Pixelformer 0.9.6.3


Quandu si vedenu e caratteristiche di una scheda video, simu cunfrontatu cun tale cuncepimentu cum'è "Supporto DirectX". Vedemu ciò chì hè è perchè avete bisognu di DX.

Vede ancu: Cumu vede e caratteristiche di a scheda video

Cosa hè DirectX

DirectX - un set di strumenti (biblioteche) chì permettenu à prugrammi, in particulare di ghjochi d'ordinatore, di avè un accessu directu à e capacità di hardware di una scheda video. Ciò significa chì tutta a potenza di u chip graficu pò esse aduprata cun u efficienza quant'è possibile, cù un ritardu minimu è perdite. Stu approcciu vi permette di traccia una foto molto bella, chì significa chì i sviluppatori ponu creà grafiche più cumplette. DirectX hè spessu notevule quandu effetti realistici sò aghjunti à a scena, cume fumo o nebbia, esplosioni, schizzi d'acqua, è riflessioni di l'oggetti nantu à parechje superfici.

Versioni DirectX

Da editoriali à editoriali, assieme à u supportu hardware, ci sò opportunità sempre più grandi per ripruducà prughjetti grafichi cumplessi. Aumenta u dettagliu di piccoli oggetti, erba, capelli, ombre realistiche, neve, acqua è assai di più. Ancu u listessu ghjocu pò sembà diversu, dipindendu da a freschezza di DX.

Vede ancu: Cumu sapere chì DirectX hè installatu

E differenze sò apprizzabili, ancu micca drammatiche. Se u ghjocu hè statu scrittu sottu DX9, allora i cambiamenti cù a transizione à a nova versione saranu minimali.

Basatu nantu à quellu di sopra, pudemu conclude chì in realtà, a nova DirectX cume tale hà pocu influenza nantu à a qualità di a foto, solu ti permette di fà u megliu è più realistu in novi prughjetti o so modifiche. Ogni nova versione di biblioteche dà à i sviluppatori l'abilità di aggiungere più cuntenutu di vista à i ghjochi senza aumentà a carica di l'hardware, cioè senza sacrificà i prestazioni. Hè veru, questu ùn funziona micca sempre cume era intattu, ma le lasciaremu à a coscienza di i prugrammatori.

File

I file DirectX sò documenti cù l'estensione dll è si trovanu in una sottocartella "SysWOW64" ("System32" per i sistemi di 32-bit) directory di sistema "Windows". Per esempiu d3dx9_36.dll.

In più, a biblioteca mudificata pò esse furnita cù u ghjocu è esse in u cartulare appositu. Questu hè fattu per minimizà i prublemi di compatibilità di a versione. L'assenza di i schedari necessarii in u sistema pò dà à errori in i ghjochi, o ancu à l'impussibilità di lanciari.

Supporto grafici DirectX è OS

A versione massima supportata di i componenti DX dipende da a generazione di a carta grafica - cumu hè più ghjustu u mudellu, più i ghjuculi sò i revisioni.

Per di più: cumu si scopra se a scheda video supporta DirectX 11

Tutti i sistemi operativi Windows anu avè e librerie necessarie ed in u so versione dipende da chì sistema operativu si utilizza. In Windows XP, DirectX pò esse installatu non più tardi di 9.0s, in i sette - 11 è in versione 11.1 incompleta, in l'8 - 11.1, in Windows 8.1 - 11.2, in i 10 - 11.3 è 12.

Vede ancu:
Cumu aghjurnà e librerie DirectX
Truvà a versione di DirectX

Conclusione

In questu articulu, avemu scontru cù DirectX è amparatu ciò chì queste componenti sò per. Chì DX ci permette di gode di i vostri ghjochi preferiti cù una magnifica foto è effetti effetti visivi, mentre cum'è senza riduce a liscia è u confortu di u gameplay.