Cumu verificà a scheda video per e prestazione?

Bonu ghjornu.

L'acquistu di una nova scheda video (è possibilmente un novu computer o laptop) ùn hè micca superfluale per portà à una cosiddetta prova di stress (verificate a scheda video per funziunà cù a carica prugressa). Sarà ancu utili di scartà a "vechja" scheda video (soprattuttu se si cacciò da e mani di una persona cununente).

In questu articulu chjucu mi piacerebbe aduprà gradatamente cume à verificà a scheda video per e prestazione, risponde simultaneamente à e domande più cumuni chì si presentanu durante sta prova. È cusì, principiamu ...

1. A scelta di un prugramma da testà, chì hè megliu?

In a rete sò ancu dicini di diversi prugrammi per testà e carte video. Tra questi sò dighjà pocu cunnisciuti è largamente publicitati, per esempio: FurMark, OCCT, 3D Mark. In u mo esempiu sottu, aghju decisu di fermà à FurMark ...

Furmark

Indirizzu di u situ web: //www.ozone3d.net/benchmarks/fur/

Unu di i migliori utilità (à a mo opinione) per testà e testà e carte video. Inoltre, hè pussibule di testà sia e schede video AMD (ATI RADEON) è NVIDIA; sia l'ordinatori cumuni sia i portatili.

A propositu, quasi tutti i mudelli di notebook sò supportati (almenu, ùn aghju micca avutu cuntruu unu chì a rete ùn lavalli micca). FurMark funziona ancu in tutte e versioni attualmente pertinenti di Windows: XP, 7, 8.

2. Possibile avaluà e prestazioni di una scheda video senza teste?

In parte sì. Prestu attenzione à u cumportamentu di u computer in u mutivu attivatu: ùn ci vole micca "bips" (i cosiddetti scherci).

Fighjulà à a qualità di a grafica in u monitor. Se qualcosa hè sbagghiatu cù a scheda di video, vi puderete assirmentte qualchi difetti: bande, ondulazioni, distorsioni. Per fà ciò più chiaru: vede un pocu di esempi sottu.

HP Notebook - ondulazioni in u schermu.

PC normale - righe verticali cù ondulazioni ...

Hè impurtante! Ancu se l'immagine nantu à u schermu hè di alta qualità è senza difetti, hè impossibile concludere chì tuttu hè in ordine cù a scheda video. Solu dopu à u so download "reale" à u massimu (ghjochi, stress tests, video HD, ecc.), Sarà possibile fà una conclusione simile.

3. Cumu fà una scheda video di test di stress per valutà a performance?

Cumu aghju dettu sopra, in u mo esempiu mi aduprà FurMark. Dopu avè installatu è esecutivu l'utilità, una finestra deve vene davanti à voi, cum'è in a screenshot sottu.

À propositu, fighetta attenzione à se l'utile identifichi correttamente u mudellu di a vostra scheda video (in u screenshot sottu - NVIDIA GeForce GT440).

A prova hè fatta per a scheda video NVIDIA GeForce GT440

Allora pudete cuminciare immediatamente à pruvà (l'impostazioni predefinite sò cumplettamente corrette è ùn ci hè bisognu di cambià nulla). Cliccate nantu à u pulsante "Burn-in test".

FuMark vi avverrà chì un tale test hè molto stressante per a scheda video è pò diventà assai calda (a propositu, s'ellu aumenta a temperatura sopra 80-85 oz. Ts - u computer pò puru ripartizione, o distorsioni di l'immagine apparisce nant'à u visu).

À propiu sì, alcune persone chiamanu FuMark un uccisore di "micca sanu" schede video. Se a vostra carta di video ùn hè micca bè - allora hè pussibule chì, dopu tali testi, puderebbe fallire!

Dopu cliccatu "GO!" darà a prova. Un "bagel" apparirà nantu à u schermu, chì si girerà in direzzioni differenti. Un testu ghjustu carica a scheda video di più chè ogni ghjocu novu!

Durante a prova, ùn mandate micca prugrammi estraneri. Basta à guardà a temperatura, chì cumincerà à alzà da u primu secondu di u lancia ... u tempu di testu hè 10-20 minuti.

4. Cumu valere i risultati di i test?

In linea di principiu, se qualcosa hè sbagliatu cù a scheda video, vi avverete in i primi minuti di u testu: o l'immagine nantu à u monitor hè cuncevuta cun difetti, o a temperatura ghjunghja, senza notà alcun limite ...

Dopu à 10 à 20 minuti, pudete tracciare qualchì conclusione:

  1. A temperatura di a scheda video ùn pò supè 80 grammi. C. (dipende, naturalmente, da u mudellu di a scheda video è ancu ... A temperatura critica di parechje schede video di Nvidia hè 95+ di C.). Per i portatili, aghju fattu raccomandazioni per a temperatura in stu articulu:
  2. Ideale se u graffu di a temperatura caderà in un semicircle: so.e. prima, una salita acuta, è poi ghjunghje à u so massimu - solu una linea dritta.
  3. L'alta temperatura di a scheda video pò parlà micca solu di u malfunzionamentu di u sistema di raffreddamentu, ma dinò per a grande quantità di polvere è a necessità di pulizia. A temperature elevate, hè desiderabile smettere di a prova è verificate a unità di sistema, se hè necessariu, pulizia da a polvere (articulu nantu à a pulizia:
  4. Durante a prova, a foto in u monitor ùn deve micca lampre, deformare, etc.
  5. Ùn deve micca apparire errori cum'è: "U driver di videò hà smessu di risponde è hè statu fermatu ...".

Realmente, se ùn avete micca avutu problemi in sti passi, allora a scheda video pò esse considerata operativa!

PS

À propiu sì, u modu più faciunu di cuntrullà una scheda video hè di avviare un ghjocu (preferibilmente più novu, più modernu) è ghjucà un pocu d'ore in ellu. Se a foto in u schermu hè normale, ùn ci sò errori è fallimenti, allora a scheda video hè abbastanza affidabile.

Cosa aghju avutu tuttu, un bon testu ...