Prolungazioni utili per Google Chrome Browser


U navigatore Google Chrome hà guadagnatu una grande popularità non solu da l'utenti, ma dinò da sviluppatori chì anu principiatu per rilasciare attivamente e estensioni per stu navigatore. Hè per quessa - un magazinu impurtante di extensioni, à mezu à i quali ci sò assai utili è interessanti.

Oghje vedemu l'estenzioni più interessanti per Google Chrome, cun chì pudete espansione di e capacità di u navigatore aghjuntu di a nova funzionalità.

L'estensioni sò gestite via chrome: // extensions / link, in u listessu locu pudete andà à u negoziu duve sò state carregate e nuove estensioni.

Adblock

L'estensione più impurtante in u navigatore hè u bloccatore di annunci. AdBlock hè probabilmente l'extension di navigatore più pratice è efficace per bloccà vari annunci annantu à Internet, chì serà un eccellente strumentu per creà una navigazione web confortevole.

Scaricate e estensione AdBlock

Marcata veloce

Quandu ogni utilizatore di u navigatore Google Chrome crea segnalibri in e pagine web di interesse. Dopu à u tempu, ponu accumpagnà una tale quantità chì, tra tutti l'abbondanza di segnalibri, hè abbastanza difficiule di passà subitu à a pagina desiderata.

Estensione di Chjamata Veloce creata per simplificà sta attività. Questa estensione hè un strumentu putente è estremamente funzionale per u travagliu cù segnalatori visivi, induve ogni elementu pò esse fine.

Scaricate Extension Speed ​​Dial

iMacros

Sì appartene à quelli utenti chì hannu da fà in u browser un listinu di u tippu è u travagliu di rutina, allora l'estensione iMacros hè stata disignata per salvà vi da quì.

Avete ghjustu per creà una macro, ripetendu a vostra sequenza di azzioni, dopu chì, solu da selezziunà a macro, u navigatore eseguirà tutte e vostre azzioni da sè.

Scaricate iMacros estensione

friGate

I siti di bloccaghju sò un fattu abbastanza cunniscitu, ma sò sempre spessu sgraduali. In qualunque tempu, l'utente pò esse affaccatu cù u fattu chì l'accessu à a so risorsa web preferita hè statu limitatu.

L'estensione friGate hè unu di i migliori extensioni di VPN chì ti permette di nascondà u vostru indirizzu IP vera, aprendu tranquillamente risorse web in precedenza inaccessibili.

Scaricate l'estensione friGate

Savefrom.net

Bisognu à scaricà video da Internet? Vogliu scaricà l'audio da Vkontakte? Estensione di Navigatore Savefrom.net hè u megliu assistente per questo scopu.

Dopu per stallà sta estensione in u navigatore Google Chrome, in parechji siti famosi, un bottinu "Download" apparirà chì permetterà à scarica in un computer un cuntenutu ch'ellu era in precedenza disponibile solu per a riproduzione in linea.

Scaricate l'estensione Savefrom.net

Chrome Remote Desktop

Una estensione unica di navigatore chì ti permette di uttenzi daveru u vostru computer da un altru computer o da un smartphone.

Tuttu u vostru bisognu hè di scaricà l'estensioni à entrambi i computer (o scaricà un'applicazione à un smartphone), passà à un prucessu processo di registrazione, dopu allora chì a prumuzione sarà pienu operativu.

Scaricate l'estensione Chrome Desktop Remote

Salvà u trafficu

Se a cunnessione Internet ùn hà una velocità alta o sì u pruprietariu di u limitu stabilitu per u trafficu Internet, allora l'espansione Riservà u trafficu per u navigatore Google Chrome ti pudarà sicuramente.

L'estensione ti permette di cumparà l'infurmazioni chì ricevi in ​​Internet, cum'è foto. Ùn si noterà micca molta differenza in a cambia a qualità di e immagini, ma ci sarà sicuramente un aumentu di a velocità di caricà e pagine à causa di a quantità ridotta di informazioni ricevute.

Scaricate e Cunsumere

Ghostery

A maiò parte di e risorse web ponu bugse nascoste in sè chì raccolghianu informazioni personali nantu à l'utenti. Di norma, tali informazioni sò necessarie per e cumpagnie publicitarie ad aumentà e vendite.

Se ùn vulete distribuire nfurmazioni personali per raccolla statistiche à destra è à manca, l'estensione Ghostery di Google Chrome sarà una scelta eccellente, da permette di blocà tutti i sistemi di raccolta di informazioni chì esistenu in Internet.

Scaricate Ghostery extension

Benintesa, questu ùn hè micca tutte le estensioni utili Google Chrome. Se avete un elencu di e vostre estensioni utili, spartite elli in i commenti.