Truvà u ghjocu di destra in Steam


Storie sò un modu relativamente novu di spartite impressioni in forma di foto è video in a rete sociale di Instagram, chì a principale caratteristica di questu hè a fragilità di publicazioni - sò automaticamente cacciunate da l'accessu publicu dopu à 24 ore. In particulare, oghje truvamu una altru chì metodi existenu per a conservazione di storie publicate in precedenza.

Salvemu a storia in Instagram

Storie ùn sò micca solu una opportunità di spartà foto temporali è video, ma qualcosa di più. Per esempiu, aduprendu storie, pudete creà sondaggi, specificà un locu, aghjuntisce i hashtags o link à publicazioni, selezzià l'altri utilizatori, effettuà trasmissioni in diretta è ancu di più.

Leggi più: Cumu creà una storia in Instagram

Spessu, l'utenti sò preoccupati per u fattu chì, dopu un ghjornu, i fumeri scanu. Fortunatamente, i sviluppatori di Instagram anu cunsideratu questu sfarenti è implementatu a priservazione di Stories.

Metudu 1: Archiviu è memoria di u smartphone

Per difettu, tutte e storie publicate sò automaticamente aghjunte à l'archive, chì hè dispunibule solu per voi da vede. Per esse sicuru chì dopu a fine di u ghjornu a storia ùn sparisce micca, verificate l'attività di sta funzione.

  1. Lanciate l'applicazione Instagram è andate à a vostra pagina di profilo selezionendu a scheda à a destra in a zona inferiore. In a finestra chì si apre, tocca l'icona cù una marcia (o nantu à l'icona cù trè punti per i dispositivi Android).
  2. In blocu "Privacy and Security" sezione aperta "Impostazioni di storia".
  3. Verificate di vede "Salvà" avete attivatu l'elemento "Salva in archiviu". Se preferite chì a storia dopu a publicazione sia automaticamente esportata in a memoria di u smartphone, sposta u cursore vicinu à l'elemento "Salva in Rullula di a Camara" ("Salva in galleria") in posizione attiva.

Pudete vede l'archiviu cumprendu: in a finestra di u vostru profilo, selezziunà l'icona di l'archivio in u angulu in dirittu superiore. Subitu dopu, vedite tutti i dati mai publicati in Stories.

Se necessariu, ogni cuntenutu di l'archiviu pò esse salvatu in a memoria di u smartphone: per fà quessa, aprite a storia chì ti interessa, selezziunu u pulsu in u angulu inferiore destra "Più"è poi tocca nantu à l'elemento "Salvà a foto".

Metudu 2: Attuale

I momenti più interessanti di e storie ùn anu da esse mai scumbitu da l'ochji di i vostri abbonati - appena aghjunghje à l'attuale.

  1. Aprite u tabulazione di u vostru profilo in Instagram, è andate poi à l'archive.
  2. Sceglite una storia di interessu. Quandu comincia a ghjucà, in u fondu di a finestra, tocca u pulsante "Highlight".
  3. Per difettu, a storia pò esse salvata in una cartella. "Attuale". Se necessariu, Stories pò esse classificatu in diverse categorie, per esempio, "Vacanza 2018", "Figlioli", ecc. Per fà ciò, selezziunu u pulsante "Novu", inserite un nome per a nova categoria è tocca nantu à l'elemento"Add".
  4. Da questu momentu, a storia sarà dispunibule da vede in ogni momentu da a vostra pagina di profilo. Sottu a descrizzione vedete u nomu di a categoria creata in precedenza. Aprite - è a riproduzione di e Storie marcate cumincerà.

Cuncendu a storia cù i nostri cunsiglii, avete sempre accede à momenti piacevuli.