I prugrammi prufessiunali pensati per creà musica è arrangiamenti, anu un seriu inconveniente: quasi tutti sò pagati. Spessu, per un sequencer sequenziale addizionatu, avete a stallà una quantità impressionante. Fortunatamente, ci hè un prugramma chì si suppone nantu à u cuntestu ginirali di stu scemu software. Parlemu di NanoStudio - un strumentu libaru per creà musica, chì hà in a so serie di funzioni è strumenti per travaglià cù u sonu.
NanoStudio hè un studio di registrazione digitale cu un pocu volumu, ma nant'à u tempu chì offre à l'utente praticità spessive di scrittura, registrazione, edizione è l'elaborazione di musica. Dai un ochju à e funzioni principali di stu sequencer dighjà.
Aduprà familiarità: Software per creà musica
A creazione di una festa di tamburi
Unu di l'uttivi impurtanti di NanoStudio hè a percussione TRG-16 cù l'aiutu di chì parti di tamburo sò create in stu prugramma. Per ognuna di i 16 pads (piazze), pudete aghjunghje suoni di tamburo è / o percussioni per registrà u vostru mudellu musicale usando u mouse o, cusì praticamente, premendu i tasti di a tastiera. I controlli sò abbastanza semplici è convenienti: i pulsanti di a riga inferiore (Z, X, C, V), a riga successiva - A, S, D, F, e così via, altri due righe di pads - duie righe di bottoni corrispondenu à i quattru cuscinetti inferiori.
A creazione di una festa musicale
U secondu strumentu musicalu di u sequenziale NanoStudio hè u sintetizzatore virtuale di Eden. In realtà, ùn ci sò più attrezzi quì. Iè, ella ùn pò vantà micca di un'abbondanza di i so strumenti musicali cum'è u listessu Ableton, è ancu di più l'arsinali musicale di stu sequencer ùn hè micca troppu riccu chè a FL Studio. Questu prugramma ùn supporta mancu i plugins VST, ma ùn avete micca duchji, perchè a biblioteca di un singulu sintetore hè veramente impurtante è pò sustituisce cumpletamente i "insiemi" di parechji progs simuli, per esempio Magix Music Maker, chì offre inizialmente à l'usu una casella di strumenti più pobre. Non solu chì, in u so arsenale, Eden cuntene parechje prereguli chì sò responsabili di i vari strumenti musicali, oltre à un sottu accordu di u sonu di ognunu di elli hè dispunibule per l'utente.
Supporto per dispositivi MIDI
NanoStudio ùn puderia micca esse chjamatu sequenziali prufessiunali, se ùn supportanu micca i dispositivi MIDI. U prugramma pò travaglià cù una percussione, è cù una tastiera midi. Infatti, u secondu pò esse adupratu per creà parti di tamburo via TRG-16. Tuttu ciò chì hè necessariu da l'utente hè a cunnessione di l'apparecchimentu à u PC è attivu in i parametri. Pattu, hè assai più faciule per riproduisce a melodia in u sintetizzatore Eden nantu à chiavi di dimensioni complete quandu nantu à i tasti di a tastiera.
Prisente
NanoStudio permette di registrà l'audio, cum'è si dicenu, à a volata. Tuttavia, à tempu diversu da Adobe Audition, stu prugrammu ùn permette micca di registrà a voce da un microfunu. Tuttu quellu chì pò esse registratu quì hè una parte musicale chì pudete ghjucà nantu à a macchina di tamburo oi sintesi virtuale integrata.
A creazione di una composizione musicale
I frammenti musicali (mudelli), sì tamburellu o melodia strumentale, sò messi in a playlist cume nant'à e molte sequencers, per esempio, in Mixcraft. Hè quì chì i frammenti creati in precedenza sò disposti in un pezzu - una composizione musicale. Ciascuna di e tracce in a playlist hè responsabile di un strumentu virtuale separatu, e chjassu esse pò esse arbitrariu. Hè cusì, pudete registrà parechje parti di tamburo, ponendu ciascuna di elli in una traccia di playlist separata. Hè cù e melodie strumentali registrate in l'Eden.
Mastering è Mastering
Ci hè un mixer abbastanza praticu in NanoStudio, in cui pudete editare u sonu di ogni strumentu individuale, prucessu per effetti è regalà un megliu di u sughjettu à tutta a composizione. Senza sta tappa hè impussibile imaginarà a creazione di un successu chì u sonu hè vicinu à u studio.
Avantaghji di NanoStudio
1. Semplicità è facilità d'usu, un'interfaccia intuitiva di l'utente.
2. I requisiti minimi per e risorse di sistema; ancu u computer debuli ùn pesanu micca in u so travagliu.
3. Disponibilità di una versione mobile (per dispositivi in iOS).
4. U prugramma hè liberu.
Inconvenienti di NanoStudio
1. L'assenza di a lingua russa in l'interfaccia.
2. Poveru serie di strumenti musicali.
3. Mancu di supportu per e campioni di terze parti è per strumenti VST.
NanoStudio pò esse chjamatu un eccellente sequencer, soprattuttu quandu si tratta di utenti senza esperienza, compositori principianti è musicisti. Questu prugramma hè faciule da imparà è aduprà, ùn hà bisognu di esse preconfiguratu, basta à aprite è inizià a travaglià. A presenza di una versione mobile veni ancu di più popular, cum'è un pruprietariu di iPhone o iPad pò aduprà in ogni locu, induve ellu hè, fà abbozzi di composizioni o creà manghji musicali da veru, e poi cuntene u travagliu in un computer in casa. In generale, NanoStudio hè un bon principiu prima di passà à un sequenzeru più avanzatu è putente, per esempio, per FL Studio, postu chì u so principiu di travagliu hè un pocu simile.
Scaricate NanoStudio gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: