Scaricate è installate i driver per u laptop HP 630


MS Office hè un pacchetto software abbastanza praticu per travaglià cù documenti, presentazioni, fogli di calcule è e-mail. Tutti i utilizatori ùn anu micca sapè chì, prima di installà una nova edizione di l'Office, per evitare errori, hè necessariu rimuovere in tuttu u vechju. In questu articulu parleremu nantu à cume si smetta di u pacchjettu di versione 2010 da u vostru computer.

Rimuovi MS Office 2010

Ci hè dui modi per rimuovere l'Ufficiu di 2010 cù l'utili speciali è strumenti di sistema standard. In u primu casu, utilizzeremo strumenti ausiliari da Microsoft, è in a seconda "Pannello di cuntrollu".

Metudu 1: Fix Tool è Easy Fix Utility

Questi due piccoli prugrammi sviluppati da Microsoft, sò destinati à risolve i prublemi chì si presentanu quandu l'installazione è a rimozione di MS Office 2010. Tuttavia, ponu ancu aduprà cume strumenti autonomi. Forniremu duie istruzioni, chì una di e utilità pò, per una ragione, simplicemente micca esecce in u vostru computer.

Prima di cuntenere cù l'istruzzioni, creà un puntu di riparazione di u sistema. Anghjete dinò chì tutte l'operazioni sò necessarie in un conti chì hà diritti amministrativi.

Leggi più: Cumu creà un puntu di riparazione in Windows 7, Windows 8, Windows 10

Rimedio

  1. Per aduprà u strumentu chì avete bisognu di scaricarlo è dopu di esegu cun un doppiu clic.

    Scaricate Microsoft Fix Tool

  2. Dopu u lancia, l'utillità mostrarà a finestra di avvio, in cui clicchemu "Prossimu".

  3. Attendemu chì u prucedimentu di u diagnosticu sia cumunitu.

  4. Next, cliccate nantu à u bottinu etichettatu "Sì".

  5. Sìi aspittendu a fine di a disinstallazione.

  6. In a prossima finestra, cliccate "Prossimu".

  7. Attendemu à a conclusione di l'operazione di novu.

  8. Premete u pulsante per l'indicazione nantu à u screenshot, lanciatu a ricerca è l'eliminazione di prublemi addizionali.

  9. Pressu "Prossimu".

  10. Dopu un'altra breve attesa, l'utile mostra i risultati di u so travagliu. Spingi "Chiudi" è ripartite u computer.

Utility Fix Fix

  1. Scaricate è scaricate l'utility.

    Scaricate l'utilità Easy Fix

  2. Accetta u cuntrattu di licenza è cliccate "Prossimu".

  3. Dopu chì tutte le procedure preparatorie sò state finite, apparirà una finestra chì conferma chì u sistema hè prontu per rimuovere MS Office 2010. Quì clicchiamo dinò "Prossimu".

  4. Fighjate cumu a funzioni di l'utilità in a finestra "Linea di cumannu".

  5. Spingi "Chiudi" è ripartite a vittura.

Metudu 2: "Pannello di cuntrollu"

In e condizioni normali, una suite d'ufficiale pò esse eliminata cù un attrezziu standard di sistema situatu in u Pannellu di cuntrollu. Per "cundizioni normali" intendemu à l'installazione curretta, cioè à l'infurmazione senza errore è u funziunamentu normale di tutti i prugrammi.

  1. Chiama u menu Run scelta rapida Windows + R, scrive un cummentu per fà utà l'utili per u travagliu cù i prugrammi è i componenti è cliccate Ok.

    appwiz.cpl

  2. Ceremu un pacchettu in a lista, selezziunate, cliccate PCM è selezziunate l'element "Elimina".

  3. Un uninstaller standard di MS Office aprirà per dumandà per confermà l'eliminazione. Spingi "Sì" è aspettate chì a rimozione sia finita.

  4. In l'ultima finestra, cliccate "Chiudi", dopu esegu un riavvocu.

Se l'errori si sò accaduti durante quellu prucessu o quandu l'introduzione di un'altra versione, usa una di e utilità descritte in metudu 1.

Conclusione

In questu articulu, abbiamo discusitu duie maniere per rimuovere MS Office 2010. A versione di utilità travaglia in tutti i casi, ma prima provà ad aduprà "Pannello di cuntrollu"forse questu hè abbastanza.