A creazione di un file torrent cù qBittorrent

U statu di hibernazione ("hibernazione") ti permette di risparmi micca l'elettricità. Si tratta di a possibilità di disconnessu completamente u computer da l'alimentu cù u successu ripristinamentu di u travagliu in u locu duve hè stata cumpletata. Determinate cume pudete abilità l'ibernazione in Windows 7.

Vede ancu: Disattivazione di l'ibernazione in Windows 7

I metodi di inclusione in ibernazione

Come annunziatu sopra, u modu di hibernazione dopu à l'alimentazione significa recuperu automaticamente di tutte e applicazioni in a stessa postu in cui sò entrati in u statu di hibernazione. Questu hè ottenutu da l'oggetto hiberfil.sys in u cartulare radice di u discu, chì hè una sorta di istantanea di RAM (RAM). Hè cusì, contiene tutti i dati chì eranu in a RAM à a volta chì a potenza era spente. Quandu u computer hè, ancu una volta accumatu, i dati da hiberfil.sys sò automaticamente scaricati in RAM. Cusì, in u schermu, avemu tutti stessi documenti in esecuzione è prugrammi chì hà travagliatu prima di attivà u statu di hibernazione.

Dunque, si ponu in tuttu chì, per difettu, ci hè una varianta di l'entrata manuale in u statu di hibernazione, l'entrata automatica hè disattivata, ma u prucessu hiberfil.sys, tuttavia, funzioni, monitorizeghja costantemente a RAM è occupa un volume paragonabile à a dimensione di RAM.

Ci hè parechje maniere di attivà l'ibernazione. Pò esse divisi in tre gruppi principali, dipindendu i travaglii:

  • attivazione diretta di u statu di "l'ibernazione";
  • attivazione di u statu d'ibernazione quandu u computer hè inattivu;
  • Abilitu l'attivazione di a modalità "hibernazione", se hiberfil.sys hè stata rimossa da a forza.

Metudu 1: A Ibernazione immediata

Cù a cunfusioni standard di Windows 7, hè assai faciule di entrà in u sistema in u statu di "a vela", chì hè a vittura.

  1. Cliccate "Start". A parte di a destra di l'iscrizzione "Shutdown" Cliccate nantu à l'icona di u triangulu. Da a lista chì si apre, verificate "Hibernazione".
  2. U PC entrerà in u statu di hibernazione, l'alimentu hè spente, ma u statu RAM si salva in hiberfil.sys cù a conseguente possibilità di ripristinamentu quasi u pienu di u sistema in u stissu statu in cui hè statu fermatu.

Metudu 2: abilite l'ibernazione in casu di inattività di sistema

Un metudiu più praticu hè di attivà a transizione automatica di u PC in u statu "di hibernazione" dopu à un periodu specificatu di inattività da l'utente. Questa funzione hè disattivata in l'impostazioni standard, quessa, se hè necessariu, deve esse attivata.

  1. Cliccate "Start". Appughjà "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate "Sistema è Sicurezza".
  3. Appughjà "Cunfigurazione di a transizione in u modu di dorme".

Ci hè un metudu alternativu di piglià a finestra di configurazione di hibernazione.

  1. Quadrante Win + R. Strumentu attivatu Run. Tipu:

    powercfg.cpl

    Appughjà "OK".

  2. Ejecuta l'utellu di selezzione di u pianu di energia. U pianu attuale hè marcatu cù un pulsante di radio. Cliccate à a destra "Preparà un Plan di putenza".
  3. Eseguendu unu di sti algoritmi di azzione attiva u lance d'un finestru di u pianu energeticu attivatu. Cliccate nant'à "Cambia impostazioni avanzate".
  4. Una mini finestra di parametri supplementari hè attivata. Cliccate nantu à l'etichetta "Dorme".
  5. Da a lista chì compare, selezziunà a posizione "Hibernazione dopu".
  6. A l'impostazioni standard, u valore aprirà. "Mai". Ciò significa chì l'entrata automatica in "l'hibernazione invernale" in casu di inattività di u sistema ùn hè micca attivata. Per fà u principiu, cliccate nantu à a didicazione "Mai".
  7. Campo attivatu "Stato (min.)". Hè necessariu entrà in quellu tempu di minuti in minuti, dopu u stand senza azzione, u PC entrerà automaticamente in u statu di "a vela". Dopu l'entrata di i dati, premete "OK".

Ora a transizione automatica à u statu di "l'ibernazione" hè attivata. Un computer in caso di inattività, a quantità di tempu specificata in l'impostazioni sarà automaticamente disattivata cù a possibilità di un successu riposiziu di u travagliu in u listessu locu induve hè stata interrotta.

Metudu 3: linea di comando

Ma in certi casi, quandu pruvate à inizià a vitturazione in u menù "Start" Puderete puru micca truvà l'elemento corrispondente.

In questu casu, a sezione di cuntrollu d'ibernazione ne sarà micca assente in a finestra di configurazione di l'alimentu supplementare.

Ciò significa chì a capacità di inizià a "vittura invernale" da qualcuno hè stata spente forcessu cun eliminazione di u schedariu esse impurtante di mantene u "cast" di RAM - hiberfil.sys. Ma, per fortuna, ci hè un'upportu di fà purtà tuttu. Questu operazione pò esse fattu cù l'interfaccia di a linea di cume.

  1. Cliccate "Start". In a zona "Trova i prugrammi è i file" martellu in l'espressione seguente:

    cmd

    I risultati di u prugettu saranu visualizati immediatamente. Tra questi in a sezione "Programmi" sarà u nomu "cmd.exe". Cliccate nantu à l'oggiu cù u bottinu di diritta. Sceglite da a lista "Run as administrator". Questu hè assai impurtante. Comu se a strumentu ùn hè micca attivata da u so visu, a capacità di accende "Hibernation" ùn funziona micca.

  2. A chjama di urede si apre.
  3. In questu avete da mandà unu di sti cumandamenti:

    powercfg -h on

    Or

    Powercfg / Hibernate on

    Per simplificà a missione è micca à guidà e squadre manualmente, prucemu e seguenti azzioni. Copia una di e espressioni specificate. Cliccate nantu à l'icona di a linea di cumunicazione cum'è "C: _" nant'à u bordu superiore. In u listinu spiegatu, selezziunu "Cambia". A seguitu, sceglite Incolla.

  4. Dopu chì l'inserzione hè visualizzata, cliccate Enter.

A capacità di entrà in u statu di "hibernazione" sarà restituita. L'elementu corrispondente in u menu riarminu. "Start" è in impegni avanzati di energia. Ancu, s'è apri EsploratoreDa lanciannu a modalità di spettaculu di lìberi nascosti è di sistema, vedete u discu C u file hiberfil.sys hè ora situatu, avvicinendu in dimensione à a quantità di RAM in stu computer.

Metudu 4: Editor di u Registru

Ciò hè pussibule di abilità l'ibernazione per mezu di l'editing di u registro. È cunsigliatu di aduprà stu metudu solu sì per una qualchì ragione hè impussibile abilità l'ibernazione cù a linea di comando. Hè dinò previziunale di formà un puntu di riparazione di u sistema prima di principià a manipolazioni.

  1. Quadrante Win + R. In a finestra Run enter:

    regedit.exe

    Cliccate "OK".

  2. Un editore di u registru hè lanciatu. In a so parte di più sinistra hè a zona di navigazione per e sezioni, rappresentata graficamente in forma di cartelle. Cù u so aiutu, andate in stu indirizzu:

    HKEY_LOCAL_MACHINE - System - CurrentControlSet - Control

  3. Allora in sezione "Cuntrollu" cliccate nantu à u nome "Potenza". Parechji parametri appariranu in a zona principale di a finestra, avemu bisognu di elli. Prima di tuttu, avete bisognu di un parametru "HibernateEnabled". Se hè setatu à "0"allora quì significa solu speglià a possibilita di hibernazione. Cliccate nantu à stu parametru.
  4. Presta una finestra di edizione di parametri in miniatura. In a zona "Valore" invece di zero ponemu "1". Poi, premete "OK".
  5. U ritornu à l'editor di registru, vale ancu di sguardo à i parametri di u parametru "HiberFileSizePercent". S'ellu hè oppostu "0", deve ancu esse cambiatu. In stu casu, cliccate nantu à u nomu di u parametru.
  6. A finestra di edizione s'avvia. "HiberFileSizePercent". Quì, in u blocu "Sistema di calculu" move u switch à a posizione "Decimal". In a zona "Valore" ponu "75" senza quotazione. Cliccate "OK".
  7. Ma, cuntrariu à u metudu di a riga di cume, da editendu u Registro di sistema, pudete attivà hiberfil.sys solu dopu à riavvià u PC. Allora, riavete l'ordinatore.

    Dopu avà eseguitu l'azione sopra riportata in u registru di sistema, a possibilità di includere a vutazernazione sarà attivata.

Comu pudete vede, ci sò parechje opzioni per abilità l'ibernazione. A sceglie di un metudu particulare dipende da ciò chì l'utente cerca di fà: mette u PC in l'ibernazione immediatamente, cambia in ibernazione automatica quandu inutilmente o restauri hiberfil.sys.