Cumu disabilitare iCloud in iPhone


Oghje, i utilizatori di Apple iPhone anu praticamente eliminatu a necessità di stabilisce un'interazione tra un computer è un smartphone, postu chì tutte e informazioni possu avà esse facilmente tracciate in iCloud. Ma in certi volte l'utenti di stu serviziu di nuvule sò impiegati à liberà u telefuninu.

Disabilite iCloud in iPhone

Pò esse necessariu disattivà Iclaud per vari motivi, per esempiu, per esse in grado di conservà i backup in iTunes nantu à u vostru computer, perchè u sistema ùn vi permetterà di conservà i dati di i smartphone in dui fonti.

Per piacè, avverate chì, ancu s'è sincronizazione cù iCloud hè disattivata nantu à u dispositiu, tutti i dati restanu in u cloud, da u quali, dopu necessariu, puderanu scaricà dinò nant'à u dispositiu.

  1. Aprite i parametri di telefunu. Finu da a vetta vedrete u vostru nome di cuntata. Cliccate nantu à questu articulu.
  2. In a prossima finestra, selezziunate a sezione iCloud.
  3. A schermata cummuna un listinu di dati chì sò sincronizzati cù u cloud. Pudete spegne alcuni oggetti o fermà completamente a sincronizazioni di tutte e infurmazioni.
  4. Quandu si disconnette un o un altru prughjettu, un quistione apparirà nantu à u schermu, sì ch'elli lasciaranu i dati nantu à l'iPhone o ancu esse necessarii da esse cancellati. Selezziunate l'elemento desideratu.
  5. In u listessu casu, se vulete sbarazzarsi di l'infurmazioni salvate in iCloud, cliccate nantu à u bottinu "Gestione di l'archiviazione".
  6. In a finestra chì si apre, pudete vedi chiaru ch'è i dati quantu spaziu hè occupatu, è ancu, selezionendu l'oggetto di interesse, esegui l'eliminazione di l'infurmazioni accumulate.

D'altronde, a sincronizazione di dati cù iCloud sarà suspenduta, per cunsiderà chì l'infurmazioni aggiornate nantu à u telefunu ùn saranu micca salvate automaticamente in servitori Apple.