Problemi di Skype: prublemi di riproduzione audio


Parechji utilizatori chì custruanu i so propri urdinatori spessu scegliete i prodotti Gigabyte cume piastie madre. Dopu avè assemblatu u computer, hè necessariu adeguà u BIOS in modu, è oghje avemu voglia di presentarvi a sta procedura per a scheda madre in questione.

Configurazione di u gigabyte BIOS

A prima cosa da principiu hè u prucessu di configurazione - entrendu in u cuntrollu di bassu di u bordu. Nant'à e "schede madre" mudale di u fabbricante specificatu, u Del chjappia hè incaricatu di entrà in BIOS. Deve essa premutu quandu u computer hè attivatu è apparisce u risparmellu.

Vede dinò: Cumu entrà in u BIOS in u computer

Dopu avè avvicinatu in u BIOS, pudete vede l'immagine successiva.

Comu pudete vede, u fabbricante usa UEFI, cum'è una opzione più sicura è user-friendly. Tutte l'istruzioni saranu focalizate più nantu à l'opzione UEFI.

Impostazioni di RAM

A prima cosa da configurà in l'impostazioni di u BIOS hè a criazioni di a RAM. A causa di l'impostazioni configurate in modo indebitu, u computer ùn funziona micca in modu correttu, cusì seguite strettamente e seguite e istruzioni:

  1. Da u menu principale, andate à u parametru "Impostazioni di Memoria Avanzate"situatu nantu à a tabulazione "M.I.T".

    In u, andate à l'opzione "Profilo di Memoria Estrema (X.M.P.)".

    U tippu di prufessu deve esse sceltu in base à u tipu di RAM installatu. Per esempiu, per DDR4 hè opzione adatta "Profile1"per DDR3 - "Profile2".

  2. Opzioni dispunibbili per ventilatori di overclocking - pudete cambià manualmente i tempi è a tensione per i moduli di memoria più veloci.

    Leggi più: Overclock di RAM

Opzioni di GPU

Pudete personalizà u cumunamentu di u vostru computer cun adattatori video aduprendu u BIF UEFI di e bordi Gigabyte. Per fà quessa, andate in tab "Periferiche".

  1. L'opzione più impurtante quì hè "Uscita iniziale di mostra", ti permette di installà u prucessore graficu principali adupratu. S'ellu ùn hè micca una GPU dedicata nantu à u computer in lu momentu di a messa in dispusizione, selezziunà l'opzione Igfx. Per sceglie una scheda grafica discreta, installate "PCIe 1 Slot" o "PCIe 2 Slot"dipende da a portu à a quale l'adattatore di grafica esternu hè cunnessu.
  2. In a sezione "Chipset" Pudete o disattivà completamente i grafichi integrati per riduce a carica nantu à a CPU (opzione "Grafica interna" in posizione "Disabled"), o aumentà o diminuisce a quantità di RAM cunsumata da sta componente (opzioni "DVMT Pre-Allocated" è "DVMT Total Gfx Mem"). Ci vole à avvisà chì a dispunibilità di sta caratteristica dipende sia da u processore è da u mudellu di bordu.

Mettendu a rotazione di i coolers

  1. Sò ancu utile di configurà a velocità di rotazione di i ventilatori di u sistema. Per fà quessa, andate aduprà l'opzione "Smart Fan 5".
  2. Sicondu u numeru di i coolers installati nantu à u bordu in u menù "Monitor" a so gestione sarà dispunibile.

    A velocità di rotazione di ognuna d'elle deve esse piazzata à "Normale" - Questu sarà una operazione automatica secondu a carica.

    Pudete ancu personalizà a modalità di u cooler manualmente (opzione "Manuale") o selezziunu u rumu minu, ma chì furnite u pegue raffreddamentu (parametru.) "Silent").

Avvisi di surriscaldamentu

Inoltre, i bordi di u custru in considerazione anu una protezzione integrata per i cumpunenti di l'ordinatore da un surreveru: quandu a soglia di a temperatura hè fatta, l'utente riceve una notificazione nantu à a necessità di spegnere a macchina. Pudete personalizà a mostra di queste notifiche in "Smart Fan 5"menzionatu in u passu precedente.

  1. E opzioni chì avemu bisognu sò situate in u blocu. "Avisione di a temperatura". Quì avete bisognu di determinà manualmente a temperatura massima permessa di u processore. Per una CPU di calore bassa, selezziunate u valore in 70 ° Cè sì u TDP di u processore hè altu, allora 90 ° C.
  2. Optionalmente, pudete persunalizà a notificazione di prublemi cù u cooler di CPU - per questo in u blocu "Avvertenza di a Pompa di Sistema FAN 5" spuntà a scelta "Enabled".

Impostazioni di boot

L'ultimi parametri importanti chì devenu esse configurate sò a priorità di boot è l'attivazione di u modalità AHCI.

  1. Andate in a sezione "Caratteristiche di BIOS" è aduprà l'opzione "Priorità di l'opzione di boot".

    Qui selezziunu u mezu di avvicinamentu desideratu. Sia dischi rigidi reguli è unità à stati solide sò dispunibuli. Pudete ancu sceglie una unità flash USB o discu otticu.

  2. A modalità AHCI necessaria per HDD moderna è SSD hè abilitata in a scheda. "Periferiche"in sezione "Configurazione SATA è RST" - "Selezzione di Modu SATA".

Riservà l'impostazioni

  1. Per salvà i parametri inseriti, usa a scheda "Salvà & Esce".
  2. I parametri sò salvati dopu cliccatu nantu à l'elemento. "Salvà & Esce l'impostazione".

    Pudete uscì ancu senza salvu (se ùn sapete micca sicuru chì avete inseritu tuttu correttamente), aduprate l'opzione "Escia senza Sparenti", o resettate i parametri di u BIOS in a configurazione di fabbrica, per chì l'opzione hè responsabile "Caricare i valori predefiniti ottimizzati".

Dunque, avemu finitu di definisce i parametri di basa BIOS in a scheda madre Gigabyte.