate di u range, chì i valori da i quali sò visualizzati à a scala di l'asse orizzontale. Piazzà u cursore in u campu "Axis Signature Range" e selezziunate sì u spaziu curretta in u stru, chì cuntene l'argumentu di a funzione. Pressu u pulsante "OK".
  6. Avà avemu da fà a missione principale: aduprà l'interpolazione per eliminà a lacuna. Tornà à a finestra di selezzione di intervalli di dati, cliccate nantu à u bottinu. "Cellule nude è vuote"situatu in u angulu in menu sinu.
  7. A finestra di configurazione per e cellule nascoste è vuote si apre. In u parametru "Mostra le cellule vuote" mette u switch in situ "Linea". Pressu u pulsante "OK".
  8. Dopu ritornu à a finestra di selezzione di sorgenti, confermemu tutte e cambiamenti apportate cliccendu nantu à u pulsante "OK".

Comu pudete vede, u graficu hè adeguatu, è u spaziu hè rimuatu da interpolazione.

Lezione: Cumu custruisce un grafico in Excel

Metudu 3: Interpolazione di grafiche aduprendu a Funzione

Pudete ancu interpolà u grafico cù a funzione speciale ND. Rinvia i valori nulli in a cella specifica.

  1. Dopu chì a pianificazione hè fatta è modificata, cum'è bisognu, cum'è u inserimentu currettu di a scala di firma, rimane solu per chiuderete u rintastu. Selezziunate a cella vacante in a tavula da a quale i dati sò pigliati. Cliccate nantu à l'icona prufessiunale "Inserisci funzione".
  2. Apre Wizard di Funzione. In a categoria "Verificà proprietà è valori" o "Lista alfabetica completa" truvate è evidenziate u record "ND". Pressu u pulsante "OK".
  3. Sta funzione ùn hà micca un argumentu, chì hè indicatu da a finestra di informazione chì si vede. Per chiuderunu, cliccate solu nantu à u bottinu. "OK".
  4. Dopu à quest'azione, u valore d'errore compare in a cella seleziona. "# N / A", ma allora, cum'è si pò vede, u clipping hè statu fissatu automaticamente.

Pudete fà ancu più faciule senza esciate Wizard di Funzione, ma solu da a tastiera per cunduce un valore in una cella piena "# N / A" senza quotazione. Ma dipende di quantu hè più pratice per quale utilizatore.

Comu pudete vede, in u prugramma Excel ti pò fà interpolazione cume data tabularia aduprendu a funzione PREVIAè grafica. In questu sicondu casu, questu puderà esse fattu cù l'impostazioni di pianu o cù a funzione NDcausendu l'errore "# N / A". A sceglie di chì metudu à utilizà dipende da a formulazione di u prublema, è da e preferenze personali di l'utente.