Cume creare una lista di riferenze in Word 2016

Bonu ghjornu.

Riferimenti - questu hè un elencu di fonti (libri, riviste, articuli, etc.), in i basi di chì l'autore hà completatu u so travagliu (diploma, saggio, etc.). Malgradu u fattu chì questu elementu hè "insignificante" (cum'è pochi credenu) è ùn si pò micca fà attenti à questu - assai spessu un attaccu accade cù questu ...

In questu articulu vogliu mette in considerazione cum'è facili è rapidu (automaticamente!) Pudete fà una lista di riferimenti in Word (in a nova versione - Word 2016). À propositu, per esse sinceri, ùn aghju ricurdu s'ellu ci era un "scherzu" simile in versioni precedenti?

Creazione automatica di riferimenti

Hè fattu abbastanza semplicemente. Prima ci vole a mettere u cursore nantu à u locu induve avete una lista di referenze. Poi aprite a sezione "Riferimenti" è selezziunate a scheda "Referenze" (veda Fig. 1). Dopu, in u listinu in giuvule, selezziunate a scelta di listessa (in u mio esempiu, aghju sceltu u primu, u più spessu-si capisce in i documenti).

Dopu avè inseritu, perchè ora vedete solu un spaziu vacante - nunda ma un titulu in essa sarà ...

Fig. 1. Inserite e riferenze

Ora spostate u cursore à a fine di un paragrafo, à a fine di chì duvete mette un link à a fonte. Poi aprite a scheda à u seguitu indirizzu "Links / Insert Link / Add New Source" (vedi figura 2).

Fig. 2. Inserite u ligame

Verebbe vene una finestra in a quale avete bisognu à compilà e colonne: autore, titulu, cità, annu, editore, ecc. (Vedi fig. 3)

A propositu, notatevi chì, per difettu, a "colonna di tippu di sorgente" hè un libru (è forse un situ web, è un articulu, ecc.) Hà fattu spazii per tutti i Word, è hè pratticu!).

Fig. 3. Crea una fonte

Dopu aghjunghje a fonte, induve u cursore era, vedi un riferiment in a lista di riferimenti in parentesi (vedi Fig. 4). À propiu sì, se nant'à nunda hè messu in lista nant'à a lista di riferimenti, cliccate nantu à u bottu "Refresh links and references" in a so impostazioni (vedi fig. 4).

Se à a fine di un paragrafo volete inserisce u listessu ligame - allora pudete fà più veloce quandu inserisci un link di Word, vi sarà inviatu à inserisce un ligame chì hà digià statu "riempitu" prima.

Fig. 4. Aggiornu a lista di referenze

L'elenco pronta di riferimenti hè presentatu in fig. 5. A propositu, fate attenzione à a prima fonte da a lista: micca un libru hè statu indicatu, ma stu situ.

Fig. 5. Pronta lista

PS

In ogni casu, mi pari chì a tale caratteristica di Word facilità a vita: ùn hè micca bisognu di pensà à cum'è si faci una lista di riferimenti; ùn hè micca bisognu di "scurisci" avanti è in avanti (tuttu hè inseritu automaticamente); ùn hè micca bisognu di memorizà u listessu (u Word si ricorda di sè). In generale, a cosa più conveniente, chì aghju aduprà oghje (nanzu, ùn avia micca uccisu quest'occasione, o ùn era micca lì ... Di sicuru apparse solu in u 2007 (2010) Word).

Good Look 🙂