Cercà i file in Linux

Mentre travagliavanu in qualunque sistema operativu, à volte ci hè a necessità di aduprà strumenti à truvà rapidamente un determinatu file. Questu hè ancu pertinente per Linux, cusì sottu sarà cunsideratu tutti i modi possibili per ricercà i file in stu OS. Sia l'utenti di file manager è i cumandamenti impiegati in "Terminal".

Vede ancu:
Rinominà i file in Linux
Crea e elimina i file in Linux

Terminal

Se avete bisognu di specificà più paràmetri di ricerca per truvà u file desideratu, u cumandamentu truvate indispensabile. Prima di cunsiderà tutte e so variazioni, vale a pena passà per a sintassi è le opzioni. Ha a sintassi seguente:

truvà una opzione di via

dove u modu - Questu hè u directory in cui a ricerca avverrà. Ci sò trè opzioni principali per specificà u parcorsu:

  • / - ricercà per a radice è i directory adiacenti;
  • ~ - ricercà da u directory home;
  • ./ - Ricercate in u cartulare in cui hè situatu l'utente.

Pudete ancu specificà u caminu direttamente à u cartulare induve si suppone u situ.

Opzioni truvate assai, è hè per mezu di elli chì pudete fà una configurazione di ricerca flessibile impostendu e variabili necessarie:

  • -name - fate una ricerca, basata nantu à u nome di l'elemento da cercà;
  • -user - circà i file chì appartenenu à un utente specificu;
  • - gruppu - circà per un gruppu specificu di utenti;
  • -Sperma - mustrate i file cù u modi d'accessu specificatu;
  • -size n - a ricerca, basata nantu à a dimensione di l'oggiu;
  • -mtime + n -n - circà i file chì sò cambiati più (+ n) o menu (-na) ghjorni passati;
  • -Tipa - circà i file di un tipu specificu.

Ci hè parechje tippi di elementi imposti. Eccu una lista di i:

  • b - bloccà;
  • f - normale;
  • p - pipe chjamatu;
  • d - catalogu;
  • l - u link;
  • s - socket;
  • c - carattere.

Dopu avè in aliziu analisi dettagliata di a sintassi è opzioni di cumannu truvate Pudete andà direttamente à i esempi illustrativi. A causa di l'abbundanza di opzioni per aduprà u cumandamentu, esempi saranu dati per tutte e variabili, ma solu per i più aduprati.

Vede dinò: Comandi popolari in u "Terminal" Linux

Metodo 1: Ricerca per nome (opzionale-nome)

Più spessu, l'utenti utilizanu l'opzione per ricercà u sistema. -namecusì principiamu cun ellu. Analizemu qualchi esempi.

Ricercà per estensione

Supponi chì avete bisognu di truvà u schedariu cun l'estensu in u sistema ".xlsx"chì hè in u cartulare Dropbox. Per fà sta, aduprà u cumandatu chì seguitu:

trova / home / user / Dropbox -nomu "* .xlsx" -print

Da a so sintassi, pudemu dì chì a ricerca hè effettuata in u cartulare Dropbox ("/ home / user / Dropbox"), è l'oggiu desideratu deve esse cù l'estensione ".xlsx". L'asteriscu indica chì a ricerca sarà effettuata nantu à tutti i schedari di sta estensione, senza tene conto di u so nome. "-print" indica chì i risultati di a ricerca sò visualizati.

Esempiu:

Ricercà per nome di file

Per esempiu, vulete truvà in u cartulare "/ home" file "lumpics"ma a so estensione hè micca scunnisciuta. In stu casu, fate u seguitu:

trovare ~ -nome "lumpics *" -print

Comu pudete vede, u simbulu hè adupratu quì. "~", ciò chì significa chì a ricerca avverrà in u cartulare di casa. Dopu a scelta "-name" U nomu di u schedariu chì state cercando ("lumpics *"). Un asteriscu à a fine significa chì a ricerca duverà avvene solu per nome, micca cullà l'estensione.

Esempiu:

Ricercà per prima lettera in nome

Se avete ricurdatu solu a prima lettera cun chì avè u nomu di file, ci hè una sintassi di comando speciale chì vi aiuterà à trovu. Per esempiu, vulete truvà un file chì parte da una lettera da "g" finu à "L"è ùn sapete micca in quale directory hè situatu. Allora avete bisognu di esecce u cumandatu chì seguitu:

trova / -name "[g-l] *" -print

A discrezzione da u simbulu "/" chì vene immediatamente dopu u cumandamentu principale, a ricerca sarà effettuata partendu da a directory radice, chì hè di u sistema. In più, parte "[g-l] *" significa chì a parola di ricerca comincerà cù una lettera specifica. In u nostru casu da "g" finu à "L".

À propiu sì, se cunnosci u estensione di file, dopu à u simbulu "*" pò precisà. Per esempiu, avete bisognu di truvà u listinu file, ma sapete chì hà una estensione ".odt". Allora pudete aduprà u comando:

trova / -name "[g-l] *. odt" -print

Esempiu:

Metudu 2: Ricercà per modalità di accesso (opzione -perm)

Talvolta hè necessariu truvà un oggiu chì u nomu ùn sapete micca, ma sapete chì modu d'accessu hà. Poi bisognu aduprà l'opzione "-perm".

Hè abbastanza simpatica da aduprà, hè basta à specificà a situazione di ricerca è u modalità di accesso. Eccu un esempiu di tale cummentu:

truvate ~ -perm 775 -print

Hè cusì, a ricerca hè effettuata in a sezione di casa, è l'oggetti chì state cercendu avè accesso. 775. Pudete ancu prescriviri un caratteru "-" davanti à stu numeru, allora l'oggetti trovati avranno bit di permessu da zero à u valore specificatu.

Metudu 3: Ricercà per l'utente o gruppu (opzioni -user è -gruppo)

In qualunque sistema operativu ci sò utenti è gruppi. Se vulete truvà un oggiu appartenendu à una di queste categorie, allora per questo pudete aduprà l'opzione "-user" o "-group", rispettivamente.

Ricercà un file da u so username

Per esempiu, avete bisognu di truvà in u cartulare Dropbox file "Lampics", ma ùn sapete micca ciò chì si chjama, è sapete solu chì appartene à l'utente "utilizatore". Allora avete bisognu di esecce u cumandatu chì seguitu:

truvà / home / user / Dropbox -user user-print

In questo cumplessu avete specificatu u directory necessaria (/ home / user / Dropbox), hà indicatu chì avete bisognu di ricercà u schedariu di l'utente (-user), è indettu ch'è quellu utente appartene questu fileusatore).

Esempiu:

Vede ancu:
Cumu vede una lista di utenti in Linux
Cume aghjunghje un utente à un gruppu in Linux

Ricercà un file per u so nome di gruppu

A ricerca di un schedariu chì appartene à un gruppu specificu hè u menu faciule - basta à rimpiazzà l'opzione. "-user" in opzione "-group" è indica u nome di stu gruppu:

truvate / -gruppa-impronta di l'ospite

Hè cusì, avete indicatu chì vulete truvà u schedariu appartenendu à u gruppu in u sistema "guest". A ricerca avverrà annantu à u sistema, questu hè indicatu da u simbulu "/".

Metudu 4: Ricercà un file per a so tipa (opzione-tipo)

Truvà un elementu in un certu tipu di Linux hè abbastanza simu, hè basta à specificà l'opzione adatta (-Tipa) è marcate u tippu. À l'iniziu di u articulu sò stati listati tutte e denominazioni di tippu chì ponu esse usate per a ricerca.

Per esempiu, vulete truvà tutti i file di blocchi in u vostru directory home. In stu casu, u vostru squadra assornerà quì:

truvà u tippu b-imprintu

Di conseguenza, avete indicatu chì cercate per tippu di file, cum'è ind'è l'opzione "-type", è dopu determinà u so tippu misu u simbulu di u lugaghju di blocco - "b".

Esempiu:

Simili, pudete vede tutti i cartulari in u cartulare desideratu digitendu u cumandatu "d":

truvà / home / user -type d-impronta

Metudu 5: Ricercà un file per dimensione (l'opzione -size)

Se da tutte e informazioni nantu à u lìculu sapete solu a so dimensione, allora ancu questu pò basta à trovu. Per esempiu, vulete truvà un schedariu di 120 MB in un directory specifica facendo u seguitu:

truvà / home / user / Dropbox -size 120M-print

Esempiu:

Vede ancu: Cumu scopre a dimensione di una cartella in Linux

Comu pudete vede, u schedariu chì ci vole hè statu truvatu. Ma se ùn sapete micca in quale directory hè situata, pudete ricercà tuttu u sistema, specificendu u cartulare radice à l'iniziu di u cumandamentu:

trovare / -size 120M-print

Esempiu:

Se sapete a dimensione di u file circa, allora in questo casu ci hè un cumandatu speciale. Duvete scrive in "Terminal" a listessa cosa, poco prima di specificà a dimensione di u file ponu una marca "-" (se avete bisognu di truvà i file più chjughe di a dimensione specificata) o "+" (se a dimensione di u schedariu ricercatu hè più grande di u specificu). Eccu un esempiu di tale cummentu:

truvà / home / user / Dropbox + 100M-print

Esempiu:

Metru 6: Ricerca di file per data di modificazione (opzione -mtime)

Ci sò i casi in cui hè più praticu per cercà un schedariu à a data di a so modificazione. In Linux, l'opzione hè applicata. "-mtime". Hè abbastanza semplice d'usu, avemu da cunnosce tuttu nantu à un esempiu.

Dicemu in a cartula "Images" avemu bisognu di truvà oggetti che sò stati modificati per l'ultimi 15 ghjorni. Eccu ciò chì avete bisognu di registrà in "Terminal":

trova / home / user / Images -mtime -15 -print

Esempiu:

Come si vede, sta opzione ne mostra micca solu i file chì sò cambiati per un periodu specificu, ma ancu cartulari. Funziona in a direzzione opposta - pudete truvà oggetti chì sò stati cambiati dopu u periodu specificatu. Per fà quessa, inserite un segnu davanti à u valore digitale. "+":

trova / home / user / Images -mtime +10 -print

GUI

L'interfaccia grafica facilità assai a vita di i novelli chì ghjustu installatu a distribuzione Linux. Questu metudu di ricerca hè assai simule à quellu implementatu in Windows OS, ancu chì ùn pò fornisce tutti i vantaggi chì offre. "Terminal". Ma prima cose prima. Cusì, vedemu cume fà una ricerca di file in Linux cù l'interfaccia grafica di u sistema.

Metudu 1: Ricercate da u menu di u sistema

Ora vedemu cumu truvà i file trà u menù di u sistema Linux. L'azione sarà effettuata in a distribuzione Ubuntu 16.04 LTS, tuttavia l'istruzione hè cumunu à tutti.

Vede ancu: Cumu scopre a versione di a distribuzione Linux

Supponi chì avete bisognu di truvà i file in u sistema sottu u nome "Truvami"Ci hè ancu dui file in u sistema: unu in u formatu ".txt"è u secondu ".odt". Per trovarli, devi initialmente cliccà nantu à icona menu (1)è in speciale campo di introduzione (2) specificate a query di ricerca "Truvami".

Un risultatu di ricerca hè affissatu, chì mostra i lìculi chì cercate.

Ma s'edianu assai parechji schedari in u sistema è tutti quelli eranu allunghe sparete, a ricerca hè più complicata. Per eliminà i luggeri inutili, per esempiu, i prugrammi, in l'emissione di risultati, hè megliu ad aduprà un filtru.

Si trova in u latu dirittu di u menù. Pudete filtrà per duie criteri: "Categorie" è "Sources". Sviluppate queste due liste cliccendu nantu à a freccia accanto à u nome, è in u menù, rimuete a selezzione da elementi inutili. In questo casu, sarebbe più saggiu lasciare solu una ricerca da "File è cartelle", sicuru chì cercemu esattamente i schedari.

Pudete avvisà immediatamente a mancanza di stu metudu - ùn pudete micca configurà u filtru in dettaglio, cum'è in "Terminal". Allora, se cercate un documentu di testu cù un certu nome, pudete mostra in l'uscimentu foto, cartelle, archivi, etc. "truvate".

Metudu 2: Ricercate per mezu di u gestore di file

U sicondu metudu hà un vantaghju significativu. Usendu l 'strumento di gestore di file, pudete ricercà in u cartulare specificatu.

Eseguete sta operazione faciule. Avete bisognu in u gestore di file, in u nostru casu Nautilus, per entrà in a cartella duve si chjama u schedariu chì stai cercendu è cliccate. "Cerca"situatu in l'angulu in dirittu superiore di a finestra.

In u campu di l'intruscia apparutu avete bisognu di inserisce u nomu di u file stimatu. Ùn dighjà micca chì a ricerca pò esse diretta micca da u nome di u file sana, ma solu da a so parte, cum'è illustratu in l'esempiu sottu.

Com'è u prucedimentu di nanzu, pudete usà un filtru. Per aprì, cliccate nantu à u bottinu cù u segnu "+"situatu in a parte diritta di u campu di input di query di ricerca. Un sottomenu si aprite in cui pudete selezziunate u tipu di luggeru desideratu in a lista di menu a tendi.

Conclusione

Da ciò chì si scova dinò, pudemu cuncipitu chì a seconda metà, alleata à l'usu di una interfaccia grafica, hè perfetta per conduce una ricerca rapida in u sistema. Se site avete bisognu di definisce parechje di i parametri di ricerca, allora u comando sarà indispensabile truvate in "Terminal".