Risolvendu l'errore cù l'assenza di d3dcompiler_43.dll

L'installazione di l'ultime aggiornamenti hè una situazione impurtante per u correttu funziunamentu è a sicurezza di u computer. L'utente pò sceglie cume dì l'installazione: in mode manualu o in a macchina. Ma in ogni casu, u serviziu deve esse in scena. "Windows Update". Amparemu cum'è abilità questu elementu di u sistema aduprendu vari metudi in Windows 7.

Vede ancu: Accende l'aggiornu automatica in Windows 7

Metodi di attivazione

Per difettu, u serviziu d'aggiornu hè sempre attivatu. Ma ci sò i casi in chì, à causa di fallimenti, azzioni deliberate o erronie di l'utenti, hè disattivata. Se vulete esse capaci di installà l'aggiornamenti nantu à u vostru PC, avete bisognu di l'altre. Questu pò esse fattu cù vari metodi.

Metudu 1: Icona di cassaforte

U lussu hè u modu più faciule è più veloce per fà ciò per mezu di l'icona di u cassaforte.

  1. Quandu spegni u serviziu di l'aggiornamentu, u sistema risponde à questu cum'è una croce bianca in u circondu rossu intornu à l'icona "Risoluzione di i problemi" in a forma di una casella di spuntu in u banditu. Sì ùn vedite micca quest'icona, cliccate nantu à u triangulu in u banditu per aprite icone addizionali. Dopu avete vede l'icona desiderata, cliccate nantu à ellu. Questu mette in ballu un'altra finestra in miniatura. Selezziunu quì "Modificà i parametri ...".
  2. Finestra "Centro di supportu" apertamente. Per avè u serviziu desideratu, pudete sceglie di cliccà nantu à una di e iscrizioni: "Installazione di l'aggiornu automaticamente" è "Dammi una scelta". In u primu casu, sarà attivatu immediatamente.

Se sceglite a seconda opzione, a finestra di parametri inizierà. Windows Update. Parleremo in dettu nantu à ciò chì à fà in quandu considerà u metudu seguente.

Metudu 2: Agenzia di l'aghjurnamentu

Pudete risolve u travagliu in presenza di noi aprendu direttamente i parametri "Update Center".

  1. In precedenza, hà descrittu cumu si pò andà à a finestra di configurazione per mezu di l'icona di u cassaforte. Ora cunsideremu una versione più standard di a transizione. Ciò hè vera ancu perchè ùn ogni volta in tali situazioni l'icona menzionata sopra appare in u cassugliu. Cliccate "Start" è cliccate "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, selezziunate "Sistema è Sicurezza".
  3. Cliccate "Windows Update".
  4. In u menù di a finestra verticale di sinistra, scorrite per "Impostendu i Parametri".
  5. E configurazione sò in scena "Update Center". Per inizià à l'iniziu di u serviziu, basta à cliccà u pulsante. "OK" in a finestra attuale. L'unica situazione hè di "Aggiornamenti impurtanti" ùn ci hè statu statu stabilitu "Ùn controllate micca l'aggiornamentu". Se hè installatu, allora hè necessariu bisognu prima di pressà u pulsante. "OK" cambiate per qualchì altra cosa, altrimenti u serviziu ùn sarà micca attivatu. Sceglie un parametru in a lista in stu campu, pudete specificà cumu si scarica e l'installazione di l'aggiornamenti:
    • Pienu automaticu;
    • Scaricare di u sfondu cun installazione manuale;
    • Ricerca di manuale è installazione di l'aggiornamenti.

Metudu 3: Manager di serviziu

Talvolta nisunu di l'altori algoritmi di attivazione travaglia. A ragione hè chì u tipu di attivazione sia specificatu in a proprietà di u serviziu "Disabled". A avvicinazione pò esse fatta, esclusivamente cù Manager di serviziu.

  1. Apertu in "Pannello di cuntrollu" finestra "Sistema è Sicurezza". E azioni di transizione sò state discusse in u metudu precedente. Cliccate nantu à l'elemento "Amministrazione" in a lista di sezioni.
  2. Una lista di utilità apre. Cliccate "Servizi".

    Pò attivà "Dispatcher" è attraversu a finestra Run. Cliccate Win + R. Enter:

    services.msc

    Cliccate "OK".

  3. Lancia "Dispatcher". Trova u nome in a lista di elementi "Windows Update". U scopu di ricerca sarà simplificatu s'è custruete i elementi in alfabeticamente, cliccendu nantu à "Nome". Un signu chì u serviziu hè disattivatu hè a mancanza di un'etichetta. "Works" in a colonna "Condition". Sì in stablts "Tipu Startup " l'inserzione hè mostra "Disabled"dopu, insegna chì l'elemento pò esse attivatu applicendu a transizione à e proprietà, è in alcun altra manera.
  4. Per fà quessa, cliccate nantu à u nomu cù u dirittu di u mouse. (PKM) e sceglite "Pruprietà".
  5. In a finestra esciata, cambiate u valore in a lista Tipu Startup à qualunque altra, dipende da cume vulete attivà u serviziu quandu u sistema hè attivatu: manualmente o automaticamente. Ma ci vole à sceglie a scelta "Automatic". Cliccate "Applicà" è "OK".
  6. Sì scegli "Automatic", u serviziu pò esse principiatu semplicemente cun riavviu u computer o aduprendu unu di i metudi descritti sopra o si spieghjerete sottu. S'ellu hè sceltu l'opzione "Manuale", u lance pò esse fattu cù i stessi metudi, fora di un riavvintu. Ma l'inserzione pò esse fatta direttamente da l'interfaccia "Dispatcher". Verificate a lista di elementi "Windows Update". Cliccate à sinistra "Run".
  7. Attivazione in corso.
  8. U serviziu scena. Questu hè evidenziatu da un cambiamentu di statutu in a colonna "Condition" on "Works".

Ci sò situazioni in cui, sembra chì, tutti i stati dicenu chì u serviziu funziona, ma eppuru, u sistema ùn hè micca aggiornatu, è l'icona del prublema hè visualizata in u vassoio. Poi, forse, ripartisce aiutera. Highlight in a list "Windows Update" è cliccate "Ripartisce" in u latu à l'estremità di u scossu. Dopu, dopu, verificate a funzionalità di l'elemento attivatu, pruvendu à stallà l'aggiornu.

Metudu 4: "Linea di comando"

A quistione discussa in questu topic pò esse risolta introducendu l'espressione in "Linea di cumandamentu". Cù sta "Linea di cumandamentu" esse attivate cù diritti amministrativi, altrimenti l'accessu à l'operazione ùn serà micca ottenutu. Un'altra situazione di basa hè chì e prupietà di u serviziu in furia ùn avianu micca avè un tipu di partenza. "Disabled".

  1. Cliccate "Start" è selezziunate "Tutti i prugrammi".
  2. Andà à u cartulare "Standard".
  3. In a lista di applicazioni, cliccate PKM da "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à "Run as administrator".
  4. L'utunile hè lanciatu cun capacità amministrative. Inserite u comando:

    net start wuauserv

    Cliccate Enter.

  5. U serviziu d'aggiornu sarà attivatu.

A volte hè pussibule chì, dopu avè inseritu u cumandamentu specificatu, l'infurmazione sia visualizzata chì u serviziu ùn pò esse attivatu perchè hè disattivatu. Chistu suggerisce chì u statu di u so tipu di lancio questioni "Disabled". Superare un prublema simu si trova solu in l'usu Metru 3.

Lezione: Lanciu di a "Linea di Commandu" di Windows 7

Metudu 5: Task Manager

A prossima opzione di lancia hè fatta cun Task Manager. Per aduprà stu metudu, sò necessarie e listessa condizioni chì per a pattu di u precedente: lancià a utilità cù i diritti amministrativi è l'assenza di un valore in e proprietà di l'elemento attivatu "Disabled".

  1. A scelta più simplici da aduprà Task Manager - entre in combinazione Ctrl + Shift + Esc. Pudete cliccà nantu à "Taskbar" PKM e nota da a lista "Avvia u Task Manager".
  2. Lancia Task Manager produttu In qualchì sezione ghjunghje, per ottene diritti amministrativi, devi andà à a sezione "Prucessi".
  3. In fondo à a sezione chì si apre, cliccate "Mostra tutti i prucessi di l'utente".
  4. Diritti di amministratore ricevuti. Move a sezione "Servizi".
  5. Una sezione cù una grande lista di elementi hè lanciata. Bisognu à truvà "Wuauserv". Per una ricerca più simplici, affisciate a lista in ordine alfabeticu, cliccendu nantu à u nome di a colonna. "Nome". Sì in a colonna "Condition" l'oggiu ch'è cerca è vale "Stopped"quessa significa chì hè spente.
  6. Cliccate PKM da "Wuauserv". Cliccate "Avvia u serviziu".
  7. Dopu à ciò, u serviziu sarà attivatu, cum'è evidenziava a mostra in a colonna "Condition" iscrizioni "Works".

Accade dinò quandu quandu pruvate à fighjà in a strada attuale, ancu cù i diritti amministrativi, apparisce l'infurmazioni chì indica chì a procedura ùn pò esse cumpleta. Più spessu hè perchè à u fattu chì in e pruprietà di u statu di l'elemento "Disabled". Dopu l'attivazione hè pussibule solu cù l'algitimu specificatu in Metru 3.

Lezione: Fate u "Task Manager" di Windows 7

Metru 6: Configurazione di u sistema

U metudu chì seguitu aduprà un strumentu di sistema cum'è "Configurazione di u sistema". Hè ancu applicabile solu in situazione sì u tippu di attivazione ùn hà u status "Disabled".

  1. Andà à "Pannello di cuntrollu" in sezione "Amministrazione". L'algoritimu di transizione hè dipintatu quì in Strade 2 è 3 di stu manuale. Trova u nome "Configurazione di u sistema" è cliccate nantu à ellu.

    U utilità pò esse chjamatu per mezu di a finestra. Run. Cliccate Win + R. Enter:

    Msconfig

    Cliccate "OK".

  2. "Configurazione di u sistema" attivatu. Move to "Servizi".
  3. Trova in a lista Update Center. Per una ricerca più cumuna, cliccate nantu à u nome di a colonna. "Servizio". Dunque, l'elenco sarà custruitu in ordine alfabeticu. Sì ancu ùn truete micca u nomu desideratu, significa chì l'elemento hà un tippu startup "Disabled". Allora sarà pussibule lanciare cun un algoritmu descrittu in Metru 3. Se l'elemento necessariu hè sempre visualizatu in a finestra, allora guardate u so status in a colonna "Condition". Se ci hè scrittu quì "Stopped"significa à esse disattivata.
  4. Per iniziare, selezziunate a casella contra u nome s'ella hè disintintavata. Se hè installatu, rimuovi è pone u novu. Ora cliccate "Applicà" è "OK".
  5. Hè stata lanciata una finestra di dialogu per riavvià u sistema. U fattu hè chì per l'entrata in vigore di e cambiamenti apportati in a finestra "Configurazione di u sistema"Richiutu per riavvià u PC. Se vulete fà una procedura immediatamente, salvate tutti i documenti è finisci u prugramma in esecuzione, è cliccate nantu à u bottinu. Reboot.

    Se vulete prughjittà u ripartimentu finu dopu, cliccate nantu à u bottinu "Smetta senza riavule". In questu casu, u computer ripetrà normalmente, quandu u fate manualmente.

  6. Dopu avè riavvicinatu u PC, u serviziu d'aggiornu desideratu sarà riaviatu.

Metudu 7: Riprisite u cartulare "SoftwareDistribution"

U serviziu di l'aggiornamentu pò dighjà malfunzionà è ùn puderete micca cumincià u so scopu previsto in casu di dannu per vari motivi di cartulare. "SoftwareDistribution". Allora avete bisognu di rimpiazzà u cartulare dannatu cù un novu. Ci hè un algoritmu di azzioni per risolve u prublema.

  1. Aprite Manager di serviziu. Trova "Windows Update". Sceglite questu elementu, cliccate "Stop".
  2. Aprite "Esploratore di Windows". Inserite in a barra di indirizzu l'indiricatore seguente:

    C: Windows

    Cliccate Enter o in la freccia à diritta di l'indirizzu entratu.

  3. Ci hè una transizione à u catalogu di sistema "Windows". Truvà a cartella in essa "SoftwareDistribution". Comu sempre, per fà una ricerca più facile, pudete cliccà nantu à u nomu di u campu. "Nome". Cliccate nantu à u cartulare trovatu PKM è sceglite da u menu Rinominà.
  4. Denominate a cartella cù qualunque nome unicu in stu cartulare chì hè diversu da quello chì avia prima. Per esempiu, pudete chjamà "SoftwareDistribution1". Appughjà Enter.
  5. Ritornu à Manager di serviziusottumetti "Windows Update" è cliccate "Run".
  6. Poi riavvi a computer. Dopu u prossimu lanciu, u novu cartulare hè chjamatu "SoftwareDistribution" Sarà automaticamente ricreata à u so locu abituale è u serviziu deve inizià a travaglià correttamente.

Comu pudete vede, ci sò parechje opzioni per azzioni chì ponu esse aduprate per avè in u serviziu. Update Center. Questu hè l'esecuzione di e operazioni à traversu "Linea di cumandamentu", "Configurazione di u sistema", Task Manager, è ancu cù e impostazioni di l'aggiornu. Ma se in e prupietà di l'elemento hè u tippu di attivazione "Disabled"dopu serà pussibule di cumplettà a missione cù l'aiutu di Manager di serviziu. In più, ci hè una situazione chì a cartella hè dannata "SoftwareDistribution". In stu casu, avete bisognu di agisce nantu à un algoritmu speciale, chì hè spiegu in questu articulu.